hallo normaal heb ik binnen 6 dagen mijn NOD. nu is het zo dat ik sinds een dag of twee, drie echt enorm veel moet gaan plassen. echt om het uur moet ik gaan. soms weinig soms veel. heb er geen pijn bij dus een blaasontsteking is het niet. kan het een teken zijn dat het deze keer wel raak is? liefs
Hoi hoi, wat bedoel je met "normaal heb ik binnen 6 dagen mijn NOD"? Want volgens je banner moet je nog 12 daagjes wachten.... Wat veel plassen betreft, het schijnt een symptoom te zijn idd, maar dat is altijd maar afwachten. Ik moet soms wel 4x in een uur tijd dus ik plas sowieso veel Liefs Manuela
Ok, dan kijk ik niet meer naar je banner... maar hoe zit je dan nu in je cyclus? Ben je al overtijd of moet je het over 6 dagen worden of...?
Nou spannend hoor! Ik duim mee voor je. Helaas kun je niks anders doen dan afwachten tot je nod en dan testen... een (vrouwen)lichaam zit maar raar in elkaar dus het kan nog alle kanten op. Veel succes!
hehe ja inderdaad dat lichaam kan al eens een loopje met je nemen. ik laat het in ieder geval weten hoe het verloopt.
Haha join the club! Ik heb het idee dat ik elke 10 minuten op de wc zit haha! Het kan dus een symptoom zijn. Ik duim voor je!
ik weet niet goed meer wat ik moet denken had deze ochtend wat rozig verlies op het papiertje. echt roze, niet eens rood. borsten blijven pijn doen, plas me nog altijd een ongeluk hehe en ben wel erg moe de laatste dagen. kan het nog ondanks dat roze verlies?
normaal gezien klopt mijn banner niet echt want ik zou mijn eitje al 6 dagen eerder hebben gehad. als ik op de pijn toen voort ga en kreeg toen ook die pijnlijke borsten. volgende NOD zou dan de 6de al zijn. vandaag voel ik me helemaal niet lekker. mijn darmen rommelen als gek, moet heel veel winden laten en regelmatig diaree.