hallo hallo, afgelopen zondag had ik ongi moeten worden, nou nog geen ongi te bekennen! ik ben wel erg misselijk! elke ochtend weer. maar negatieve testen.. ik snap er niets van, wat moet ik nu doen?
elke drie dagen verdubbeld je hcg dus daarom adviseert men om de drie dagen te testen! het is natuurlijk mogelijk dat je een langere cyclus hebt! geen bloed geeft altijd nog hoop! succes met de volgende testen
In de bijsluiter van de testen staat altijd 3 dagen wachten en dan opnieuw proberen. Als je echt twijfelt kun je altijd nog naar de huisarts gaan, die kan een bloedonderzoek afnemen om te kijken of je zwanger bent. Ik wens je veel succes!
als ik vrijdag nog niet ongi ben, is het dan wat om te testen? ik heb zo gevoel van, als het nu nega is waarom zou het dan posi zijn
Misschien kun je beter nog even afwachten. Je bent nog niet zo lang geleden gestopt met de pil en kan nog aan het ontpillen zijn.. maar ik duim voor je ! houd je ons op de hoogte ? xx marissie
het kan zijn dat er nog niet genoeg hcg waarde in je bloed zit...sommige testen pas na 2 weken positief...je kan natuurlijk altijd naar de huisarts voor een bloedtest...maar vrijdag moet er alweer meer hcg in je bloed zitten! succes
Meid ik denk dat je er erg rekening mee moet houden dat je nog aan het ontpillen bent. Dan kun je dit soort verschijnselen ook krijgen. Je hebt je berichtje vandaag geplaatst dus dan zou ik pas in het weekend opnieuw testen. En altijd 's ochtends testen want dan is het hcg gehalte geconcentreerder. Heb je meer kans op een duidelijke positieve test. Succes xxx Joyce