Zwanger of niet zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by gringa01, Feb 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gringa01

gringa01 Nieuw lid

Feb 17, 2008
    3
    0
    0
    Hey allemaal...

Ik zou graag even mijn verhaal kwijt willen en mijn onzekerheden door jullie laten peilen.
    Ik slik nu ongeveer een half jaar de pil, na mijn laatste stopweek ben ik in plaats van 's ochtends, 's avonds gaan slikken. Dit beviel mij niet zo dus heb ik in plaats van 's avonds een pil te slikken gewacht tot de volgende dag. Er zat meer dan 36 uur tussen en in de eerste week.
    Nu ben ik vanaf donderdag misselijk de gehele dag eigenlijk met vlagen en ben bruine dikke afscheiding gaan verliezen. Ben ook superemotioneel geweest gisteren, kan het niet plaatsen. Vandaag ben ik 'ongesteld' geworden (vanochtend nog misselijker dag de dagen hiervoor), vandaag ben ik drie druppels bloed verloren en er hing een dikke sliert slijm uit (helderrood). Dat heb ik normaal gesproken nooit. Ben altijd vanaf moment 1 heftig ongesteld en heb nooit last van slijm. Die misselijkheid kan ik ook niet plaatsen, als het een buikgriepje zou zijn geweest zou het minder moeten worden. Ben ook al geruime tijd duizelig..

Wat mijn vraag is, herkennen jullie hier iets in, ben zo onzeker. Ik heb zelf toch het vermoeden dat ik zwanger ben...

Edit Moderator: Verplaatst naar zwanger worden. Graag goed opletten waar je iets plaatst.

2. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik zou zeggen...........................Koop een zwangerschapstest :)

3. gringa01

gringa01 Nieuw lid

Feb 17, 2008
    3
    0
    0
    Ik denk dat ik dat ook maar ga doen zo...

4. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    1,522
    0
    0
    enschede
    Inderdaad een zwangerschapstest kan je duidelijkheid geven ;)

5. Niet meer actief

Ik ben echt benieuwd! Hoop dat je het nog wel ff laat weten ;) suc6!

liefs Angel

6. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Veel succes met testen, spannend hoor.

7. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Veel succes met testen. Wel zo snel mogelijk laten weten he! ;)

8. Niet meer actief

Kan het je niet zeggen of het zo is dat kan alleen de test dus ik ben benieuwd

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mijn zus is tijdens het slikken van de pil ook zwanger geworden, ze was eventjes ziek en had hem 1 keer eruit gespuugd.. 2 weken terug is zij bevallen :D dus ik zou toch maar een testje doen!

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
  11. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Weet je al iets?

12. Niet meer actief

Joehoe

13. gringa01

gringa01 Nieuw lid

Feb 17, 2008
    3
    0
    0
    Hey meiden!

Wat leuk dat jullie allemaal zo benieuwd zijn! Maare, ik heb nog geen test gedaan... Ik ben gisteren best gaan vloeien, het is alleen zo apart allemaal..
    Misschien toch een griepje geweest..ik ben ook prompt sinds gisteren niet meer misselijk. Ben alleen (zelfs op dit moment) af en toe nog duizelig en het lijkt wel of mijn smaak versterkt is. Hahahah...nu ik dit weer allemaal opschrijf denk ik...misschien toch die test maar doen!

Maar dan zou ik toch niet zoals normaal vloeien? Of komt dat gewoon dan door mijn stopweek?

Weifel...twijfel...

14. Niet meer actief

Aaaaahhh jammer ;)
    Ja meid het enige wat je kan doen is testen om het zeker te weten
    dus doe die test ;)

Share This Page