Ovulatie test al 6 dagen lang positief iemand ervaring hiermee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door L4dy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik ben 3 juni gestopt met de pil, 8 juni ongesteld geworden.
    Op 18/19 juni zag ik op de ovulatie test een zichbare 2e streep. Na 19 juni verdween de streep weer.
    Op 22 juni had ik bruinig/rose afscheiding 1 malig.
    Vanaf 22 juni kreeg ik ook een rare smaak in me mond, lage rugpijn en steeds een trekkerig gevoel in me onderbuik/baarmoeder (zit laag). gepaard met steken.
    Op vrijdag 24 juni 's morgens was de ovulatie test weer positief en 'savonds negatief, de zaterdag 25 juni tot heden al 6 duidelijke positieve ovulatietesten gehad. en nog steeds de zelfde symptonen. Omdat dit mijn 1e ronde is na het stoppen met de pil weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is geweest ik gok al vroeg op 18/19juni toen ik een zichtbare 2e streep had en op 22 juni rose afscheiding had.Of evt donderdag de 23ste omdat ik vrijdag 24 weer positief teste en het 'savonds weg was en zaterdag vervolgens tot heden positief blijft.Ikga uit van een cyclus van ongv 28 dagen en dan zou ik a.s dinsdag mogen testen.Erg spannend!
    Heeft iemand ervaring met dagen lang positief testen? en uiteindelijk zwanger of niet?

groetjes Marjolein

2. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    6 dagen lang een positieve ovulatietest is inderdaad wel erg vreemd. Zou je niet gewoon zwanger kunnen zijn, want dan kun je ook een positieve ovulatietest hebben. Als je 19 juni je ei zou hebben gehad zit je nu dus 10 DPO, dus het zou kunnen. Ik zou er over 2 dagen een testje tegen aan gooien als ik jou was

3. Brusjeforyou

14 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je zeker dat je testen positief zijn? Een zichtbare 2e streep hoeft niet te betekenen dat hij positief is namelijk.

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    een positieve ovulatie test is pas positief als e test streep net zo donker is als de controle streep. een enkel zichtbare maar niet even donkere streep betekend dus negatief dus geen lh piek.
    Heb je toevallig een foto van je test rijtje?? Kunnen we even meekijken.

5. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    De 18e en 19e juni had ik een zichtbare streep.
    Vanaf vorige week vrijdag tot nu aan toe positieve testen net zo duidelijk als de controlelijn, een enorm verschil vergeleken met de test op 18 en 19 juni. Op 24 juni was mijn ovulatie test smorgens positief en savonds negatief.Vanaf afgelopen zaterdag 25 juni tot nu aan toe alleen maar positief (2x daags getest en hij blijft positief (2 donkere paarse strepen even gelijk van kleur)
    Het kan zijn dag ik op donderdagavond mijn eisprong heb gehad maar dat weet ik dus niet..
    Ik heb helaas geen foto's, zal morgen of straks ff een foto maken en deze plaatsen.

6. w0nder

w0nder Niet meer actief

Welke testen gebruik je?
    Kruidvat-ovulatietesten staan bv bekend dat ze lang na je eisprong nog positieve testen geven ;)

7. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ik gebruik de sensitest ovulatietest, vandaag de 7e dag positief, werd vannacht/begin van de ochtend wakker van misselijkheid en gister avond het gevoel dat ik moest overgeven.
    Zal zo ff een foto plaatsen (2e strepen zijn beide duidelijk en gelijk van kleur.Misschien lijkt het onwerkelijk maar het is echt zo haha.

liefs

8. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geprobeerd om de foto er op te zetten maar het lukte niet echt zal is ff spieken om te kijken hoe ik het er op krijg

9. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe krijg ik de foto hier afgebeeld?
    Heb namelijk niet een link waar hij al op staat,foto staat op de computer.

10. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Als je een foto wilt plaatsen kun je op het paperclipje klikken en de foto selecteren.

11. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk doet de foto het nu,

12. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog 1, scherpte kwaliteit is niet zo goed, maar je kunt het duidelijk zien

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    L4dy, tijd voor een zwangerschapstest! :)
    Ik heb in januari 4 dagen achter elkaar knalpositieve ovutesten gehad. Daarna een zwangerschapstest gedaan...zwanger.
    Bij mij is het helaas niet goed geëindigd, maar dat had niets met de ovutestjes te maken. Beebje had zich bij mij op de verkeerde plek genesteld.
    Dus.... testen! Ben benieuwd :D

14. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tina: wat sneu voor je!!
    Ik lees het idd vaker dat veel mensen zwanger zijn bij dagen lang een positieve ovulatie test.
    Ik heb gister een zw.test gedaan maar deze was nog negatief, ook bijna 7/9 dagen te vroeg getest dus was nog wel erg vroeg.
    Ga volgende week weer testen en dan laat ik jullie het weten :)

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou l4dy, mijn tip in de tussentijd :) klussen!
    Aangezien je net met de pil gestopt bent, kan het zijn dat je cyclus nog niet helemaal "netjes" verloopt. Waar die positieve testen dan vandaan komen, is mij ook een vraag. Maar als je voorlopig klust, laat je in iedergeval je kansen niet onbenut. Ik ben benieuwd wat je test volgende week zegt :D Ik duim voor je!

16. w0nder

w0nder Niet meer actief

17. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    en!!!

18. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is zeker weten een ovulatietest, staat op de verpakking, de zwangerschaps testen heb ik ook en die zijn ook blauw. Je hebt verschillende soorten ovulatietesten

19. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey w0nder!

Op de site staan ze idd in het blauw de zw testen!
    Op mijn verpakking staat toch echt ovulation LH test Strip, heb een maand geleden een pakket besteld met 30 ovulatie testen en 6 zwangerschaps testen..

20. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Lady, ik vraag me af of het goed gaat. Mijn ovu testen van matcare zijn namelijk groen en de zwangerschapstesten blauw.

Deel Deze Pagina