Hallo Ik zit op 2-4 dagen voor nod. Heb vanavond een kv2v5 test gedaan.heel vaag tuurstreepje binnen 10 min. Nu 2 uur later kijk ik nog eens goed en zie ik dat het streepje duidelijker is geworden. Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Heb wel wat last van kwaaltjes. Ik hoor het graag.
Bij mij was er binnen de 5 min. ook nog geen streepje te zien. Na een min. of 10 had ik ook een heel vaag streepje. Ik heb nog 2 dagen doorgetest en merkte toen wel dat de streepjes wel sneller kwamen en iets donkerder werden. Overigens testte ik 's middags donkerder dan 's ochtends. Dus ja, het zou zo maar kunnen dat je zwanger bent.
Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ergens tussen 16 en 19 september. Maar de vorige keren bleef de test om wit en was ik idd niet zwanger. Heb een foto toegevoegd. Onderste is van gisteravond. Middelste van vannacht en bovenste van vanmorgen(6 uur)
Na 2 uur? Ik ben daar te nuchter voor. Er staat immers niet voor niets een maximale afleestijd in de bijsluiter. Daar is een reden voor. Ik zou even opnieuw testen en dan binnen de tijd (10 minuten) aflezen en foto maken. Jouw testjes zijn erg geel en dus ingedroogd. Kruidvat 2 voor 5 euro is niet meer als voorheen trouwens en wil tegenwoordig ook indrooglijntjes geven. Wil je echt zekerheid, dan zou je de CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Is ook gevoelig. Succes, ik hoop dat je inderdaad zwanger bent!
Thanks. Ja die van vanmorgen was binnen 15-20 min dat er een streepje verscheen. Ook is die iets duidelijker dan gisteravond. ik ben nog voorzichtig hoor. Ga di een digitale doen.. dan weet ik het hopelijk zeker
Op de laatste zie ik een heel licht streepje. Hoop dat ie mooi gaat oplopen. Mijn vriendin had ook zulke streepjes en was ervan overtuigd dat ze zwanger was, helaas zijn haar regels toch doorgekomen. Wanneer is jouw nod?
Mijn nod is tussen di en do. Heb een cyclus van 24-26 dagen dus durf het niet met zekerheid te zeggen
Vanavond nog een vroege test gedaan. En ook daar komt het resultaat zwanger te staan!! Ik ga er dus vanuit dat het echt zo is Hoe pril ook..