Hoi meiden, Ik weet ook niet wat we het beste kunnen doen, is juist zo gezellig hier met deze meiden ! We horen het wel he Natasja wat de bedoeling is? We zijn wel lastig haha Sandra, toch vreemd bij jou hoor dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Ik heb dat ook regelmatig hoor, ook op dit moment :-S, pijnlijke borsten, steken, enz. Maarja, wil helaas niet veel zeggen bij mij. Als ik jou was zou ik toch nog een keertje testen. (En dan na een half uur aflezen dan mag je toch hier schrijven, hihi, grapje he...) Je weet maar nooit meid, het kan toch zo raak zijn. Nou ik zie wel waar ik jullie volgende berichten lees. Liefs Bloemetje
Hé Marieke we hebben tegelijk gepost. Gooi jij er ook nog maar een testje tegenaan binnenkort! Dan weet je het ook zeker. Lastig hoor als je je zo misselijk voelt! Succes! Groetjes
aan mijn banner kun je zien wanneer ik ga testen! ik ben natuurlijk wel net met de pil gestopt, dus mijn cyclus kan nog onregelmatig zijn. maar volgens mij heb ik vorige week woensdag mijn ei gehad, dus dan zou ik volgende week ongi moeten worden. we wachten af... [-o<
Ik hoop echt dat het positief is voor jou! Ja, misselijk in de colleges zitten is niet handig. Met mijn fles primperan in de aanslag... Het is zo vreemd, mijn onderbuik (echt net boven mijn schaambeen) lijkt zo wat boller te staan. Ik heb al enkele keren voor gehad dat mijn buik wat boller stond, maar nu is het echt mijn onderbuik. Het voelt alsof er een ballonnetje onder zit. Maar waarschijnlijk is het weer inbeelding, ofwel praat ik mezelf een schijnzwangerschap aan Goh ja, ik ga proberen toch nog 6 weken te wachten en dan te kijken om mijn ongi doorkomt. Ik zit ieder moment te bedenken hoe fijn het zou zijn om dit te doen met mijn kindje, of om dat te doen. Natuurlijk roep ik mezelf dan weer tot de orde: het is niet zo praktisch om de lessen te combineren met een kindje, maar toch Hoe gaat het met jou Bloemetje? Bedankt voor jullie fijne woordjes! Sandra
heb al 2 dagen stinkende hoofdpijn... zou dat ontpillen zijn..? ben nu al anderhalve week gestopt! hihi dan zijn dat misschien wel de eerste tekenen van ons project '' zwanger worden"' leuk het is nu echt begonnen! groetjes
Zijn jullie wel allemaal net van de pil af? wel of niet al klussend? dan is dit topic misschien wat voor jullie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
sommige wel en somige niet ( hopen op een '' ongelukje hihi) maar dat is toch ook een groep topic! Ik snap het allemaal niet meer! groetjes!
Ik ben niet klussend en niet van de pil af, maar vrees/hoop op een ongelukje, We waren ervaring omtrent de pil, onverwacht zwanger, studeren/solliciteren en kinderen, aan het bespreken (Toch zoiets ongeveer ) Maar we kunnen rustig hier praten. We wachten per slot van rekening nog op een duiderlijkere test Ik had gisteren toevallig ook kei-harde hoofdpijn! Maar dan wel met de pil, wat zal het dan worden om te stoppen Echt super dat je gestopt bent! Ik ben echt benieuwd hoe snel het raak zal zijn, en ik duim heel hard!
Hoi meiden, Even voor de duidelijkheid, we klussen al bijna een jaar en in mei een mk gehad. Wat ik nog niet verteld had geloof ik, is dat ik voor die mk ook licht posi testjes had. Alleen dacht ik al dat het mis was omdat de testen niet duidelijker werden.... Toch spannend voor jullie meiden. Ik had vorig jaar ook echt vlinders toen we begonnen, maar naarmate het langer duurt wordt het wat minder. Niet echt positief he, hopelijk verloopt het bij jullie anders hoor! Ik heb zo'n beetje alle verschijnselen al gehad en kijk er niet meer zo gauw van op. Maar deze ronde voel ik echt flinke steken en pijn bij druk op mn onderbuik. Ik weet het niet, kan alle kanten uit. Mss staat het over een tijdje ook op mn verschijnselen-lijstje :-S Dit klinkt allemaal wel negatief en ik voel me er soms ook echt naar over, maar over het algemeen blijf ik heel positief hoor, mijn tijd komt wel, daar ben ik gewoon van overtuigd! Wel een ego-berichtje zeg! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met jullie. Nog veel misselijk geweest? Succes maar weer. Liefs Bloemetje
Oei, da's ook vervelend dat je steeds na 15 min toch een positief resultaat had, moet heel verwarrend zijn En met welke testen test je, als ik vragen mag? Ik kan me voorstellen dat een jaar écht lang duurt! Zeker omdat je iedere maand weer in spanning zit en iedere keer toch weer behoorlijk teleurgesteld bent. En terecht, want ergens moet je steeds je droom los laten, hem nog wat opschuiven... Maar ik hoop echt dat je tijd snel komt! Wie weet komt al de positieve energie en succes die we je toesturen je één van deze maanden wel ten goede! Misselijkheid gaat wel! Vervelende is dat ik vandaag twee keer erg misseiljk was op het moment dat ik moest eten, of eten voor mijn neus had, echt tot bijna overgeven toe. Maar dan toch langzaam beginnen eten en dan gaat het altijd wel wat beter. Ik heb nu veel last aan mijn maag, stekende pijn, maar ik vrees een beetje dat het de stress van de voorbije weken zal zijn. Nog altijd lastige stoelgang, opgezwollen buikje, .. We zien wel Liefs, Eva
Ik had het juist andersom, ik testte met een strip en kreeg gelijk een teststreep, die daarna weer verdween! latere testen waren negatief dus ja.. Mijn vriend en ik zijn het kijken naar een koophuis. omdat we er echt een tijdje zullen wonen houden we gelijk rekening met het aantal kamers echt heel spannend! Ik hoop echt Bloemetje, dat het snel raak is, maar dan wil wel foto's van je groeiende buik en later van de baby! kunnen wij alvast meeleven! even over de plek van ons gesprek, gaan we verhuizen naar de topic die Natasja noemde, of blijven we hier?
Wauw, jullie staan er al zo dichtbij... nu ben ik toch wel een beetje jaloers hoor Wauw, super leuk om naar een koophuis te zoeken! Hou ons zeker en vast op de hoogte Als jullie er effectief wonen moet je ook zeker en vast eens een foto posten! En dan kan je nu alvast dromen van een babykamertje Hoe lang zijn jullie al samen met jullie vriend/echtgenoot? En zijn jullie al getrouwd? Heeft er iemand ervaring met testen van het kruidvat? En kun je die zelf nemen in de winkel, of moet je dat vragen? En hoeveel kosten ze ongeveer? Misschien moet ik maar eens met een ander soort test proberen, dan kan ik niet meer twijfelen aan de test en mezelf ook niet meer wijsmaken dat deze verzending testen kapot is
Nee, we zijn niet getrouwd. we zijn zelfs pas vrij kort bij elkaar, pas 16 maanden. we woonden na 2,5 maand samen en nu gaan we dus kopen. dat kan hier met een speciale hypotheek constructie voor starters. we gaan dan net zoveel betalen als we nu aan huur kwijt zijn. de kruitvat test is volgens mij vrij goed, naar wat ik heb gehoord. bij ons kun je hem zelf pakken en hij kost (dacht ik) 7 euro. ik ga er binnenkort ook 1 halen, want ik ga er over een week nog een testje tegenaan gooien. volgens mij kunnen wij vlak na elkaar testen toch? leuk!
Soms voel je gewoon dat dit de juiste persoon voor je is om mee door het leven te gaan hé Soms twijfel is nog wel even, maar dat is eerder omdat ik twijfel aan het feit of ik wel een goede echtenote en huismoeder ga zijn dan dat ik twijfel aan hem of onze relatie. Natuurlijk komen er altijd wel moeilijke periodes maar het voelt nu echt 'goed' aan, met hem wil ik alle moeilijke periodes trotseren. We zijn nu 8 maand samen (al is dat nog niet zoo lang), maar ik sta nog iedere dag vol bewondering voor hem, omdat hij zo attent, liefdevol, intelligent, ... is. Da's natuurlijk ook verliefdheid, maar zeker niet alleen dat meer! Spannend, ik ga zo meteen naar het kruidvat, op zoek naar de testen Behalve de misselijkheid bij vlagen, last van de onderbuik en liezen en echt een gebolde onderbuik heb ik vandaag niet veel last. Het zal wel niets zijn, maar ik ben toch wel een beetje ongerust over mijn onderbuik. Als ik mijn hand erop leg voel ik echt een bolling onderhuids, ter grote van mijn hand ongeveer, alsof er een ballonnetje onder zit. Normaal is mijn buikje wel wat bol na een lekkere maaltijd, maar da's dan een stuk hoger, niet net boven het schaambeen. Maar ook al mocht ik zwanger zijn, dat zou ik nu toch nog niet kunnen merken? Het is vreemd Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ergens probeer ik mezelf tegen te houden omdat de kans zo extreem klein is, maar langs de andere kant blijf ik maar denken/hopen dat ik zwanger ben. Maar we kunnen normaal inderdaad kort na elkaar testen! Liefs, Sandra
spannend Speeters! ga testen kan niet wachten op het resultaa't!hahah ik heb volgens mij wel last van het ontpillen ben een beetje flauw en loom en veel hoofdpijn en soms een klein beetje misselijk en wonder boven wonder heb ik veel minder snoepdrang! kan dat allemaal? Niks voor mij allemaal! Marieke veel succes met huisje! X stef
Hoi, Jullie mogen gewoon Sandra zeggen Hoi stef, ik hoop echt dat het raak is voor jou deze maand! Ik zit hier alvast te duimen! Ook echt tof dat jullie zo meeleven! Ik zal toch nog maar proberen minstens een weekje te wachten tot de volgende ongi. Ik neem mijn pil wel door, omdat ik te ziek was van mijn regels vorige week. Ik ben daarnet 2 zwangerschapstesten gaan halen in het kruidvat, bij ons liggen die achter de kassa en je moet er naar vragen, heel spannend dus. Ik was een beetje ongerust iemand bekent tegen te komen en als je vraagt "twee zwangerschapstesten aub" dan weet iedereen ook wel wat er aan de hand is, tenzij je het voor een vriendin komt halen natuurlijk . Ik hou ze voorlopig nog maar goed bij, of probeer toch Hoe gaat het met Marieke en bloemetje? Groetjes, (dromende) Sandra
Moeten jullie allebei nog een week voordat je ongesteld zou moeten worden? Dan is de kans namelijk groot dat je negatief gaat testen... het is dan nog te vroeg om te testen en is dan eigenlijk zonde van je test. Wil jullie niet ontmoedigen maar misschien is het goed om een weekje te wachten voordat je uberhaupt gaat testen.... Succes en natuurlijk duim ik dat jullie een positieve test in handen mogen hebben volgende week