Beste verloskundige, Ik hoop dat jullie me een beetje meer duidelijkheid kunnen geven want momenteel voelt het erg onzeker allemaal. Zal even in het kort m'n verhaal doen; 3 jaar terug via icsi mama geworden en nu weer begonnen voor een 2e wondertje. Op 20 mei heb ik de punctie gehad en op 23 mei een terugplaatsing. Nu mag ik van het ziekenhuis officieel morgen pas testen maar vandaag zitten we precies 2 weken na de punctie en kon het toch niet laten om eerder te testen. Gisteren en vandaag een test gedaan en zie zelf wel iets maar het is geen knaller. Bij de eerste zwangerschap had ik 2 dagen van te voren al een knaltest dus vandaar dat ik nu twijfel of ik een beetje blij kan zijn. Op de foto is de bovenste test van gisteren en de onderste van vandaag echter foto pas na een uur gemaakt ik zag het lijntje wel na 5 minuten. Alvast bedankt voor het reageren
Hoi Kisten1988, je weet ondertussen al meer neem ik aan! Op de rechter test denk ik toch ook wel een lijntje te zien, dus ik zou hierbij goede hoop hebben. Ben benieuwd of je ook echt zwanger bent. groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Helaas weet ik nog niks! Bloeden is na 5 dagen gestopt en leek gewoon op menstruatie echter de testen zijn nu iets duidelijk nog geen knaltesten. Afgelopen woensdag clear blue gedaan en die gaf 1-2 aan. Helaas wil het ziekenhuis wachten op de eerste echo en niet eerder bloed prikken. Ik moet er maar van uit gaan dat ik zwanger ben maar doordat ik geen knaltesten heb welke ik bij m'n eerste zwangerschap wel had ben ik zelf niet positief
Hoi Kirsten1988, dat is balen inderdaad. Bloedverlies hoeft niets te betekenen, maar maakt het wel onzeker en de eerste weken duren daardoor nog langer. Ik snap je gereserveerdheid heel goed. Ik duim met je mee! Groeten Brigitte
Hoi Brigitte, Afgelopen donderdag echo gehad en was niets te zien. Hcg was vorige week maandag 27 dus veel te laag en afgelopen donderdag 60. Volgens arts zit er waarschijnlijk nog wat weefsel in m'n baarmoeder wat m'n lichaam vanzelf op gaat lossen binnen 2 weken. We wachten dus gewoon maar af! Bedankt voor je reacties!
Wat vervelend voor jullie. Hopelijk komt de rest los of neemt je lijf het op en kun je (vol goede moed hoor) weer door met proberen. Sterkte en ik duim mee. Groetjes Brigitte