zwangerschaapsverlof en bevallingsverlof en ziekte gedurende de zwangerschap worden gewoon door het UWV aan de werkgever voor 70% vergoedt. De werkgever hoeft het enkel maar te melden aan het UWV. Daarom moet je na een tijdje wel eerlijk zijn tegen je (nieuwe) baas. Sorry voor mijn bemoeienis, maar ik werk al 7 jaar op HR of PZ of hie je het dan ook wil noemen. Ik vindt het leuk om eens een keer de werknemer van advies te voorzien in plaats van alleen maar de werkgever ) Groetjes, Yvonne
En dit is mijn eerste maand na de pil. Heb de banner gewoon op een cyclus van 28 dagen ingesteld. Die je met de pil normaal gesproken ook hebt. Ben dus benieuwd!
hoi debster, de test was wel goed achteraf hoor. alleen kreeg ik na twee dagen overtijd toch mijn menstruatie.dat was op zaterdag. dus omdat ik zeker wilde weten dat alles goed was van binnen(ben aan mijn eileiders geopereerd en kan dus bbm zitten) heb ik de gyneacoloog gebeld nadat de test op maandag nog positief gaf. uit een bloed test bleek dus dat ik wel even zwanger ben geweest omdat de hormonen hoger waren dan normaal. dus de test kloptte perfect het is alleen niet blijven zitten. groetjes peggy
[Sorry voor mijn bemoeienis, maar ik werk al 7 jaar op HR of PZ of hie je het dan ook wil noemen. Ik vindt het leuk om eens een keer de werknemer van advies te voorzien in plaats van alleen maar de werkgever ) Groetjes, Yvonne[/quote] je bent helemaal geen bemoeial! super fijn dat jij het wel weet.. ja kijk dan voel ik me minder schuldig als de werkgever geen kosten heeft van jouw zwnagerschap! toch maar gauw verder klussen! xx
De arts zelf had me aangeraden een week later nog een test te doen, om te kijken of die test ook vals positief zou uitslagen. Ze had me echter een andere soort aangeraden... De reacties waren inderdaad behoorlijk bot, ook al waren ze zo niet bedoeld. Maar ik laat jullie hier verder, ik heb veel steun gekregen maar ik ben er een beetje mijn vertrouwen in kwijt geraakt. Veel succes allemaal met zwanger worden, ik wens jullie een zorgeloze zwangerschap toe en een fijne tijd met je kindje(s). @ Bloemetje & Marieke: ik wens jullie ook nog héél veel succes! Het was echt fijn met jullie te kunnen praten! Succes nog met de studies en het werk en hopelijk horen we elkaar nog eens! Fijne Kerst, Eva
Ik heb iets heel raars gedaan en ik doe dit nooit. Maar ik dacht ''ach kijken wat eruit komt''. Ik heb een test 2x gebruikt. Hij was negatief. In de avond heb ik hem nog een keer gebruikt (is hij natuurlijk niet voor gemaakt gebeurde ook niets) Maar ik wou hem net weggooien en hij staat er al 2 dagen hoor en wat zie ik 2 PUNTJES (predictor) Hij staat er al 2 dagen en 2x gebruikt. Dus het zal wel niks zijn. Vond het wel frapant.. Vandaag komen mijn testjes als het goed is aan. Dan maar weer Testen! Spannend..
ik denk dat Eva de opmerkingen van sommige mensen hier bedoelt over dat ze niet teveel ermee bezig moet zijn.... en dat snap ik niet? :
Miss X, Blijkbaar ben je toch zwanger, proficiat! Misschien was nog niet alle kleurstof opgebruikt bij de eerste keer en heb je daarom toch nog een positief resultaat gehad? In ieder geval een dikke proficiat en geniet ervan!
hallo meiden ik heb ook wat raars zo n 8 dagen geleden werd ik 4 dagen te vroeg ongi had het de 25ste moeten worden en werd het de 21ste eerste dag wat licht roze met afvegen dag erna donker met stolsels daarna niks meer had al een test gedaan en die was echt negatief maar omdat ik me zo raar bleef voelen missenlijk moe duizelig enz besloot ik gister een test te doen en daar kwam een vaag 2de streepje op te staan eerst werd alles roze en na 5 a 10 min trok dat roze weg zodat de achtergrond wit word zeg maar maar er kwam dus wel een 2de lichtroze streep te staan (merk is healtfarm ofzo uit de supermarkt) vanmorgen snel naar supermarkt gerend en weer 1 gehaald en gedaan precies hetzelfde verhaal en voordat ik die bloeding kreeg was ie echt negatief heb hem nog liggen en echt niks van een 2de lijntje te vinden zou ik dan zwanger kunnen zijn? thanks alvast
Die negatieve test, was dat hetzelfde merk als de licht positieve test? Kan je een foto van je test in je album plaatsen? Ik heb wel al gehoord over een kruisreactie met LH, het hormoon waarop ovulatietesten reageren. Sommige testen zouden tijdens je ovulatie vals positief kunnen geven. Maar ik heb dat nog maar op één site gelezen. Het lijkt me wel mogelijk dat je zwanger bent, maar ik zou zeker nog eens met een andere test testen! Succes!
alle testen zijn van hetzelfde merk de healthfarm ofzo en eerst nega en nu 2x licht posi ik zal proberen een foto in me album te zetten en me eisprong was het zeker niet want die heb ik op 10 of 11 dec. gehad
Het is echt vreemd! Ik ben benieuwd en hoop voor jou dat hij natuurlijk helemaal positief is! Ben je van plan van nog eens opnieuw te testen binnen een paar dagen?
ja ik ga zeker over paar dagen weer testen weet nog niet of ik het ga doen met de digi cb of kruidvat krijg hem trouwens niet goed op de foto heb geen digi dus moet met me foon en geeft niet echt een duidenlijk beeld maar ga toch proberen hem in me album te zetten mits het lukt groetjes
bij die roze zie ik volgens mij wel een tweede streepje.... anders morgenochtend nog even opnieuw testen....
Ik zie precies toch ook een streepje! Misschien is het voor een digitale CB wat vroeg, vele mensen zeggen dat hij pas tamelijk laat reageert, en dat een kruidvattest al veel vroeger reageert (ook veel goedkoper natuurlijk). Ik had twee weken geleden wel een licht positieve test (zie album) en de bloedtest was negatief, dus misschien is een kruidvattest soms toch niet helemaal juist. Maar bij de meeste mensen is die heel goed! Ik zou inderdaad eens opnieuw testen! Succes! Brigitte, al 4 dagen overtijd?