het spookt best door me hoofd de vraag maar ben der niet echt mee bezig eigenlijk hoop ik dat ik ook ongesteld word zou het eerst maar even uitleggen ik heb de pil 2 weken geslikt in de 2 week heb 3 keer me pil vergeten ben een uurtje ongesteld geweest bijna geen bloed ik wou me naar een uurtje verschonen en merkte dat ik bijna niet had gebloed dit was 20 sep heb daarna wel onveilig sex gehad maar ik slikte de pil weer 25 sep ging het uit met mijn vriend en ik stopte met de pil en ben nog niet ongesteld normaal ben ik het al na 2 dagen ongesteld als ik me pil vergeet me laaste echte menstruatie was 21 aug dus zou eigenlijk 27 sep weer ongesteld moeten worden maar heb mij strip niet afgemaakt heb krampen in me onderbuik waardoor ik denk dat ik gewoon ongesteld moet worden ik denk zelf dat het door de stress komt maar ik denk best vaak op een dag dat ik ongesteld word maar het is afscheiding ik ben niet moe ofzo ik weet ook niet of ik meer moet plassen(let ik normaal niet op) heb ook niet meer honger wel heb ik juist weinig eetlust na paar happen zit ik vol dat was niet zo ik heb woensdag 27 september getest en die was negatief dus ben ik der niet van uitgegaan dat ik zwanger ben maar me ongesteldheid blijft uit en ik vind dat eng vooral dat ik hoor dat sommige testen niet helemaal in orde zijn of dat je bij sommige vrouwen het niet kunt zien in een test moet ik nou nog een test doen of wachten tot 24 okt ik zou niet weten waneer ik nou een volgende test moet doen of juist niet ik hoop zelf dat ik een cycles oversla maar normaal heb ik dat niet als ik de pil gewoon gebruik want ik ben wel is eerder met de pil gestopt een week omdat ik op vakantie ging de week daarna en toen slikte ik de pil ook weer en wert ook normaal ongesteld mwa mischien kunnen jullie me een beetje helpen alvast bedankt groetjes shar
Hoi Sharita, Je zegt dat je de 27ste ongi had moeten wroden en dat je ook meteen getest hebt. Het kan zijn dat je hcglevel nog niet op peil was waardoor je test negatief uitviel. Ik zou er nu nog eentje doen en kijken wat daar uit komt en anders even naar de ha gaan. Sterkte en hou ons op de hoogte. Liefs Nathasja
je zegt dat 21 augustus je laatste ongi was? en dan weer 27e zou moeten worden? sorry maar volgens mij vergis je je. dat is dan namelijk een cyclus van 37 dagen. en ik denk dat de meeste pillen een 28daagse cyclus hebben Je hebt op 20 september een uurtje ongi gehad, dat was in principe zelfs twee dagen te laat. maar dan zou je pas weer 16 oktober ongi moeten worden. Ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan. overleg het even met hem of haar.
Ja ik ben het hier mee eens. Ga even langs de huisarts. Die kan waarschijnlijk beter helpen en eventueel een boedtest doen als het onzeker blijft. Sterkte Ik vraag me trouwens wel af waatom je de pil zo onregelmatig gebruikt. Dat is niet zo slim.
he sharita, weet niet hoe je relatie met je ouders is maar kan je hun er niet in betrekken misschien wil je moeder wel mee naar je ha, blijf er niet alleen mee rondlopen want je maakt je zo helemaal gek als je je verhaal niet kwijt kan, wens je veel succes en probeer je gedachten te verzetten en langs de ha te gaan, succes meid en laat het me weten kus
mijn ouders denken der tesimpel over heb weer wat bloed verloren maar niet veel ook weer een test gedaan die was negatief zo ik denk dat het stress is groetjes
ben nu wel meer moe drink veel en eten is weer het zelfde als normaal eet weer goed heb spierpijn bij mijn oksels en loopt door naar mijn borst aan beidenkanten en Ben snel geraakt(huil snel) in de ochtend heb ik brande maagzuur zo voelt het vieze smaak in me mond gaat weg zou dit symptonen kunnen zijn van stress >?
spierpijn oksles en borstenpijn k'unnen symtpomen zijn. pin me dr niet op vast. maar ik zou egwoon naar de huisarts gaan. die heeft beroepsgeheim dus je kan daar alles zeggen wat je wilt. gewoon bellen, is toch belangrijk om duidelijkheid te hebben. alles beter dan die onzekerheid denk ik.