Het zou wel super zijn mocht het in de eerste ronde al raak zijn! Ik duim voor je! Hopelijk ben je zwanger, maar mocht het niet zo zijn hoop ik dat je snel ongi wordt! Anders zit je zo lang in onzekerheid en dan weet je tenminste dat je cyclus regelmatig is! Ik weet nog niets, ik had gisterenavond een heel klein beetje zwart-grijs bloed, dus héél oud. Eigenaardig genoeg is mijn baarmoedermond ook echt heel hard, terwijl die normaal heel zacht is tijdens mijn ongi. Ik ben gisterenavond meteen aan een nieuwe strip begonnen (dus zonder stopweek), maar mocht dit bloed van mijn ongi zijn omdat de pil te licht is, dan zou mijn baarmoedermond wel zacht moeten zijn. Tenzij natuurlijk heel mijn lichaam in de war is Ik twijfel of ik morgen opnieuw een testje doe, het is inderdaad erg duur maar ik moet het wel snel weten met die pil. Ik vraag me wel af of het niet te vroeg zou zijn. Ik heb woensdagavond mijn laatste pil genomen (15 november), maar ben zondagavond (19 november) meteen weer begonnen, en heb dus slechts een stopweek van 3 dagen gehad. De eerste 3 dagen van mijn nieuwe pilstrip ben ik alsnog ongi geworden, weliswaar veel korter en lichter. Maandagavond heb ik 4 uur na de inname van mijn pil overgegeven en geen nieuwe genomen, maar vermits dat nog eigenlijk binnen de stopweek lag denk ik niet dat het kwaad kon, of toch wel? Maar daarom weet ik niet zo goed of ik al kan testen. Maar mocht die kruidvattest echt een licht streepje hebben gehad dan zou ik morgenvroeg (3 dagen na de eerste test) toch al een iets duidelijker streepje moeten hebben, niet? Ik weet het, ik maak het weer ingewikkeld, sorry Echt super dat jullie het even willen lezen en zeggen wat je denkt! Bloemetje, heb je ondertussen al iets gemerkt van de duiveltjes? En marieke, lang geleden dat we jou gehoord hebben, hoe gaat het met je? Liefs voor jullie allemaal! Eva
hoi, eva, sandra of speeters, je hebt wel erg veel namen gebruikt en dat maakt het allemaal niet duidelijker. Ik snap eigenlijk een ding niet? als je denkt zwanger te zijn, waarom begin je dan toch weer aan een nieuwe strip? kan toch nooit goed zijn die hormonen als je denkt zwanger te zijn? waarom stop je niet een maand en kijk je of je menstruatie op gang komt? of heb ik ergens overheen gelezen? groetjes peggy
Hoi, Ik had ergens al uitgelegd dat ik Eva noem en dat Sandra (Peeters) een pseudoniem is omwille van de anonimiteit . Maar omdat het inderdaad te verwarrend werd heb ik maar uitgelegd dat ik echt Eva heet, sorry voor de verwarring! Ik neem mijn pilstrip door omdat ik erg ziek word in de stopweek, en twee weken voor de blokperiode kan ik geen lessen missen. Ik weet dat het niet zo verstandig is, daarom dat ik morgen al opnieuw een testje wil doen zodat ik zo snel mogelijk meer weet! Maar het kan voorlopig even niet anders, anders geef ik weer enkele dagen over Liefs, Eva
Dag dames mag ik even inbreken? IK zelf heb getest 2 dagen voordat ik ongie moest worden, en positief! maar ik werd daarna gewoon ongie. er stond echt een tweede lijntje. Ik vermoed een indrogingslijntje. Nu vanmorgen toch getest want blijf last houden van mijn borsten.en om te bewijzen dat ik niet zwanger kan zijn En moe. En weer dat tweede lijntje daar mee wil ik alleen maar zeggen dat sommige testen toch niet goed zijn want ik ben gewoon ongie geworden dus kan ik niet zwanger zijn. dus ja einde verhaal we beginnen weer opnieuw. Ik hoop dat het voor jullie anders is. Veel succes jennie72
Hoi Jennie, Met welke test heb je dan getest? En na hoeveel tijd verscheen dat lijntje? Misschien heb je een vroege miskraam gehad? Ik hoop voor jou dat je snel zwanger zult zijn! Liefs, Eva
hoi jennie ik wil je geen valse hoop geven,maar twee testen posi. er zijn wel meer vrouwen die zwanger zijn en ongi hebben
Jennie...bezoekje aan de huisarts misschien? ik heb ook eerder gehoord dat je eerst gewoon nog onge kan zijn tijdens je zwangerschap! SUCCES!
Hoi dat zal ongeveer na 10 minuten zijn geweest dus kan nooit zwanger zijn. Ook al voel ik me wel zo. Maar goed lichamen gek word je er van. liefs jennie72
Kiki heeft een pb'tje teruggestuurd met de boodschap dat haar zus inderdaad zwanger is, maar dat ze pas later positief getest heeft dus die test was waarschijnlijk nog niet echt positief.
Je, echt super leuk voor haar, haar lange wachten eindelijk beloond! Goh, ik ben zo benieuwd naar mijn test morgen! Want van die vage lijntjes word je echt gek
Wauw super spannend, ik duim voor je en laat deze pagina open staan! Heb je al een idee van wanneer je zou testen (en wanneer je dus genoeg naar de WC moet )? Ik test toch maar met ochtendurine, je weet maar nooit!
Bedankt voor de felicitaties aan het adres van mijn zus...vertel het haar maar niet hoor! Dan weet ze ook van mijn plannen.... ps. leuk he, wachten
neeeeeeej helemaal niet...zit ik daar net met een kopje hahaha nog nix of zal ik ook wachten tot morgenochtend? hoeveel % kans betrouwbaarder is dat dan?
's Nachts wordt er meer HCG aangemaakt, dus als je maar net overtijd bent en je HCG is nog niet zo hoog, dan heb je meer kans dat je een (duiderlijkere) positieve test heb met ochtendurine. Met welke test wil je testen?
@ Kiki: het zou natuurlijk wel toeval zijn mocht je zus hier ook komen kijken, wie weet zitten jullie dan rustig met elkaar te praten zonder te weten wie de ander is