ik heb een vraag. normaal was dinsdag mijn NOD. nuja de bleven hier uit.. daarstraks heb ik dan een testje gewaagd.. maar al vlug kwam het streepje van negatief.. geen positief te bespeuren. toen ik even later met men vriendin aant chatten was kreeg ik opeens een gevoel dat ik die test opnieuw moest gaan bezien. ik ging ze dus bekijken en stond er naast de negatief een heel licht roos streepje. zou ik nu zwanger zijn of niet? nog iemand die dit voorgehad heeft? alvast mercikes
Je mag de test na een bepaalde tijd niet meer aflezen (staat in de gebruiksaanwijzing). Ik weet dus niet of je binnen de tijd was. Als je menstruatie uitblijft kan je altijd morgen, of over een paar dagen, een nieuwe test doen. Op de vraag of je zwanger bent...dat weet niemand . Test herhalen dus! Succes Elmo
Dat streepje wat je ziet is niet de negatief streep maar de controle streep. De teststreep is dus leeg gebleven...in het begin.
dus het zou kunnen zijn dat als je te laat afleest dat streepje wel kleurt? ik heb gezien dat het binnen het half uur moet wat ik dus niet gedaan heb. maar toen ik opnieuw ging zien waren er dus 2 lijnen. morgenvroeg nog eens opnieuw testen dan en meteen lang genoeg wachten
gefeliciteerd dan denk ik! al het een streepje in het vakje is dat de uitslag geeft en niet het controle streepje...... dan ben je dus wel zwanger!
Lijkt er op dat je zwanger bent hoor Angelke!Gefeliciteerd!Heb je een foto van je tests in je album?Maar een streep is een streep!
Hey alvast mercikes, ben juist thuis van de HA, vanavond ga ik dus meer weten. hier alvast de link van mijn testje.. xxx http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=15204