Hoi allemaal, Vorige week zondag heb ik een kruidvat test gedaan (met zo'n pipetje) en die gaf een licht streepje aan (betekend positief, toch?) De dag erna kreeg ik last van wat helder rood bloed. Dit heeft 3 dagen aangehouden, dus lijkt op een ongie, alleen gisteren heb ik een ovutest gedaan en die was gelijk positief... gisteren was dacht 8 van mijn cyclus (als ie dus opnieuw gestart is vorige week)... Ik snap er helemaal niks meer van.... Kan het zijn dat je op dag 8 een eisprong hebt? Normaal gesproken heb ik die rond dag 15/16 Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, ik ken dit niet van mijn lichaam, normaal gesproken heb ik netjes op dag 15 een eisprong. Heb even een banner gemaakt, als ik echt een eisprong had gisteren heb ik dus een cyclus van 22 dagen, dat is op zich wel lekker
Een korte cyclus is inderdaad fijn! Maar ik hoop dat je morgen gewoon een positieve test hebt Veel vrouwen verliezen bloed tijdens de zwangerschap wat achteraf onschuldig blijkt te zijn. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt. Laat je het morgen weten?
Ja ik ook! MOrgen gelijk testen en laten weten hoor, anders zit ik heel de dag in spanning voor je, het zou zo geweldig zijn!
Misschien was het een innestelings bloeding? Je leest tegenwoordig allerlei verschillende ervaringen van vrouwen die in het begin bloed verliezen waarvan zij denken dat het een menstruatie was en dan blijken ze later toch zwanger te zijn. Spannend hoop voor jou dat je weer een positieve test in handen zal hebben morgen!
hoi hoi hier nog zon raar verhaal ik was 6 mei ongi had 19 mei een posi ovu test dus 20 of 21 e mn ei vandaag zou mijn nod zijn maar ik werd afgelopen zaterdag al ongesteld (dacht/denk) ik normaal altijd 6 dagen ongi zit nu op de 3e dag en weg bloeding :S
spannend meid! hopelijk ben je roze! ik ben deze keer op 9 of 10 ongesteld geworden....dacht ik... heb alleen bij t afvegen donker bloed ...verder nix in mn maandverband ...of t zet vannacht door of ik doe morgen een testje..
Spannend marieke1610! Zou gaaf voor je zijn als je positief test, ik zie dat je in ronde 19 zit? Ikzelf ook... Heb getest maar was helaas negatief, dan moet ik het maar geloven dat ik zo vroeg mijn eisprong had....