test resultaat na een half uur afgelezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki80, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dat klopt zeker! ik ga pas testen na mijn nod, nu zou het idd nog negatief zijn. ik probeer er ook iets minder mee bezig te zijn.. deze site is echt superleuk en fantaseren over zwanger zijn ook, maar voor je tentamens zakken iets minder :)
    ik denk trouwens dat het sowieso negatief gaat uitvallen. er is wel een kans dat het raak is, maar behalve gevoelige borsten heb ik geen symptomen meer, geen krampen meer enzo, terwijl dat toch een paar dagen vrij hevig is geweest.

Brigitte jij bent ook nog vrij jong (22) en zwanger? (gefeliciteerd!) krijg jij geen negatieve reacties uit je omgeving?

Sandra laat je t weten als je hebt getest?

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie?
    Spannend hoor wachten op een test...! Ik heb vaak gelezen dat Kruidvattesten heel gevoelig zijn.

Eva bedankt trouwens voor je positieve woorden!

Wat leuk Marieke een huisje zoeken/ kopen! Veel succes! Spannende tijd vond ik dat toen, er helemaal voor gaan samen. Wij wonen inmiddels 4 jaar samen waarvan 1,5 jaar getrouwd.

Ik heb echt vreselijke last gehad van mn onderbuik de afgelopen dagen, echt niet normaal meer. Zefs als ik alleen al ging zitten deed het zeer. Verder heb ik pijn als ik moet niezen bijvoorbeeld, ook moet ik vaak plassen en steekjes echt onderin bij mn venusheuvel :-S Ik ga eens even op het forum zoeken of meer vrouwen dat weleens hebben. Mss gooi ik er volgend weekend toch maar een testje tegenaan en dan zien we wel weer verder.

Heel veel succes dames, ik blijf voor jullie duimen!

Liefs Bloemetje

3. tweelingmoeder

24 nov 2006
    36
    0
    0
    ik heb het ook gehad ik had een test gedaan was in het begin gewoon negatief 1 streepje heb wel niet lang gekeken zag een duidelijk streep heb ik toen direct weggegoooid na eent tijdje wou ik deemmer leeg maken zag ik 2 hele duidelijke strepen dusniet licht echt duidelijk je kan die makelijk zien.

Ben naar de dokter geweest had bloedtest gedaan had een hcg van 4,1.

Nu moet ik volgende week weer bloed afnemen voor de zekerheid ik word hier echt gekvan.

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Pfff tweeligmoeder wat een onzekerheid! Maar hoe hoog moet je hcg waarde dan zijn? Ben je niet gewoon zwanger dan met 4,1? Veel succes ermee, ik hoop voor je dat het goed zit!
    Gr Bloemetje

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Brigitte, ik wacht ook zeker en vast nog tot mijn volgende ongi. Maar ik twijfelde al bij de vorige cyclus dus normaal gezien zou ik al wel kunnen testen. De testen liggen mooi in mijn kast

Bloemetje, superspannend! Ik denk dat ik volgend weekend misschien ook een testje doe, zal wel negatief zijn, maar misschien dat ik het dan ook echt geloof. We zien wel.

Tweelingmoeder, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je waarden mooi gestegen zullen zijn! We duimen voor je!

Spijtig genoeg moet ik er vandoor, kort berichtje dus

Liefs,

Eva (mijn echte naam, Sandra is een pseudoniem ;) )

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi hoi iedereen,

Daarstraks heeft een nichtje aangekondigd dat ze nog een kindje bijkrijgen, echt leuk!

Ik heb daarnet maar eens wat foto'tjes gemaakt van mijn buikje. Ik weet dat je op 6 weken nog niet echt een buikje kunt hebben, maar vreemd genoeg is mijn onderbuik zelf echt boller geworden. Ik heb een BMI van 19 en heb normaal een tamelijk platte buik. Tenzij natuurlijk dat ik een schijnzwangerschap ontwikkel met al mijn nadenken en dat mijn buikje daarom boller wordt. Wat vinden jullie ervan? ;)

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,
    Eva

7. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    he waar zijn jullie allemaal?
    er zijn weinig berichten bijgekomen.. als mijn banner klopt ( beter gezegd mijn lichaam) dan is vandaag mijn vruchtbaarste dag.. oh oh dit is de eerste ronde dus vind het wel heel spannend als ik dat zo zie staan.. hahah beetje zenuwen hahah is dat normaal?
    xx

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik vond ook al dat het hier eventjes stil is.

Super dat het vandaag je vruchtbaarste dag is, moet je zeker van profiteren ;) Wie weet is het deze maand wel raak! Je kan in ieder geval niet meer doen dan véél oefenen ;) Succes!

Op een ander forum zeggen ze dat mijn buik inderdaad wel erg bol staat, maar dat het ook van mijn darmen kan zijn. Ik vind het toch vreemd dat mijn anders gewoon platte buik nu zo'n bolling vertoont. Dinsdag zit ik op dag 42 na mijn normale ongi (de ongi nadien met de pil was erg raar dus) dus ik ga eind volgende week eens een kruidvattestje doen!

9. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Jeetje Eva ik zie ook echt wel een buikje, ik ben wel benieuwd hoor!

Spannend Stef, veel klusplezier! Doe je best ;)

Ik kon het niet laten en heb gisteravond nog een testje gedaan. Stom stom stom niet met ochtendurine... Weer een heel licht lijntje, maar dan ook echt heel licht. Mn mannetje zag m wel. Ik wacht nog een weekje en doe komend weekend nog maar eens een test. Je hoort wel vaker dat het niet blijkt te kloppen zo'n licht lijntje.
    Ik heb ook totaal geen idee wanneer mn NOD is met die onregelmatige cyclus van mij, dus het kan alle kanten uit. Of ik ben gewoon niet zwanger, of ik ben het wel en dan nog érg pril. We zien wel, ik verheug me er niet te erg op hoor, valt alleen maar tegen.

Succes maar weer meiden, gr Bltje

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja, als ik niet zwanger ben (wat waarschijnlijk wel zo is) dan heb ik toch wel héél opstandige darmen denk ik, van plat naar zo'n buikje ;) .

Spannend Bloemetje, kun je geen foto van je testje maken? Ik ben echt benieuwd. Ik zie heel hard te duimen dat je binnenkort een dikke streep krijgt! :D Met welke test heb je getest?

11. Marieke1983

Ik vind het juist ineens druk, maar had al een paar dagen niet meer gekeken..

mijn schoonouders waren vandaag op bezoek. vooral mijn schoonmoeder wil een kleinkind (liefst een meisje, want er worden alleen maar jongens geboren in hun familie) ze vond het ook echt heel erg jammer toen ik vorig jaar besloot door te gaan studeren ;)
    vandaag zei ze als grap dat we maar moesten opschieten met alles (studeren, huis kopen en kinderen)

Eva, ik vind dat je idd een buikje hebt. zelf heb ik dat ook al tijden. van mijn darmen denk ik, want die klooien al weken. ik hoop echt dat jij wel zwanger bent.. zou gaaf zijn.

Ik ga volgende week een testje doen (tenzij ik gewoon ongi word) misschien testen we straks allemaal wel positief. dan moeten we naar een andere topic met zijn allen :D

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Da's echt tof van je schoonouders! Het zou wel super zijn mocht je hen goed nieuws kunnen brengen met kerstmis ;)

Oh, als jij ook zo'n buikje hebt dan is de kans wel heel klein dat het bij mij van zwangerschap is! Ik zal volgende week toch maar eens testen.

Hoe onpraktisch het ook zou zijn, ik zie het steeds meer en meer zitten, zo'n kindje. Als zou ik wel even in paniek raken om het iedereen te moeten vertellen, toch lijkt het me super!

Op welke dag zou jij testen?

Groetjes,
    Eva

13. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    jeetje idd wat spannend allemaal! enne dat buikje...? ga eens heel snel testen jij!hihi
    mijn mannetje heeft vandaag min of meer tegen zijn ouders verteld dat wij nog weleens een kindje kunnen gaan krijgen hahah zijn ouders vonden het heel leuk! gelukkig geen negatieve reactie ( had ik overigens niet verwacht van mijn schoonmoeder :confused: ) ik zit nu lekker op de bank mijn mannetje staat in de kroeg dussss.. hahahah ach ik ga niks overhaasten.. maarre hihi ;) wel leuk een beetje vaste mensen op dit forum.. enne speeters jij heet eva dus? om verwarring te voorkomen.. jij moet echt snel gaan testen vind het bijna net zo spannend als jij hahah en bloemetje ik lees hier overal op het forum: '' een streepje is een streepje duss'' :D hahah
    en marieke leuk he als je schoonouders er wel achter staan want dan heb je meteen het gevoel dat je niet helemaal alleen achter je beslssing staat ;)

XX

14. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    trouwens heeft iemand ook last van hoofdpijn nadat je gestopt was met de pil?

ik barst al 4 dagen van de koppijn?

15. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja 't is inderdaad echt leuk, die vaste mensen op het forum!

Ik zeg steeds bij mezelf: ik kan niet zwanger zijn! Ik word gewoon plots 'dik' en heb wat griep, en inderdaad: het kan eigenlijk bijna niet -of het zou los door de pil gegaan moeten zijn, maar zoveel 'geluk' heb ik vast niet- ;) Maar het is inderdaad spannend! Het is echt super dat jullie zo meeleven, dat geeft echt véél steun :D

Super dat je schoonouders positief reageerden! Heb je niet altijd zo'n goede relatie met je schoonmoeder?

Jij hebt al een kindje Stef? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik had in de stopweek van mijn diane (waar ik dus mee gestopt ben omdat ik er steeds ziek van was in de stopweek) ook verschrikkelijke hoofdpijn! Misschien is het niet vergelijkbaar, maar als ik de hormoontjes niet op tijd binnen kreeg had ik dus ook erge hoofdpijn! Misschien heeft het er wel iets mee te maken.

Op een ander forum (waar ik al langer was, tot ik dit ontdekte :D) had ik de 'buikjesvraag' gesteld aan de net-zwangeren. En er is ook een meisje dat net dezelfde symptomen heeft als mij -opgezet en harde onderbuik, diarree- en zij gaat dinsdag testen, spannend dus ;)

Het is al laat, ik ga mijn bedje opzoeken!

Slaapwel iedereen en tot morgen (of goedemorgen ;) )

PS: Ja, ik noem Eva, Speeters is een 'geheime identiteit' (of beter: was :D )

16. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    haha oke eva... nee ik heb nog geen kindje! ik ga ook voor de eerste.. spannend! mijn schoonmoeder is nogal eens lastig! om het zo even te zeggen.. de ene keer zegt ze ik wil nog geen oma worden en gisteren was ze blijkbaar wel in om oma te worden! dus dat geeft mijn vent weer iets meer vertouwen. ik heb vannacht toruwens wel gedroomd dat ik een baby had. ik ging de 2e dag alweer naar mijn werk met kind en was vergeten eten mee te nemen.. zielig he!ik baalde als een stekker maar kon niet weg om eten te gaan halen hahahah
    xx

17. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Aha, ja da's wel vervelend als ze zo verandert van mening. Goed in ieder geval dat ze het nu wel ziet zitten, en anders zou ze het wel leren zien zitten als het kindje er is? ;)

Ik heb deze nacht ook gedroomd dat ik zwanger was! Maar dat gebeurt wel vaker, (véél vaker ;) ). Zouden dromen soms toch verlangens uitdrukken? ;)

xxx

18. Marieke1983

jee wat een kletskousen hier ;)

ik heb vandaag een testje gedaan die je 4 dagen voor je nod kan doen (moet woensdag ongi worden) maar negatief! moet heel eerlijk zeggen dat ik raar zou hebben staan kijken als ie positief was geweest.. klachten van gevoelige borsten en ongikrampen was alleen na de eisprong en nu niet meer.

wel nog steeds buik en aan de dunne :oops: al week of 6 trouwens. (niet continue gelukkig) geen flauw idee waar dat dan van moet komen.

ik heb geen hoofdpijn sinds het stoppen met de pil, voel me momenteel niet veel anders dan toen ik hem wel slikte.

Mijn schoonouders zijn idd lief, kan het goed met ze vinden. ik heb alleen wel aangekondigd dat als we een kind krijgen, hij of zij de eerste week alleen van mijn vriend en mij is. :D
    als jullie ineens op het nieuws zien dat er een nieuwe nationale feestdag is uitgeroepen, weten jullie dat ik zwanger ben en dat mijn schoonmoeder erg blij is en die dag heeft geregeld!

als ik niet ongi word ga ik dit weekend testen.. maar de kans dat het raak is, is erg klein.

groetjes Marieke

19. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik ga komend weekend ook testen, de kans is ook wel héél klein, maar dan weet ik toch meer en kan ik het hopelijk wat uit mijn hoofd zetten ;) . Misschien is er een algemene (bijna)-diarree-epidemie. ;)

Dan kunnen we samen aftellen naar het weekend, hopelijk word je niet ongi!
    Ik kom ook echt héél goed overeen met mijn schoonouders, niet op dat gebied natuurlijk want ze zijn wel tamelijk concervatief op dat gebied ;) Maar het zijn schatten van mensen en mochten we trouwen en zwanger worden zouden ze op alle mogelijke manieren klaar staan om ons te helpen!

Ja hoor, kletskousen, maar met wie moeten we anders een hele dag babbelen over deze zaken? Mijn vriendje wil ik niet meer 'ongerust' maken, vermits het toch in mijn hoofd zit waarschijnlijk, en mijn vrienden verklaren me gek, dus dan ben ik blij hier terecht te kunnen :D

Liefs,
    Eva

20. tweelingmoeder

24 nov 2006
    36
    0
    0
    Hoi bloemetje

De arts had gezegt dat het vanaf 5 moet zijn dan ben je zwanger
    Maar hij wil nog een test doen, morgen heb ik mijn bloedtest en overmorgen heb ik de resultaat en dan kan ik eindelijk ontspannen.

Deel Deze Pagina