test resultaat na een half uur afgelezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki80, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Gefeliciteerd Piet! Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
    (Ff een vraagje: die foto in je album was toch niet die vage streep die jij bedoelde he? Ik vind hem namelijk nogal duidelijk)

Groetjes Bloemetje

2. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Jawel, die bedoel ik!

Hij is vaag op de foto, want mijn toestel werkt niet goed mee op dichtbij-opnames.

Maar de streep is in het echt heeel goed te zien!

3. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi hoi Piet,

Ik bedoelde eigenlijk: dat was toch niet de ingedroogde vage streep van de eerste keer testen? Omdat ik hem wel duidelijk vond. Haha, kwas zelf niet helemaal duidelijk denk ik ;) Ik zou een gat in de lucht springen met het testresultaat van jouw foto! (Dat zul jij ook vast wel gedaan hebben :D ) Welk merk was het eigenlijk?
    Ik gebruik zelf Sensitest...

Zijn er nog meer mensen met ervaringen? Die ook een nauwelijks zichtbare streep hadden en toch zwanger waren?

Gr Bloemetje

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    De opgedroogde streep is écht niet zichtbaar op foto, zelfs niet met ultramegatelelens, maar deze in mijn album was van een dag daarna.
    Ik gebruik overigens OneStep, zaterdag test ik nog eens na met CB en dan ga ik MvM maar eens bellen.

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi,

Ik neem de pil, maar heb desondanks toch het gevoel zwanger te kunnen zijn (ik heb mijn pil twee maand na elkaar doorgenomen maar ben op doktersadvies na pil 13 van de tweede strip moeten stoppen), ik ben na mijn (normale) menstruatie moeten herbeginnen met een nieuwe strip (op 29 oktober) maar ben nu maar héél licht en heel anders ongesteld geworden op 19 november.

Ik heb gisterenochtend een testje gedaan maar ik zag enkel een soort ingedroogde streep (die wel min of meer zichtbaar is op de foto => zie album). Ik vermoed dat deze toch negatief is?

Liefs,
    Sandra

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik zou zeggen een streep komt er niet voor niks. En als je zelf het gevoel hebt zwanger te kunnen zijn dan zou ik over een paar dagen toch nog eens een test doen. Succes ermee.

Liefs, Bibu !

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi hoi,
    Sandra, ik heb veel hetzelfde als jij, alleen slik ik al jaren geen pil meer. Mijn test ziet er precies hetzelfde uit en mn afgelopen ongi (twee weken geleden) was echt heel licht. Toch had ik vandaag hetzelfde testresultaat als vorige week dus ga ik er vanuit dat het negatief is. Succes ermee, test over een paar dagen nog maar een keer, dan weet je het zeker. Het kan nog allebei de kanten op!
    Gr Bloemetje

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi, bedankt voor jullie antwoorden!

Hebben jullie ook met matcare getest? Ik heb twee weken geleden (net voordat die lichte ongi doorkwamen) ook getest en de streep was er ook en heel licht, dus ik ga er ook maar vanuit dat het niet zo is. Maar het blijft wel verwarrend.

Ik moet weg nu, maar heb straks nog een vraagje ;)

Liefs,
    Sandra

9. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi Sandra,
    Ja verwarrend he! Ik baal er wel van, we zijn nl al een tijdje bezig...
    Zou je wel graag zwanger willen zijn? Misschien een rare vraag, maar omdat je zegt dat je aan de pil bent.
    Ik heb Sensitest gebruikt.
    Tot straks?
    Groetjes

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Bloemetje!

Ik zou graag zwanger worden, maar we zijn beide nog universiteitsstudenten en het zou dus niet zo handig zijn nu. Maar we kijken er echt héél hard naar uit! Ik zou het liefst zo snel mogelijk een klein wondertje willen, mijn vriend wil het ook héél graag maar liever als we afgestudeerd zijn of in ons laatste jaar zitten. Het is dus nog even wachten...

De reden waarom ik twijfel is omdat mijn pilcycli nogal in de war zijn. Ik ben op 18 september aan een nieuwe pilstrip (diane) begonnen maar ben op 4 oktober (dag 17 van de strip) meteen overgeschakeld op cilest. Die heb ik 18 dagen genomen en heb dan een vervroegde stopweek ingelast. Als ik het aantal dagen dat ik de pil heb genomen optel heb ik ze dus maar 34 dagen genomen (en als ik de eerste cyclus als volwaardig tel dan ben ik in de tweede al op dag 13 gestopt -in week 2 dus!-). Ik ben normaal ongesteld geworden in de stopweek en de pil na 7 dagen weer beginnen nemen. Na die cyclus werd ik echter niet normaal ongesteld en ik heb veel last van kwaaltjes. Ik vraag me dus af of er toch geen eisprong kan geweest zijn, maar ik zou absoluut niet kunnen bedenken wanneer die geweest is. Want is mijn cyclus dan opnieuw begonnen als ik ongesteld werd in de stopweek? Of duurde mijn cyclus eigenlijk langer vermits mijn stopweek een week te vroeg was?

Heel verwarrend dus ;)

Ik begin al te vrezen dat ik schijnzwanger ben, ik heb al heel de dag lage rugpijn, misselijk, veel plassen, steken in lies en onderbuik, ... lastig :(

Hoe lang zijn jullie al bezig, bloemetje? Ik hoop echt dat het raak mag zijn voor jou

11. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb mijn uitleg even overzichtelijker in een prentje in mijn album geplaatst, 't zou super zijn mocht je je mening erover geven. Ik vraag me dus af of er toch nog een eisprong zou kunnen plaatsgevonden hebben. Maar mocht dat zo zijn, en mocht er ook een bevruchting zijn geweest, dan had ik nu toch al positief moeten testen. Ik word er met momenten helemaal gek van ;)

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi Speeters,

Allereerst herken ik je verhaal helemaal: mijn vriend en ik zijn ook universiteitsstudenten. Mijn hormomen zijn de laatste tijd dominant aanwezig en ik zou liefst nu zwanger zijn, handig of niet. :oops:
    Mijn vriend wil ook nog een jaartje wachten tot hij klaar is en ik bijna klaar!

Maar over je vraag: Ik denk niet dat je een eisprong hebt gehad. De ha zei tegen mij (toen ik een pil was vergeten in de eerste week) dat als je op tijd bent begonnen, dus na 7 dagen stopweek en je minimaal 7 pillen hebt geslikt op tijd, de kans op zwangerschap minimaal is, ook al stop je of vergeet je pillen in de 2e of 3e slikweek.

verder herken ik je schijnzwanger zijn ook, ik ben gestopt met de pil (nu condooms) en heb nu zulke pijnlijke borsten... nu hoop ik natuurlijk dat het toch raak is ook al kan het eigenlijk niet. heb ook lage rugpijn en misselijk. je lichaam kan je toch flink voor de gek houden.. :(

groetjes, Marieke

13. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi Sandra en Marieke,

Jeetje Sandra, verwarrend zeg!
    Stiekem hoop ik voor jullie dat het toch raak is ondanks de studies, hihi. Ik kan me voorstellen wat jullie beiden hebben, op een gegeven moment begint het te kriebelen en wíl je gewoon niet meer wachten.
    Wij zijn helaas al vanaf januari bezig. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, erg lastig. Ik mag van de ha naar de gyn maar daar ben ik nog niet aan toe. Je moet er dan zoveel mee bezig zijn en ik ben nog jong, dus 'klooi' nog maar even aan. In mei heb ik een miskraam gehad en kort daarvoor ook nauwelijks zichtbaar posi testen. Vandaar dat ik nu ook twijfels heb naar aanleiding van die vage testen. Ik heb flinke steken in mn onderbuik gehad en ben met vlagen misselijk. Maarja, zoals Marieke al schrijft en ik zelf helaas ook al een aantal keren meegemaakt heb: je lichaam kan je enorm voor de gek houden!

Meiden veel succes ermee ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan!

Liefs Bloemetje

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Marieke,

Leuk dat jullie ook nog studenten zijn! Ik moet nog 1 tot 3 jaar studeren na dit jaar, en mijn vriend ook nog min. 2 jaar. Het kan zo verschrikkelijk lang duren hé... :(

Ik weet niet hoe we het allemaal zouden moeten regelen als we zwanger zouden worden, maar het zou vast wel lukken samen! Maar als we de stap bewust zouden zetten moeten we er natuurlijk allebij 100% achterstaan en ik begrijp mijn vriend natuurlijk dat hij nog wilt wachten (al praat hij toch ook vaak over 'als ons kindje er zal zijn'... ;) )

Twee à drie jaar lijkt niet zo lang op een heel leven, maar met zo'n kinderwens is het enorm lang! En Marieke, je hebt vast gelijk: er zal waarschijnlijk wel geen eisprong geweest zijn. Stom hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden! Ik neem de pil gewoon een tijdje door nu in de hoop het ook wat uit mijn hoofd te kunnen zetten!

BLoemetje, het moet echt moeilijk zijn om zo lang te moeten wachten op een kindje! Spijtig dat je een miskraam gehad hebt, in ieder geval weet je wel dat jullie kindjes kunnen krijgen! :D Ik hoop echt dat het heel snel raak zal zijn voor jullie! Ik kan goed begrijpen dat je liever nog even uit de medische mallemolen blijft, hopelijk lukt het snel om gewoon natuurlijk zwanger te worden! Ik heb al een paar keer gelezen dat Teunisbloemolie goed werkt op je cyclus op orde te krijgen (of toch zoiets ;) )

Die testen van matcare geven soms blijkbaar een schaduwlijntje, een schijnbaar voorgedrukt lijntje! Ik heb het nog niet met alle testen gehad, maar met 2 van de 4 is er een soort voorgedrukt, wit lijntje op verschenen. Niet zwanger dus waarschijnlijk.

Dank je dat je stiekem hoopt dat het raak is voor ons, ik hoop het ook, ;)

Leuk met jullie te praten! :D

Liefs,
    Sandra

15. Marieke1983

Hoi Sandra,

Wat vervelend dat je al zolang bezig bent! Ik kan me voorstellen dat je nog niet toe bent aan de gyn, je bent nog zo jong en het lijkt zo definitief dan, denk ik. :(
    Soms vind ik het wel oneerlijk.. ik hoop dat ik zwanger ben of snel raak terwijl er hier vrij veel mensen die al zolang wachten.. ik hoop dat het snel lukt en goed blijft gaan.. en de anderen die al lang bezig zijn ook!

groetjes, Marieke

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi, ik denk dat je berichtje aan bloemetje gericht was? ;)

17. Marieke1983

oh, tuurlijk! :oops:

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Geen probleem hoor ;)

Hoe gaat het nu met jou Marieke?

19. Marieke1983

Hier is alles goed, wel stiekem een beetje spannend. Mijn vriend en ik vergaten een paar dagen geleden in de eerste instantie het condoom, (dat heb je als je nog maar net van de pil af bent) waardoor we een voor het zingen de kerk uit effect hadden. volgens mij heb ik een dag later mijn ei gehad. nu heb ik pijnlijke borsten en ongi krampen, maar dat kan net zo goed ontpillen zijn... :(

ik had besloten mijn kinderwens nog even opzij te zetten, maar zo schiet het natuurlijk ook niet op ;)

Wanneer moet je weer ongi worden Sandra? Stiekem zou het toch leuk zijn als het raak was toch? met school is altijd wel iets te regelen denk ik.

groetjes, Marieke

20. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dat is inderdaad spannend! 11dagen zijn nog lang om te wachten... maar wie weet krijg je een leuke beloning ;)

Ik ben eigenlijk van plan om mijn pil nu gewoon 2 of 3 maand door te nemen, dit omdat ik ik de vorige stopweek ziek was en veel last had. Bovendien kan ik aan mijn menstruatie toch niet veel afleiden, vorige keer heb ik namelijk maar één dag echt normaal bloed verloren (en dat was dan nog zonder weefsel of stolsels erin), en dan nog twee dagen héél licht bloedverlies, een maandverbandje was zelfs overbodig. Ik vond het al erg vreemd daarmee dat ik dacht dat het misschien raak was, maar dat zal dus wel niet :(

Ik hoop ook van het wat uit mijn hoofd te kunnen zetten door de pil door te nemen ;) Ik zal waarschijnlijk wel gewoon geen ei gehad hebben, zoals Marieke ook al dacht. Tenzij het natuurlijk gewoon los door de pil is gegaan, maar die kans is wel extreem klein.

Ik verlang ernaar met heel mijn hart, maar mijn gezondverstand zegt dat het beter is om nog even te wachten, ook al is er zeker wel iets te regelen met de studies! Dus jah, wachten... ;)

Groetjes,
    Sandra

Deel Deze Pagina