DA eigenmerk test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fayy, Oct 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden.

heb echt t gevoel dat ik zwanger ben..eigk niet gepland maargoed ik heb al een aantal testen gedaan en steeds een lichte streep BUITEN de tijd. ik dacht vandaag..laat ik er nog EEN doen en dan is t wel genoeg geweest..geldverspilling bah

heb de DA test gebruikt en meteen een positief resultaat en ook METEEN weer een negatief? resultaat nu zijn er wel 2 strepen alleen is de controle streep roze en die daarnaast wit..met een donker randje..zal wel door de plas zijn? (ieuw)
    werd eigenlijk best wel happy.. nou ja ;)
    wie is er bekend met de DA testen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben er bekend mee, maar ben gewaarschuwd door de verkoopster van de DA drogist dat ik ze echt BINNEN de tijd moest aflezen. Na die tijd konden er valse strepen gaan ontstaan. (Waarom ze die krengen dan verkopen, geen idee).

Ik heb de mijne destijds keurig binnen de tijd afgelezen en bleek zwanger. Zie eventueel mijn album voor een foto van de DA-test.

Ik denk dat een wit lijntje met een gekleurde rand en dan ook nog eens buiten de afgelezen tijd, negatief betekent.

Ik zou als ik jou was, nog even met een ander merk gaan testen (dus geen DA-test en ik raad je de Predictor ook af). Kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed bijvoorbeeld.

3. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ik heb ze iets van 8 jaar geleden gedaan en toen waren ze goed...maar hoe ze nu zijn??? Heb je een foto?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Foto is inderdaad een goed idee....Kunnen we even meegluren! :D

5. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    we houden van GLUREN! :p

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

uhm was binnen de tijd hoor haha. ik zal ff in je album kijken

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

als ik me broodje op heb zal ik een foto maken :D

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

Heel erg raar maar de streep is nog wat lichter geworden en nu helemaal net meer neembaar op de foto.. ik weet ten eerste mn cyclus nog niet.. maar voel van alles en als ik een cyclus van 28 aan houd moet k vrijdag ongi worde. en die kruidvat testen zg ik na de tijd een streepje..eigk bij alle 4..echt veel. zonde. maar ken de testen ook wel dat ze spierwit blijven dus ga ik weer twijfelen. en nu bij deze test zag ik binnen de tijd t lijntje. beetje wittig maar dan net wat donkerder miss heeeel licht roze maar dat durf ik zo niet te zeggen..t streepje is nu nog een stuk lichter..wat een vage testen :S misschien dat ik met de vorige kv testen veeeeel te vroeg was..weet ik wel zeker maar dat mn hcg nog niet te meten was ofzo omda tt te weinig was..( mocht ik al zwanger zijn dan) grr weet me ff geen raad meer :(

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

DA huismerk[/B] deze test is niet houdbaar, het streepje dat aangeeft dat je zwanger bent verdwijnt na verloop van tijd. Het wachten op de uitslag duurt lang.

best wel raar want toen ik zwanger was had ik m ook gedaan alleen toen bij de c1000 vandaan verder zelfde test .. maar daar kwam een pennenstreepje roze en was gewoon zwanger en die verdween niet snel. mja goed ze leken dan op mekaar maar t zijn dan nog niet t zelfde..;)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee maar kan je geen ander testje proberen? Kruidvat 2 voor 5 is gevoelig.

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    het reactievlak is bij deze test nat altijd waar te nemen.
    Ook kleurt hi roze als je urine er door loopt..

Dus op basis van je info denk ik dat hij negatief is

Share This Page