jennie jij bent ook pas net zwanger zie ik hoe ging dit bij jou wanneer krijg jij jou eerste vk bezoek en echo
Hoi ik weet pas 1 dag dat ik zwanger ben. Heb een clearblue test gedaan. 2 zelfs omdat ik het niet kan geloven. Maar ik moet in week 9 bellen volgens hun voor mijn eerste afspraak. Afwachten he!
Hoi Bianca ik krijg mijn eerste echo bij de gyno want daar liep ik al. Wegens dat ze dachten dat ik p.C.O had niet dus, maar zij is er heel makkelijk in kan gewoon langs komen als ik dat wil! Een hele goeie. Maar die HA van mij is een zak tabak en daar ga ik echt niet heen. Veel succes meisje we horen nog van je jennie72
jennie van harte gefeliciteerd met je baby was het bij jou een lichte of een donkere streepje hoe lang was jij overtijd
Volgens mij kunnen we het beste wachten tot we 10 weken over tijd zijn. Zelfs dan is een test niet altijd overduidelijk. Blijkbaar worden we pas serieus genomen als er een overduidelijke test is. Belachelijk eigenlijk. Gezien een aantal positieve testen denk ik wel dat je zwanger bent, bianca. Laat je niet op je kop zitten door zo'n domme assistente.
He Bianca, ga je morgen gewoon stiekum in mijn plek liggen voor de echo Moet morgenvroeg in het ziekenhuis in Helmond zijn Maarre even alle gekheid op een stokje, echt vreemd dat ze jou niet verder willen helpen. Volgens mij kunnen ze een bloedtest doen, dan weet je het meteen. En meer negatief als positief zwanger, wat is dat voor lulkoek? Hoop dat je zondag een dikke vette plus heb, dan is je onzekerheid gewoon weg en kan je je voorbereiden op die mooi echo! Groetjes Monique
als dat zou kunnen ben je ook pas zwanger dan dat je een echo moet laten maken. klopt jouw banner niet? kom je ook uit helmond? ja ik hoop ook op die mooie plus. ik ga er gewoon vanuit dat ik zwanger ben na 3 positieve tests en 1 halve test van de dokter
Hey ik heb 1 dag voor mijn NOD getest en kreeg binnen 1 minute een positief test. Heb vandaag nog een keer getest. Ook positief. Kijk maar in mijn album staat foto van mijn testen. Maar licht positief of duidelijk positief maakt niet uit. Meid volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger.
Succes allemaal, Wie kwam er hier nou uit Helmond? Ik namelijk ook. Leuk. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
ik denk wel dat t zo is hoor, bij mij was mn eerste test ook super licht.. pas na 3 testen geloofde ik echt dat t waar was gefeliciteerd
He, ik kom uit Gemert. Maar ben niet pas zwanger, was dat maar waar! Ik ga morgen mijn eerste passen doen in de MMM, krijg een echo om te kijken hoe groot mijn ei is, deze maand wordt mijn cyclus helemaal gevolgd. Ik ga er ook vanuit dat je lekker zwanger bent en wie weet zien we elkaar dan nog eens in de wachtkamer van de Gyn. Wat doe jij aan Groetjes Monique
hoi bianca.je bent gewoon zwanger hoor!.ook ik had met cb een heel licht +je.heb de zelfde dag nog een cb gedaan en weer een heel licht+jedie later na een uur vervaagde bij alle 2 mijn testen van cb.heb later nog een kruitvat test gedaan,en ook daar een streepje.deze was duidelijk te zien.helaas heb ik 28sept een miskraam gehad,maar je bent gewoon zwanger hoor.gefeliciteerd groetjes tamara
Hoi bianca, Je bent gewoon hartstikke zwanger meid ! Er zit HCG in je bloed dus het kan niet anders ! En als je twijfeld waarom koop je dat niet een digitale CB. Dan weet je het zeker. Ik vind het knap als je kan wachten tot zondag ! xx linda
waarom probeer je het niet even met een clear blue digital. Geen enge streepje of plusjes. maar een zimperl zwanger, niet zwanger