Ik heb zonet getest.........En ja hoor POSITIEF!!! Na mijn tweede ronde clomid!!! Hihi ik kan het nog niet zogoed geloven. Ik ben nu dan vier weken en vijf dagen zwanger!!!! Ben best blij, we waren vanaf vorig jaar November al gestopt met de pil en nu na tweede juiste dorering van clomid....Toch RAAK!!! Dit wou ik jullie even vertellen!!! Groetjes
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hihi wist ik al!! Maar toch GEFELICITEEEEEEERD dikke kus je vriendinnetje!
Wauw Jolanda echt onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!!!Vind dit echt super voor je!!!!!!!!!Geniet er maar lekker van!!! Grts Lucia xxxxxxxxxxx
Oh meid, FANTASTISCH! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wat super gaaf en leuk voor je!!!! Genietze meid en hou ons op de hoogte van je zwangerschap!! Veel liefs, Anouk.
nou geweldig van harte gefeliciteerd en geniet er nu maar lekker van je hebt lang genoeg moeten wachten erop. groetjes anita
Wauw je wilt niet weten hoe blij ik ben voor je echt ongelofelijk leuk voor je gefeliciteerd meid geniet ervan echt!!! Waarom moest je eigenlijk Clomid slikken onregelmatige cyclus?
Helemaal geweldig. Geniet er maar lekker van!! Was jij dan al binnen een jaar doorverwezen naar de gyn? X L4a