Hoi iedereen, ja hier ben ik weer. Ik heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven, maar misschien dat ik door jullie ervaringen weer wat hoop krijg? 11DPO en een vaag tuurstreepje (verwaarloosbaar) kan ie nog oplopen of zal het een volgende cyclus worden? heb vorige week maandag pregnyl gekregen en op dezelfde dag eisprong gehad (die was al bezig) Thanks
zo frustrerend he heb het echt lastig deze cyclus, weet niet waarom... jij bent toch wel al 5 dagen over tijd en nog geen positieve test?
Misschien handig om alles in één topic te zetten in plaats van een nieuwe te openen? Elf dagen na de eisprong testen is nog steeds te vroeg, dus die positieve test kan nog komen. Ik denk dat je het wat meer moet los laten en geduld moet hebben. Je bent volgens mij al bijna 11 dagen aan het testen...
Nee,ik ook nog geen positieve test. Dus waarschijnlijk een zeer lange cyclus! Gefeliciteerd met je man en een fijne dag samen!
Ik heb 11 DPO positief getest dus het kan wel Maar om jezelf niet nog meer in spanning te laten zitten zou ik het echt naast je neerleggen. Een lange ongi kan ook komen doordat je er teveel aandenkt/ stress. Succes meid! Ik hoop snel op meer duidelijkheid voor je!
ik kan het echt niet laten zou er ook liever niet meer aan denken tot maandag, maar deze cyclus is het zo moeilijk