Nou, positief is positief hoor! Een lichte streep betekent zwangerschapshormoon! Dat heb je niet als je niet zwanger bent, meid. Dit in combinatie met het feit dat je al 5 dagen over tijd bent... Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Met andere woorden: gefeliciteerd!
ook mijn idee hoor een streepje(plusje) = een streepje (plusje) ====== zwanger hopen dat je over een paar dagen en duidelijke streep hebt maar denk dat het duidelijk is ook van deze kant gefeliciteerd (fluister fluister) groetjes baby blues
Volgens mij is een streep gewoon een streep hoor (of plusje in dit geval). Ik heb ook echt nog nooit gehoord dat er bij de HA wel een streep komt, maar dat er dan gezegd wordt "meer negatief dan positief"
Jah idd beetje vreemd, tis positief of negatief, niet een beetje negatief Meid je bent gewoon zwanger ik kreeg ook lichte streepjes bij de cb en mijn buik danst nu op en neer met 4 rondkeutelende dames om me heen. Dat je bij de huisarts ook licht testte kan toch omdat het geen ochtendurine was want je had al getest vanmorgen. Anyway voorzichtig gefeliciteerd. Idd jammer dat je geen foto's kan plaatsen, ook niet met je webcam?
Spannend hoor voor je...maar inderdaad je bent of positief of negatief en niet een beetje positief en meer negatief....lekker antwoord ook van die assistente daar kan je echt wat mee
de verloskundige heeft net gebeld ik kan pas 13 december op controle voor eerste echo ben dan als alles goed is 13 weken zwanger efffe afwachten dus en zondag maar weer een test doen
Meer negatief dan positief: is net zo iets als een beetje zwanger, volgens mij. Belachelijk! Jeetje, 13 december pas? Ik zou toch eerder willen. Als je het wel zeker weet mag je toch ook eerder komen, waarom jij dan pas later? Ik hoop dat je snel overtuigend zwanger bent!
ik heb gevraagd of ik eerder mag komen maar dat kan niet. want ik ben nog maar pril zwanger. maar ik wil eigelijk alleen maar weten of ik zwanger ben of er iets zit of dat er meer aan de hand is en als ik tot 13 december moet wachten dan weet ik zelf wel of ik zwanger ben of niet. is zo raar allemaal 13 december duurt lang
13 December?snappen ze dan echt niet hoe slopend het is om te moeten wachten?en je zou toch een echo krijgen om te kijken of er iets zit,nou met13 weken mag ik hopen dat je dat zelf al wel gevoeld hebt......PS dit is niet boos reageren op jou hoor,word aleen licht geiriteerd van die verloskundigen en artsen die het allemaal maar zo wegwuifen en reageren alsof het niets is........grgrgrgrgr.....Nou meid ik hoop dat ie zondag weer een streepje krijgt! [-o<
ik ben het helemaal met je eens. dus nu weet ik nog niets ik test zondag en als ik dan nog niets zeker weet dan ga ik gewoon naar het ziekenhuis laat ik daar een echo maken want als ik zwanger ben dan zou ik bijn 5 weken zijn
juist en dan kunnen ze met een inwendige(niet veel )maar volgens mij echt wel iets zien...of je bloed controleren op stijgen hcg hormoon?ik bedoel zoveel moeite is dat toch niet?dacht dat daar die wetenschap voor uitgevonden was!maar nee,zoals mijn huisarts ook zei:Het is de normaalste zaak van de wereld,en als het zo is dan maakt wachten ook niet uit!grgrgrgrgrgrgr...........laat wel ff weten he wat je test zondag doet....vind wel knap dat je tot zondag wacht..ik had al weer een nieuwe gahaald hihi maar ben ook erg ongeduldig.....Succes
ik vind het heel lief dat jullie met mij meeleven dank je wel. ik laat zeker even weten wat de etst zondag doet en dan zet ik hem in mijn album dan kunnen jullie eens kijken en er een oordeel over geven ik laat volgende week ook even mijn bloed controleren dank jullie wel voor de lieve steun
Nou de mond valt mij hier open. Ik ben zelf doktersassistente en zo'n domme opmerking als van jou assistente heb ik nog nooit gehoord . 2 streepjes is positief of ze nu heeeel duidelijk zijn of net te zien. Meid je bent gewoon zwanger en die assistente is gewoon dom !
dank je wek nemo er waren 2 assistentes de een zegt zwanger en de ander zegt het streepje is te licht ik denk dat je meer negatief dan positief zwanger bent. komt over 1.5 week maar weer terug entoen kon ik weer gaan
Nou echt belachelijk zeg! Een streep is een streep, hoe licht ook. Meid, je bent gewoon zwanger hoor! Wat een domme assistente....
Mischien moet die assistente eens weg voor een cursusje ofzo..... Nee echt joh zit me hier op te winden over hoe dom ze zijn. Zo te horen ben je echt zwanger. Ik snap wel dat je meerdere testen hebt gedaan want het is zo moeilijk te geloven. Ik geloof het soms nog maar amper, gisteren hartje geluisterd bij verloskundige en toen wilde ik ook bijna roepen: haha er zit een kindje in me . Maar probeer te genieten meid, zit wel goed bij jou.
en toen vertelde ik dat ik 3 keer positief had getest met de clear blue en toen zei ze dan zullen we de clear blue maar geloven toen kreeg ik boekje over de verloskundigepraktijk en moest ik die gaan bellen met andere woorden ze bedoelde zelf dat hun testen niet betrouwbaar zijn
Nou daar kun je het weer mee doen belachelijk gewoon! die mensen zijn echt dom zij willen een overduidellijke test maar asl je wat vroeg bent dan kan dat niet. Sorry hoor maak me daar boos om om zulke mensen. Volgens mij ben je zwanger hoor want dat kruisje komt er niet voor niets! groeten jennie72
negatief zwanger? meer negatief dan positief? Ik dacht dat een test of negatief of positief was. Ach ja, als er ooit gestemd moet worden over assistentes en huisartsen terug naar school. Dan ben ik voor! Geen kritiek naar jou, hoor Nemo. Alleen lees ik hier ook al over domme opmerkingen. Ik heb er de laatste weken ook al wat gehoord van assistentes en artsen.