Test positief??

Discussion in 'Zwanger worden' started by butterfliez, Nov 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfliez

butterfliez Actief lid

Nov 20, 2010
    107
    0
    0
    Vandaag de dag dat ik mocht gaan testen! Dus heb net getest en er kwam een licht blauwe streep op het venster. Maar die is dus na ongeveer 4 min weer verdwenen. Ik moest de test ook alle kanten op draaien om te streep te kunnen zien, maar hij was er wel.

Is het dan toch niet zo omdat de streep is verdwenen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm. Lastig. Vooral omdat je het streepje ook pas kon zien als je de test allerlei kanten op moest draaien. Een test is in mijn ogen pas positief als je niet moet turen, kantelen of de test in het licht moet houden. Ik denk dat je inderdaad deze test dus beter als negatief kunt beschouwen helaas, aangezien het streepje vervolgens ook nog eens is verdwenen.

Welk merk test was het trouwens?

Je kunt het beste een Kruidvat 2 voor 5 euro proberen. Gewoon over een paar dagen nogmaals testen. Ik duim en hoop voor je dat die dan dik positief is!

3. butterfliez

butterfliez Actief lid

Nov 20, 2010
    107
    0
    0
    Van etos - huismerk.

En een vriendin van mij was ook zwanger terwijl ze haar eerste test alle kanten op moest draaien. Moeilijk dit.. Denk even aankijken en anders woensdag weer even testen..?

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoi, heb dat ook gehad, maar misschien heb je het streepje gezien wat op moet gaan lichten (zichtbare streep worden) als je zwanger bent, en doordat het testgedeelte vochtig wordt kun je dat zien en als het opgerdroogd is niet meer. Snap je? Maar idd..over een paar dgn nog es proberen! Ik hoop van harte dat ik het mis heb en het streepje duidelijk zichtbaar wordt!

5. butterfliez

butterfliez Actief lid

Nov 20, 2010
    107
    0
    0
    Ja snap hem half. Maar ik zag dus een heel licht streepje, maar dat kan ik dan wel beschouwen als zwanger? Of juist niet omdat je zegt dat het opgedroogd is?

Share This Page