Jahoor, die worden net zo donker! Heb je je hele cyclus getest tot nu toe? Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Kan het dat je ei er nog aan moet komen?
ja zit op cyclus dag 12 maar heb clomid 100 geslikt dus het is afwachten we gaan gewoon door met testen
nee ik ben overal mee gestopt dit was me laatste keer clomid wil het gewoon zelf doen met gezonder eten en afvallen dit beheerst me leven teveel hiervoor zat ik 3x in de week in het ziekenhuis voor echos dat wil ik niet meer
Bij mij werden deze testen nooit positief terwijl ze met sensitest wel positief worden. Maar deze zijn nog wel heel licht. Test je wel twee keer per dag? Anders zou je je piek kunnen missen.
Hier ook slechte ervaring met actiontesten. Ik zou persoonlijk overwegen om een ander merk te gaan gebruiken. (bv. 2besure of zwanger en kids)
Zijn dit je eerste 3 testen? Waar zit je in je cyclus? Deze zijn iig negatief. Ze worden echt veel donkerder.
Dit zijn mijn action testen en ik ben er zeer positief over. Je ziet precies wanneer ik mijn positieve test heb en wanneer die over is. Bovenste wist ik dat het eraan kwam, de 2 middelste zijn van de zelfde dag ochtend en avond en de onderste is van de dag erna. De kleur is net zo sterk alleen wel een dunner lijntje, die van jou zijn dus niet positief.