test resultaat na een half uur afgelezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki80, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dank je wel Peggy!

Ik kan heel goed begrijpen dat je liever hebt dat het vroeger misgaat! En het is inderdaad erg goed nieuws dat je nog zwanger kunt geraken! Hopen jullie op een eerste kindje, of heb je al kinderen?

Liefs,
    Eva

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik heb al 3 kinderen uit een eerdere relatie,
    heb erg rottige zwangerschappen gehad en geboortes.
    maaaaaaaaaaaaaaarrr zelfs dat houd me niet tegen om het nu nog een keer te proberen zie je wel.
    mijn kids zijn 15,11 en 8.
    dus begin eigenlijk weer helemaal opnieuw.
    mijn vriend heeft geen kinderen en die is pas 27 en ik ben 34 vandaar.
    ha ha ha soms zit het leven je niet mee, maar nu heb ik het dan eindelijk gevonden.

groetjes peggy

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Speeters,

Die ene foto (close up) van de test lijkt het toch wel een heel licht lijntje. Dus ik zou als ik jou was morgen of overmorgen nog een keer testen.
    Ik hoop voor je dat het zo is!

grz Nikkie

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dank je wel Nikkie!

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Bij die close-up zie ik ook heel duidelijk een blauwe streep.
    Spannend hoor....
    Wanneer wil je weer gaan testen?

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik kan het echt niet geloven! Ik blijf er maar vanuit gaan dat het negatief zal zijn, maar ik zit toch wel met kriebels!

Op het 9maand forum is iedereen (behalve één iemand tot nu toe) er van overtuigd dat dit een positieve test is. Maar toch lees ik veel andere berichten van vals-positieve Kruidvat testen. Ik begin zelfs te twijfelen of die streep er wel binnen de 10 min stond, maar deze ochtend was ik er zeker van, dus dat zal wel zo zijn ;)

Ik weet niet goed wanneer ik weer ga testen, misschien maandag. Dat is mijn eigenlijke NOD, zou de streep dan al niet duidelijker moeten zijn? Ik ga wel met een matcare test testen, vermits die goedkoper zijn. Als die dan toch negatief is test ik volgende week nog eens met een Kruidvat test denk ik.
    Wat denken jullie dat het beste is?

Dank je wel voor alle steun! ;)

Kus,

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Jeetje Eva, volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Je maakt het wel spannend!
    Duim duim duim duim
    X Bl'tje
    ps als de testresultaten vaag blijven, toch maar even je bloed laten testen he .....

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    hoi Eva,

oke, nu snap ik het beter. Lastig he, die onduidelijke testen. Als het maandag niet duidelijker is zou ik toch eens alngs de HA. Mss een bloedtest?

9. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi!

Ik was al aan het denken om morgen nog eens met een matcare te testen, die zijn normaal toch ook erg gevoelig, dus die zou toch ook tenminste een licht streepje moeten weergeven? Het is natuurlijk van belang dat ik zo snel mogelijk stop met de pil als ik zwanger ben, maar ik stop liever niet voor ik het weet omdat ik mijn vorige ongiweek echt heel ziek was (overgeven e.d.) en dan mis ik college's. Langs de andere kant wil ik geen testen verspillen en zou ik beter toch tot maandag of dinsdag wachten.

Een bloedtest zou een goed idee zijn als de testen zo vaag blijven volgende week, maar het probleem is dat ik mijn ouders dan wel een reden moet opgeven vermits alle facturatie lang hun verloopt.

Hopelijk brengt de test morgen meer duidelijkheid, of zou ik beter langer wachten? Ik heb in ieder geval negatieve matcare testen liggen dus ik kan het vergelijken.

Liefs,
    Eva

10. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    als ik je foto zo zie, waar je het contrast hebt aangepast, zou ik zeggen zwanger... Maar op de andere foto's zie ik het niet..
    Misschien een idee om met de digi test van CB te testen, die zegt zwanger of niet zwanger.. niet dat gedoe met onduidelijke strepen enzo..
    succes!

11. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    ik zie een streep! ga even gauw een Clearblue test halen! het is wel van belang dat je het weet ivm pil slikken enzo...kan je vast aan het foliumzuur!
    hahah groetjes

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Deze morgen heb ik de meest negatieve matcare test ooit gedaan... Eerst werd heel het vakje roze en dacht ik dat ik nog even moest wachten omdat de streep misschien niet zichtbaar was door al dat roze, maar nu is alles mooi wit behalve de controlestreep. Er is deze keer zelfs (nog) geen ingedroogd lijntje te zien.

Zou die kruidvattest dan toch vals-positief geweest zijn, of is het HCG gewoon nog te laag en heeft die kruidvattest dat héél licht kunnen weergeven en de matcare test niet...

Nu ben ik helemaal in de war :cry:

Liefs,
    Eva

13. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ooooo balen Eva! Ik weet precies wat je voelt, heb vanochtend ook een Kruidvattest gedaan en precies hetzelfde resultaat :S aaaarghhh Wel typisch dat we beiden hetzelfde hebben, ook met die lichtposi-testjes al eerder.
    Ik ben hier bang voor een MK want de vorige keer had ik ook steeds lichte lijntjes van te voren en werden ze niet donkerder. Nu hoop ik natuurlijk dat het bij ons beiden niet het geval zal zijn en we gewoon heeeel pril zwanger zijn en flink misgerekend hebben!
    Ik ga proberen er niet meer aan te denken en doe de komende week geen testen meer. Op zijn snelst volgende week zondag weer (kost trouwens nog een hoop geld ook nog!)
    Heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte he!

Alles goed met de andere meiden daar?
    Fijne zondag allemaal, x Bl'tje

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Had jij vanochtend ook een licht positieve test? Kun je er misschien eens een foto van maken?

Ik ben helemaal in de war. Ik heb gisterenavond de laatste pil van deze strip genomen en wordt dan normaal dinsdag of woensdag ongi (de hormonen moeten toch minstens tot vanavond blijven werken?) In de douche doe ik altijd een slijm-onderzoekje, ik weet dat dat met de pil niet veel zin heeft, maar toch ;) Maar daarnet was er een heel klein beetje bloed bij het slijm! Mijn ongi kan het nog niet zijn want ik heb gisterenavond de laatste pil genomen en wou vanavond al met een nieuwe strip beginnen. Ik heb nog nooit doorbraakbloedingen gehad. En voor een innesteling is het toch al te laat, niet? Ik heb wel eens gehoord dat de testen van het kruidvat soms de minieme HCG van een bevruchting kunnen opsporen, maar daar zal ik maar geen rekening mee houden
    :(
    Ook een fijne zondag voor jullie allemaal! Ik ga ook pas zondag terug testen Bloemetje! Kunnen we samen afwachten!

Liefs,
    Eva

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kan me voorstellen dat je in de war bent... Vervelende situatie als je maar geen duidelijkheid krijgt zo..

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik was vandaag echt kotsmisselijk en moet vaak plassen. Ik heb ongi-pijn en verwacht iedere keer op het toilet van bloed te zien. Al zou dat dus eigenlijk niet kunnen vermits ik nog niet eens gestopt ben met de pil. Met de tampontest blijkt dat er wat oud bloed op te zitten, maar het breekt niet door.
    Ik begrijp niets meer van mijn lichaam,

Hoe gaat het met jullie?

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik kan de batterijenoplader niet vinden :rolleyes: dus kan ook geen foto maken (aangezien de batterijen van mn toestel leeg zijn). Maar ik kan je verzekeren dat mn test er hetzelfde uit ziet als bij jou! Ook van het Kruidvat. Vervelend die onzekerheid he! Ik heb op deze site gezocht naar ervaringen met de Kruidvattest en die waren niet altijd even positief. Meer vrouwen die een licht lijntje hadden en niet zwanger bleken te zijn. Ik ga er niet vanuit bij mezelf, als het wel zo blijkt te zijn is het fantastisch, anders jammer. Pffff wat een gedoe zeg. Ik vind het ook zo apart omdat we ook met andere merken zo'n licht lijntje hadden :( Mn man gelooft er niet meer in en zegt dat hij alleen maar vertrouwen heeft in een vette streep. Hopelijk volgende week? We zullen zien, maar nogmaals ik denk van niet (als ik het dan over mezelf heb tenminste)
    Probeer maar een beetje te relaxen meid, het komt goed!

Marieke, heb je trouwens nog last van ongipijn of gaat het weer een beetje? En met de rest?
    Succes allemaal!
    X Bl'tje

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wel spannend dat we beide zo'n licht lijntje hadden, ik ben benieuwd wat het resultaat zal zijn! Ik begin te vermoeden dat mjin pil misschien toch te licht voor me is, vermits ik vorige maand ook véél menstruatiepijn had en ziek werd, en nu die vervroegde bloeding tijdens de pil. 'k Vraag me dan wel af of die pil voldoende beschermt tegen zwangerschap...

Nu ja, ik ga inderdaad gewono proberen te relaxen, we zien wel ;)

Heb je ook met matcare getest?

Liefs,
    Eva

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Pfff spannend ja! Ik heb met Sensitest getest.
    Zou goed kunnen dat je pil te licht is...
    Succes ermee hoor en tot de volgende keer!

20. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    hallo,

ben weer even op de site..ik ben heel benieuwd of ik het einde van deze maand ongesteld ga worden het is de 1e ronde... hoe is het met jullie allemaal? eva ben je al zwanger? en bloemetje wat houd je ons lang in spanning...

Groetjes stef

Deel Deze Pagina