Hallo speeters Heel aardig van je dat je voor mij zult duimen, En ik hoop ook snel om duidelijkheid, het ware me een paar weken die ik niet snel zal vergeten
Hé meiden, Er is flink gekletst hier, heb even bij moeten lezen! Spannend tweelingmoeder, fijn dat je het overmorgen weet, véél succes! Goh, even over die diarree-epidemie, ik heb er enorme last van gehad, pfff. Wel leuk dat we met zn allen van het weekend gaan testen (als ik tenminste goed gelezen heb...), zou toch prachtig zijn als we allemaal dit weekend naar een ander topic kunnen verhuizen! Haha, ik zie dat wel zitten Oja, Steff, ik lees dat ook van streepje is streepje, maar die testen die ik allemaal op de foto's zie staan, zijn toch echt veel duidelijker, dus ik probeer me nog niet al te blij te maken. Ik heb trouwens Sensitest gebruikt. Dit weekend ga ik Kruidvattesten halen, mss vertrouw ik die meer dan een dipstick?! Ik heb me wel al blind gestaard op de vorige test en twijfel er erg over. Mss zie je altijd wel een soort van licht streepje? Nouja, ik zie wel hoor, brrrr, wachten wachten wachten. Ik heb er nu minder vertrouwen in, want vorige week voelde ik echt mn baarmoeder continue trekken en nu stukken minder. Mss was het wel gewoon mn ei? Dan heb ik iig wel op het goede moment geklust Doei meiden, ik ga gauw eten, mn mannetje heeft net gekookt. X Bloemetje
Hoi hoi, Ik heb net ff zitten googlen en ontdekte dat meerdere vrouwen een heeeel licht streepje hadden bij Sensitest en dus niet zwanger waren. Het zal dus wel niet zo zijn dat ik zwanger ben, helaas. Ik acht wel af tot het weekend. doei!
Inderdaad, plots heel veel berichtjes, leuk Wat verwarrend met die sensitest! Valse hoop is heel vervelend, zeker inzake zwanger-zijn. Hopelijk had je toch een positieve test en heb je volgend weekend (en iedereen van ons!) een mooie streep! (Al besef ik dat ik toch wel een héél moeilijke tijd tegemoed zou gaan indien ik zwanger ben ) Tweelingmoeder, ik hoop dat je HCG mooi hoog zal zijn woensdag! Zo'n onzekerheid vreet echt aan je en het is moeilijk om het uit je hoofd te zetten. Hopelijk was het lekker, bloemetje Liefs,
tweelingmoeder, weet je al iets? (spannend..!) Speeters, ben het wel met je eens hoor, dat we hier maar moeten spuien. vriendjes en vrienden kijken over het algemeen toch raar op en het is ook wel gezellig zo zeg je wanneer je getest hebt? ik heb nu heel lichte ongikrampen.. moet dus denk ik ongi worden binnenkort. dat meisje op een ander forum waar je t over had, die gister zou testen, wat was de uitslag?
Hoi! Ik ga dit weekend nog eens testen, ik ben er meer en meer van overtuigd dat het negatief zal zijn, maar mijn vriend vond mijn buik gisteren toch ook wel echt bol en hard vanonder. Dat meisje op dat andere forum heeft gisteren negatief getest... Heel spijtig voor haar, we hopen natuurlijk dat ze een late eisprong gehad heeft! Er is ook een andere vrouw die op dat bericht reageerde en die nu 4 weken zwanger is en net dezelfde symptomen heeft, heel verwarrend dus! Ik moet alweer naar een college vertrekken, ben snel eventjes over en 't weer gelopen om jullie berichtjes te lezen! Hopelijk heeft tweelingmoeder héél goed nieuws gekregen! Lieve groetjes voor jullie allemaal! Eva PS: HOpelijk betekenen je ongikrampen toch iets anders!
Ik ben gister na 28 dagen ongesteld geworden. jammer dat ik niet zwanger ben, wel goed dat de eerste ronde na de pil alles precies klopte: cyclus van precies 28 dagen, de pijn boven mijn heup op dag 14 was dus idd mijn ei, en ik had rond die dag vruchtbaar slijm. dus perfect. Hoe is het met de rest hier? tweelingmoeder weet je al meer, Eva, heb je al getest of ben je ongi geworden?
Ho Marieke, Heel spijtig, maar inderdaad prachtig dat je een heel regelmatige cyclus hebt! Hoe lang heb je de pil genomen? Het had ook wel heel uitzonderlijk geweest om van de eerste keer al zwanger te zijn, hopelijk volgende maand! Ik ben nog niet ongi geworden omdat ik mijn pil gewoon doorneem, maar dit weekend ga ik toch maar eens testen, hopelijk komt mijn lichaam dan wat tot rust! Hoe gaat het met jou, tweelingmoeder? Liefs, Eva
Hé dames, Jammer Marieke, maar fijn dat je cyclus goed is (ben ik stiekem wel een beetje jaloers op hoor ) Het gaat vast gauw lukken! Eva, succes met testen dit weekend! Ik ga denk ik zondag testen, maar weet het nog niet zeker. Ben toch bang voor een teleurstelling, maarja kan het aan de andere kant maar beter weten als het niet raak is. Ook heb ik een beetje een ongigevoel dus mss kan ik beter wachten. Ik zie wel of ik het volhoud. Prettig weekend allemaal! X Bl'tje
Een beetje ongi gevoel kan ook positief zijn, toch? Ik hoop het echt voor je. moet zeggen dat ik ergens ook wel weer opgelucht ben. met dat testen tijdens de pil weet je nooit 100% zeker dat je op het goede moment test, en dat gewoon ongi kan worden tijdens zwangerschap met pil schiet ook niet op. nu ik een natuurlijke ongi heb, en zo overduidelijk mijn ei heb gevoeld weet ik tenminste zeker waar ik nu aan toe ben. kan me nu weer echt gaan focussen op school (moet ook wel, want het is echt mega druk) tot de volgende baby obsessie opkomt het doe trouwens wel heel veel pijn nu, ongi zijn. was vergeten waarom ik 7 jaar terug per se aan de pil wilde hebben jullie tips tegen de pijn? ik zie het niet zitten constant pijnstillers te slikken.
Het moet inderdaad zalig zijn om van die hormonen verlost te zijn, ik begin meer en meer te denken dat het toch niet ideaal is, maar geknoei met condooms zie ik ook niet echt zitten Wel een nadeel van je ongi! Bij mijn vorige pil had ik amper last, en mijn vorige ongi (met nieuwe pil) had ik terug héél veel last, ik hoop dat de pil die pijn op termijn terug kan wegnemen, ik ben er zelfs echt ziek van geweest (overgeven). Maar misschien was dat een teken dat mijn pil niet voldoende werkte Ik dacht ook zondag te testen maar nu twijfel ik tussen morgen en zondag. Ik ga alleen ook zo teleurgesteld zijn denk ik, ik blijf maar hopen (tegen beter weten in) dat het positief zal zijn, al kan ik me dat eigenlijk niet veroorloven nu.. goh, zo moeilijk Marieke, misschien kun je eens bij een kruidenwinkeltje binnen stappen, die hebben vaak wel natuurlijke kruiden tegen heel pijnlijke (en overvloedige) menstruatie. En het is op basis van kruiden, dus meestal kan het geen kwaad als je zwanger probeert te worden (natuurlijk moet je dat wel even navragen!). Een klassiek warm bad of een warme kruik werkt voor mij ook, maar je kan er moeilijk heel de tijd mee rondlopen. Ik zou toch maar eens een kruidenwinkeltje proberen! Liefs, Eva
Lieve iedereen, Ik word helemaal gek! Ik heb deze ochtend getest met een kruidvattest en binnen de 10 minuten verscheen er een vage lijn! Ze is te vaag voor op de foto, maar ze is er wel (misschien kunnen jullie het op de close-up in mijn fotoalbum toch lichtjes zien).Maar ik vraag me af of dit toch al niet met indroging te maken heeft. Mocht ik zwanger zijn, dan zou mijn test toch al véél duidelijker moeten zijn? De eerste dag van mijn menstruatie voor die vreemde menstruatie was op 25 oktober, dus dan zou ik nu in week 7 moeten zijn! Tenzij ik in de laatste cyclus zwanger geworden ben, maar ik heb mijn pil toen gewoon helemaal uitgenomen, dus dat kan toch bijna niet. Ik kan er helemaal niet meer aan uit, ik had gehoopt op een héél positieve of héél negatieve test, maar niet zo'n tussenresultaat. Heeft er iemand ervaring met de kruidvattesten en de lichte streepjes, en is er iemand die een streep lijkt te zien op mijn test? Ik kan moeilijk aan iemand anders vragen van even mee te kmoen kijken Nu ben ik wel helemaal in de war Liefs, Eva
Sorry meid ik zie geen streepje. maar als je werkelijk 7 weken zou zijn zou je een echt dikke streep moeten hebben. Ik zie op je banner dat je pas morgen kan testen waarom dan nu al?
Hoi Nynke, Ik ben op 25 oktober nog gewoon ongi geworden, maar in de cyclus daarvoor moest ik halverwege de tweede week stoppen met mijn strip (van de arts). De maand nadien werd ik echter niet normaal ongi. De matcare tests waren negatief maar ik blijf last hebben van symptomen. Als ik al een eisprong gehad zou hebben, is het erg moeilijk te bepalen wanneer. De kans is erg klein, maar het leek me dat ik nu toch wel lang gewacht zou hebben -mocht ik toch ergens een eisprong gehad hebben- om toch nog eens te testen. Deze laatste cyclus heb ik mijn pil gewoon heel regelmatig genomen, dus ik kan wel uitsluiten dat ik in deze laatste cyclus nog zwanger geworden zou zijn. Daarom dat ik nu al teste. Op foto is de streep inderdaad amper te zien (je ziet een héél lichte schaduw op de close-up misschien), maar de streep staat er op de echte test wel gewoon En daar is het zeker geen schaduw. Bedankt voor je antwoord, Liefs, Eva
Ik herken de onzekerheden ook wel erg moet ik zeggen... Ik voel steeds dingen die er waarschijnlijk helemaal niet zijn. Lastig he? Dat je ondanks de testen dan toch twijfelt en niet zeker weet of het nu wel of geen streepje is... Volgende week kan ik waarschijnlijk testen..
Ik heb gemerkt dat als ik het contrast verander dat je het lijntje véél duiderlijker ziet! Er is dus wel degelijk een lijntje op mijn test. (Zie album) Ik weet wel niet of het een echt zwanger-lijntje is of een vals-positief lijntje... Die onzekerheid ook altijd hé... Marleen, Ik hoop dat je volgende week een dúidelijk positieve test hebt! Die vage testen zijn inderdaad héél vervelend! Liefs, Eva
`hoi eva, ik had precies hetzelfde lijntje vorige maand. was wel zwanger, heb namelijk bloed laten prikken op hcg. bij mij werd het allen wel en miskraam. maar die miskraam was al na 3 dagen positieve test. jij bent al langer ovetijd dus dat kan je niet vergelijken met mij. maar ik was dus met zo.n vaag lijntje wel zwanger. groetjes peggy
Hoi Peggy, Spijtig van je miskraam! Wanneer had je bloed laten prikken, nog voor je miskraam? Het moet wel helemaal moeilijk zijn, dan ben je net blij... Ik hoop voor jou dat je snel opnieuw zwanger zult zijn! Als ik uitga van mijn laatste cyclus dan zit ik nog 2 dagen voor mijn NOD en ben ik nog niet eens overtijd. De test zou dus duidelijker moeten worden binnen een aantal dagen, als ik zwanger ben. Het zou een werkelijk wonder zijn... Liefs, Eva
hoi eva, ik heb bloed laten prikken 3 dagen na mijn miskraam. toen had ik nog wel hcg in mijn bloed maar niet veel meer. daaraan konden ze dus zien dat ik inderdaad zwanger was geweest. was voor mij wel een bevestiging dat ik niet gek was met al mijn kwaaltjes en vage lijntjes. ik vind het wel jammer natuurlijk dat het mis is gegaan, maar ik weet nu dat ik na eileider operatie dus toch nog zwanger kan raken(dat was nog de vraag) en ik heb een keer een kindje verloren met 24 weken. dan zeg ik het nu een beetje cru misschien maar doe mij maar liever in de eerste 6 weken. als het dan toch niet goed is dan maar vroeg. toch? we gaan gewoon vrolijk verder en ik word eigenlijk altijd pas echt nerveus de laatste week van mijn cyclus, dus nu heb ik eigenlijk best wel vrede ermee. ik hoop dat het voor jou ook raak is, ik had die streepjes ook twee dagen voor mijn nod. dus het kan allemaal wel...... hoop het voor je en zal voor je duimen. groetjes peggy