test resultaat na een half uur afgelezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki80, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy160898

10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    ja, kmoest in het licht gaan staan en hem schuin houden

2. Niet meer actief

yep dat heb ik ook, heb 3 dagen geleden ook getest, tis wel zo dat als ik ze nu allebei plat neerleg op de tafel ik het streepje zie, maar vindhet zo lastig, zijn van die smalle dunnen staafjes, lijkt soms net of ik het gewoon zie omdat je weet waar het streepje moet komen, is bij matcare ook dat het lijkt of de plek waar het streepje moet komen iets naar binnen trekt?! heb jij dat ook?

3. Niet meer actief

hee ik kijk net op die link, is dat je test! maar die is toch kei positief! mijn streepje krijg ik niet eens op de foto joh! volgens mij ben jij gewoon kei zwanger hoor :) :)

4. Wendy160898

10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    dacht ik ook,maar mijn ventje zag het streepje ook

neen hoor, die test is niet van mij, maar hij lijkt er zeer strek op

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bij matcare heb je idd zo'n "afgrondrandje" maar het hele stukje was bij mij steeds spierwit (en dan ook echt niks te bekennen wat maar een beetje op een streepje zou kunnen lijken) als ik niet zwanger was.
    Dus daar heb ik nooit aan getwijfeld, en gooide de test weg na een half uur zoeken en in alle standen tegen het licht te hebben gehouden.

Maar toen ik wel zwanger was, begon het met een heeeeel licht grijs streepje, wat ik nog nooit eerder had gezien op die dingen.
    Op foto niet echt vast te leggen, zo licht.

Bij matcare wordt die streep nooit echt heel donker heb ik gezien en hier gelezen. Maar hij werd wel steeds een tikkie duidelijker.

Die in mijn album is van op mijn NOD, en ik ben 4 dagen van te voren begonnen met testen. Dit is dus de duidelijkste die ik ooit gehad heb van matcare.

6. Niet meer actief

ok, ja mijn mannetje zag het streepje ook, terwijl hij het normaal nooit ziet als ik wat denk te zien! maar hij is wel erg licht hoor, zou hem niet op de foto kunnen zetten! pfff erg onzeker wordt je hier van! ga denk ik maar een cb digitaal halen en zondag ofzo doen, dan hoef je niet zo te zoeken haha, lekker duidelijk, zwanger of nietzwanger! :confused:
    Ben heel benieuwd wat dat gaat worden voor ons!

7. Niet meer actief

Erg vreemd haha wordt steeds onzekerder, ik ben namenlijk wel ongi geworden, alleen totaal anders dan normaal, normaal lig ik krom van de pijn, nu voel ik niets alleen vage steken onderin mijn baarmoeder, net zoals bij mijn vorige zwangerschappen, verder af en toe vlagen van misselijkheid, daarom ben ik ook nog maar eens gaan testen, en dan nu echt een heel vaag streepje, erg verwarrend..ga zondag wel met cb digitaal testen, dan ist tenminste echt duidelijk haha!

thanx voor je antwoord, geeft stiekum ook wel beetje hoop ;)

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik hoop voor je dat je test positief is zondag! (onzeker gedoe allemaal he? ;) )
    En voor Wendy duim ik ook!

9. Niet meer actief

ja hoop het ook natuurlijk, alleen probeer ik me er niet op vast te stellen aangezien ik wel ongi ben, lijkt me ondanks dat je het vaker hoort erg vreemd...maja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!

ben heel benieuwd!

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Idd, we gaan van het positieve uit!

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik wilde je trouwens geen valse hoop ofzo aanpraten hoor, ik gaf gewoon mijn ervaring. Het is effies afwachten. (maar ja dat weet je zelf allemaal vast ook wel :p ) Succes meis!

12. Niet meer actief

Haha doe je ook niet hoor ;) mmz ik heb net nog maar een testje gedaan, weer een van matcare, en wat denk je, nu hoef ik niet te zoeken naar het streepje, hij is weliswaar nog steeds heel licht, maar je kunt m gewoon zien, hihi ben gewoon naar hubbies werk gereden om ff te kijken of hij het ook zo duidelijk zag en jawel hoor, hij gaat er zelfs vanuit dat ik zwanger ben, terwijl ik nog wat sceptisch ben aangezien ik al 4 dagen ongesteld ben :(: :confused: heel erg vreemd dit! maar krijg ook wel een beetje de kriebels hihi een streepje is een streepje toch!

pfff kheb net cb digitaal gekocht, ga denk ik proberen te wachten tot zondag ochtend, maja er zitten er 3 in dus misschien morgen ochtend alwel...enorm zenuwachtig haha!

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh spannend pjetje ik ben benieuwd

14. Wendy160898

10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    hey meiden

mijn testen staken in de brievenbus

kon mij niet bedwingen en heb maar eentje geprobeerd

en weer na +-5 minuten zo een grijs lijntje

ik snap er niks meer van

heb nog eentje liggen van de delhaize, ga daar zondagmorgen mee testen

als het dan nog geen duidelijker streepje is, bel ik maandag meteen om nd gyn terug te mogen

groetjes

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb even jullie berichtjes zitten lezen en vroeg me af of diegenen die een héél licht streepje hadden, wat nauwelijks te zien was, uiteindelijk zwanger zijn of niet. Ik zit namelijk met hetzelfde dilemma, ben anders dan normaal ongi geweest (heel licht maar) en flinke steken en krampen gehad voor en na ongi. Het streepje was bij mij ook zo vaag dat ik het op een bepaalde manier moest draaien om het te zien. Nu dacht ik dat dat gewoon nega was, maar als ik deze berichtjes lees, begin ik er aan te twijfelen. Hoe dan ook, test ik van het weekend nog maar eens. Maar ik was gewoon even benieuwd.... !
    Succes allemaal en een felicitatie aan de zwangeren!
    Groetjes Bloemetje

16. Wendy160898

10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    hallo bloemetje

kan je volmondig zeggen dat ik effectief zwanger ben

heb zaterdag, zondag en vandaag getest en het was positief

ik duim voor je meid, zeker volgende week nog eens testen

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Dat is fantastisch voor je Wendy, gefeliciteerd!
    Hopelijk pakt het voor mij ook zo uit, pffff, ff afwachten nog....
    Groetjes Bloemetje

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meiden,

hebben jullie al wat duidelikheid gekregen?

gr tascha

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi Tascha,
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik weet nog niets, ik ga a.s. zondag weer testen... spannend dus. Ik probeer gewoon uit te gaan van niet, maar tegenvallen zal het toch wel doen als het nega is. Afwachten dus.
    Geniet van je zwangerschap (daar was je waarschijnlijk allang mee bezig, maar toch!)
    Gr Bloemetje

20. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Gisteren een vaag ingedroogde ministreep, vandaag een OVERduidelijke rose lijn. Het kan dus wel. Een streep is een streep is een streep!

Ik ben in ieder geval zwanky!

Deel Deze Pagina