Hoi ik zit al bij de gyno, daar moeten we in Febru heen na een jaar nog niet te zijn gelukt mocht dat zo zijn. Dus ja ik weet het even niet meer. Bedankt he speeters. jennie72
Ik blijf voor je duimen Jennie! Misschien kun je volgende week toch nog maar eens een test doen! Mocht je zwanger geweest zijn en een vroege miskraam gehad hebben zou de HCG dan al niet uit je bloed moeten zijn volgende week (omdat het zo weinig was)? Dan weet je meteen meer. Als je streep duidelijker geworden is, dan ben je waarschijnlijk toch nog zwanger! Succes en sterkte bij het wachten! Ik hoop dat het snel raak is voor je!
Hoi Debster, Ik had je berichtje tussendoor niet gezien Ik ga morgenvroeg testen denk ik. Ik zou beter tot volgende week wachten, maar ik zit met die pil en bovendien word ik helemaal gek van de zenuwen, mijn maag ligt er helemaal van overhoop! Ik test ook liever morgen, mocht ik dan zwanger zijn dan kan ik meteen naar de arts gaan en het mijn vriend vertellen. Ik weet het ook liefst zo snel mogelijk zodat -mocht ik zwanger zijn- we nog twee weken hebben om er aan te wennen voor de examenblok begint. Ben benieuwd Liefs, Eva
Jeetje wat is hier veel gebeurd zeg! Debster: GEFELICITEERD! Fantastisch zeg en nog wel in de 1e ronde geluksvogel! Geniet er maar lekker van! Eva, ga je morgen toch testen? Veel succes! Ben erg benieuwd, als jij zwanger bent heb ik ook goede hoop want mn test ziet er echt hetzelfde uit. Stef, ja ik houd het spannend maar wil me er écht niet op verheugen, ben al te vaak teleurgesteld Spannend hoor zo'n eerste ronde voor jou/jullie. Veel klusplezier Jennie, wat een onzekerheid meid! Pfff, dat is ook niks. Ik hoop voor je dat je alsnog zwanger bent en anders heel snel! Sterkte hoor! En wat betreft dat (te) vroeg testen; dat zit bij mij heel ingewikkeld. Ik weet nooit wanneer ik ongi wordt. Soms na een paar weken, soms na een paar maanden, héél onregelmatig dus, geen touw aan vast te knopen. Toch willen we het nog even zo proberen, ben (nog) niet toe aan MMM. Veel succes allemaal dames en tot schrijfs! X Bloemetje
Dank je wel! En mocht het bij mij negatief zijn is er toch nog steeds een goede kans dat het bij jou positief is hoor, vermits het bij mij erg onwaarschijnlijk is door de pil. En misschien heb ik na 7 min al een indrogingslijn gekregen! Ik laat het je morgen zeker weten! Liefs, Eva
wAT! Ben een paar dagen weggeweest en iedereen is zwanger! hoe kan dat nou, mijn vriend en ik hebben (per ongeluk weliswaar) het op meest vruchtbare dagen zonder condoom gedaan en ik ben gewoon ongi iedereen gefeliciteerd, Eva SPANNEND! laat je het morgen weten? btw, ik ben niet vaak online nu, vanwege enorme schooldrukte en kan moeilijk tussen alle studenten op deze website kijken maar ik volg wel alles hier! (dus blijf iedereen op de hoogte houden, ik wil buikfoto's!)
Ik heb maandag nog een dagje geen college's (wordt op de andere dagen wel ruimschoots ingehaald ) dus ik kon vandaag nog veel kijken, al leidt mijn schoolwerk er ook wel onder, maar ach Ik ga vaak even snel in de middagpauze op een rustig plekje naar dit forum kijken en verklein het venster dan en zet er een andere universiteitsite in het groot achter, dan valt het minder op
wil echt iedereen bedanken voor het medeleven wat ik heb gekregen. en al die felicitaties! Eg fijn. Was ik toch niet zo alleen vanmiddag. ghehe. Alle meiden...suc6! Dikke kus
Wauw, wat een prachtige banner Heel graag gedaan hoor! Er is hier op dit topic (en op de rest van het forum waarschijnlijk ook!) zoveel medeleven en zoveel steun voor iedereen, echt prachtig! Het moment van je verrassingsblik zal nu wel bijna aanbreken? Liefs
jah manlief komt met een kwartiertje thuis. heel gek, ik heb echt zin om me helemaal mooi te maken, om te kleden. het is ook zo belangrijk nieuws! ga foto's maken meiden, kunnen jullie zijn koppie zien! KUS
Oooow Debster, wat geweldig om het te gaan vertellen, veel plezier! Marieke, niet iedereen is zwanger hoor Balen van je ongi, maar het komt echt goed meid! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je niet uitgebreid op het forum komt op school, hihi. Ik ben er overdag ook vrijwel nooit, want werk fulltime. Eva, nogmaals succes morgen ik duim voor je (ofja, eigenlijk voor ons he hihi ) X Bl'tje
ik duim ook voor ons, maar durf niets verwachten , mijn pilstrip ben ik begonnen na 3 dagen stopweek, dus eigenlijk zou het dan nog wel te vroeg zijn om te testen (dus 3 en halve week geleden), maar ik wil weten wat die streep zaterdagochtend te betekenen had, die komt er toch niet zomaar. Dan weet ik tenminste dat het bij mij gewoon een indrogingstreep was, nu ga ik heel goed timen
Hihi Eva, ben jij ook al de hele tijd hier nog aan het kijken! Ik durf ook echt niets te hopen, ben echt bang voor een teleurstelling. Ik ga er vooralsnog echt niet vanuit (nouja stiekem een hééél klein beetje dan ) Sjonge wat erg he, tis ook niet niks. Die testen moesten niet kunnen bestaan met valse of hele lichte strepen die niet zeker zijn, brrr. Zo dit was écht mn laatste berichtje voor vandaag! XXX
Inderdaad, de testen zouden meteen hééél duidelijk moeten zijn, onze kleinkinderen zullen waarschijnlijk al een heel revolutionaire techniek hebben en het meteen 100% zeker weten Ik ga ook nog maar verder studeren nu, maar hier niet meer komen is onmogelijk, maar morgen is het natuurlijk ook wel dé testdag dus ik ben nu toch te zenuwachtig Liefs, Eva
Mijn test deze ochtend was exact hetzelfde als die van zaterdagochtend! Ik heb met de cronometer ernaast gezeten en op 3 minuten was de streep er, heel vaag weliswaar, maar ze was er toch. Ze is erg vaag, maar ik vermoed dat ze duidelijker zichbaar zal zjin als ze wat opgedroogd is (nu is het hele venstertje nog wat grijskleurig door de urine) omdat het contrast met het witte dan groter is. Ik wacht nog even af tot hij droog is om hem te kunnen vergelijken met de andere test Maar wat moet ik daar nu van denken? Kan er na 3 minuten al een vals lijntje verschijnen? Door die kortere stopweek zit ik wel nog maar op dag 27, misschien is het gewoon te vroeg geweest? Ik kan er niet meer aan uit Eva
Nou, ik geloof dat ik je mag feliciteren Eva! Ik weet niet of er al na 3 minuten een vals lijntje kan ontstaan, maar dat lijkt me heel sterk twee keer achter elkaar!
Ja, ik wacht nog even tot hij wat meer opgedroogd is om een foto te plaatsen, het lijntje is zichtbaar, maar niet zo heel duidelijk door het grijze eromheen. Maar zou dat lijntje dan niet donkerder geworden moeten zijn na 3 dagen? Of zou het gewoon nog te vroeg zijn? Dank jullie wel voor je snelle reacties! Ik weet niet of ik nu blij of in paniek moet zijn... Zou het al zin hebben om morgenvroeg bloed te laten prikken?
Ik heb begrepen dat er heel veel dames zijn die een licht lijntje bleven testen, maar wel hartstikke zwanger waren. Ik denk dat bloedprikken het meest duidelijke is. Dat geeft meer uitsluitsel dan zo'n urinetest. Of je bedwingt je zenuwen nog even en wacht 3 dagen ofzo.. Het lichte lijntje is wel iets donkerder dan vorige keer schrijf je. Heb je hetzelfde merk test gedaan?