Ik voel me zo verdrietig Dat wij nog steeds geen papa en mama zijn Vandaag weer ongesteld geworden Het doet me vandaag zo'n pijn We zijn al 1,5 jaar bezig Zelfs in de NOD lijst val ik al bijna buiten de catagorie Als ik toch eens wist hoe lang dit nog gaat duren Maar ja, zo werkt het natuurlijk nie... De moed is me vandaag echt in de schoenen gezakt En mn gevoel zegt: ik stop Ik blijf "lekker" kinderloos Dan houdt ook die desillusie elke maand op Maar mijn hart weet beter En weet toch weer de last te dragen Ik ga door en schraap al mijn hoop bij elkaar En ga er weer voor de komende 30 dagen! Ik veeg mijn tranen van mijn wangen Kijk in de spiegel en lach Ik zeg mezelf dat het ooit zal lukken En dat ik nu gewoon moet genieten van deze heerlijke zonnige dag...
Ach meissie, wat een verdriet......ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en zeggen dat ik je gevoel herken (dat de moed je in de schoenen zakt) en dat ook wij heus ooit eens aande beurt zijn....
Idd wat een verdriet. Ik begrijp ongeveer wat je bedoelt. Wij zijn "nog maar" 4 maand bezig, en jij al 1,5 jaar. Ik vind het nu al vervelend te moeten wachten, maar voor jouw is dat nog tien keer erger denk ik. Ik hoop echt dat je volgende menstruatie uitblijft! Ik zal duimen voor je! Goed dat je je verdriet zo hebt kunnen verwoorden. Heel goed van je. Sterkte en succes gewenst. Liefs Happy
Ik begin te huilen als ik je verhaal lees. 1.5 jaar is wel erg lang. Wat zegt ja ha ervan? Sterkte meis
He daar, lieve schat ik krijg er tranen van in mijn ogen. Maar weet je achter de wolken schijnt de zon, daar heb je nu niets aan dat weet ik wel en het is ook zo oneerlijk. Ik leef met jullie mee en met jou! ik ben bij je in gedachten, cyberknuffies van jennie72
Ik lees je gedicht met tranen in de ogen. Het drukt zo uit hoe ik me soms ook voel. Je kunt goed schrijven lieverd! Knuffel van Jo.
Zo voel ik me vandaag ook ](*,) . Mijn cyclus is sinds 3 mnd langer ,mijn lichaam doet raar. Ik wordt gek van het wachten. Vandaag een test gedaan en die was negatief :x Ally
Knufje. Helaas weet ik ook heel goed hoe het voelt. Kop op, meis. Vol frisse moed weer de volgende ronde in. Jouw tijd komt nog wel.
Nou was ik gisteren zo verdrietig omdat ik weer ongesteld was geworden. Maar het is bij 1 bloedvlekje gebleven... Vanacht he-le-maal niets doorgebroken en vandaag ook nog niets. Misschien dan toch nog? Ik probeer me maar (met pijn en moeite) in te beelden dat ik gewoon nog ongesteld word, hoewel ik nooit over de 30 dagen heen ben geweest... Duimen maar dus . Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes. De uitslag vermeld ik wel binnen een paar dagen (hoop ik) in dit onderwerp. Liefs Linda
Vandaag na 2 dagen helemaal niets toch nog de ongesteldheid doorgebroken. Ik snap er niets meer van. Ik werk op een callcenter en had bij de eerste klant die ik aan de telefoon had vandaag ineens, zonder reden, ineens een brok in mijn keel en kon amper mijn huilen inhouden. Het is me wel gelukt en de vriendelijke meneer heeft er niets van gemerkt gelukkig. Ik moet even bijkomen van de zware domper. Heb met een vriendin vandaag nog er over gehad en ik gaf aan dat ik volgend jaar naar de HA ga om me te laten testen, of alles wel goed is enzo. Ze gaf aan dat ik dat ook voor mijn gemoedsrust dit jaar nog kon doen. En misschien heeft ze wel gelijk... Ik moet het even laten bezinken en dan kijk ik wel wat ik doe. Ik ga me vanavond flink bezatten. Ik ben niet het type die in drank een oplossing zoekt, laat staan dat ik iemand ben die vaak en veel drinkt, maar op een of andere manier wil ik vanavond gigantisch dronken worden... En dan morgen weer een frisse nieuwe start!
Balen voor je lieverd! Hoop dat jou tijd snel komt, ik gun het je. ( en de rest van de meiden natuurlijk ook ) Dikke knuf en sterkte! Knufje daantje