Mijn email zit in je pb-box! Laat even weten of je hem hebt gekregen! Ik verklein je foto en zal hem hier ff plaatsen!
Nou, dat lukt allemaal niet, ik upload haar foto gewoon even in mijn album (je krijgt hem meteen terug als je er bent, in kleiner formaat Debster ) Dan kunnen jullie hem al zien!
Dank je wel marloes! Bedoel je ook dat de oorspronkelijke kruidvatfoto er positief uit ziet? Ik blijf denken dat het een vals lijntje is, het kan bijna niet anders, maar het zal spannend blijven tot morgenvroeg. Zo misselijk van de zenuwen...
ja waar bij staat: de oorspronkelijke foto! Ik had ook een kruidvattest en moest hem in het licht houden om iets te zien...later een andere test gedaan, toen wilde ik het wel geloven... maar..je ziet het aan m'n banner
De test van Debster is overduidelijk positief! Ook op jouw test zie ik een lijntje hoor Eva. Ben echt benieuwd wat je test morgen aangeeft..
Ja, Debster is overduidelijk zwanger! Dank jullie wel voor de hoop die jullie me geven! Ik vraag me af: zo'n lijntje kan -als het na 10 minuten verschijnt- toch niet negatief zijn? Het ziet er zo positief uit
Hoi het was een test van de aphotheek. Raar hoor. Ik blijf me raar voelen. Ik kan niet zwanger zijn was toch ongie? ik hoop er niet op maar wat nu? IK wacht wel tot na de feestdagen , en dan weer testen denk ik. DIe borsten doen echt zeer gefeliciteerd Deb. SUcces speeters. jennie72
Hoi Jennie, Die onzekerheid is echt vervelend! Kun je geen foto maken van je test (met macrofunctie best) en die hier posten? Dan kunnen we eens meekijken. Bloedingen kunnen in de eerste weken voorkomen hoor ik af en toe. Was het helder bloed, of met stolsels? Liefs, Eva
Hoi ik heb al geprobeerd hem op de foto te zetten maar is te onscherp. Het was wel rood, ja maa rgeen stolsels, wat ik normaal wel heb. Vervelend hoor. Nou ja we wachten maar weer af he. jennie72
Ja, misschien kan je toch nog zwanger zijn! Vermits er geen stolsels bij waren. Misschien kun je best binnen enkele dagen opnieuw een test doen! Of anders meteen bij de HA bloed laten prikken. Liefs, EVa
hoi jennie! Ik hoop echt dat je zwanger bent.Maar ik heb gelezen in zo'n zwangerschapstest bijsluiter, dat je nog een tijdje dat zwangerschapshormoon in je urine kunt hebben na een miskraam. Als je echt je twijfels hebt, omdat je last van je borsten hebt enz, zou ik als ik jou was ff langs ja ha gaan.Ik zou gek worden van het mezelf gek maken. Misschien dat je een echo kunt krijgen, om te checken of je zwanger bent.
wat zijn jullie een lieve schatten! Dank je wel voor de meedelven en feliciaties. zonder jullie had het een stuk minder leuk geweest, het wachten en nagenieten. Ik kan het bijna niet geloven, de eerste ronde! Ik ga even rommelen om mijn foto in mijn album te plaatsen. Vanavond aan me lieve mannetje (wat een super zaad whaha) vertellen. Heb een blik met de tekst 'allerliefste pappa' gekocht, en die gevuld met drop en MET de test erin. Geweldig...Daar ga ik ook foto's van maken als ie die open maakt. De schat.
Hoi bedankt he, ja ik wil niet overkomen als een zeur bij mijn HA die man is echt niet fijn ik word ook gek van mijn zelf maar ja het is niet anders. Bedankt he voor jullie medeleven. jennie72
Kan je niet naar een andere arts gaan? Of naar een gyn? Ik weet niet hoe het in Nederland werkt, maar in België is het mogelijk om gewoon naar een andere arts te gaan. (Voor mij als student was het toch mogelijk kom in de stad waar ik studeer even naar de dokter te gaan) Succes!