Sinds 5 dagen aan het testen.. eerste 3 dagen oplopend iets donkerder, heel langzaam. zondag nog vrij licht, gisteren ineens net zo donker als controlestreep en vandaag ineens stukje lichter weer dan gisteren. Deze waren van Wondfo. Van zelfovulatiestesten.nl: omo wit tot zondag, zondag ienemienie krijtstreepje,maandag ietsje donkerder, vandaag net zo donker maar dus lang niet zo donker als controlestreep (van deze test uitgaande zeg ik geen ovulatie nog). Gisteren draadachtig slijm en hele dag zo'n beetje buikpijn (ik denk of rijping eisprong of vallen eisprong?).. vandaag niet/nauwelijks buikpijn meer. Ik hoop eigenlijk dat ik hem gisteren heb gehad (vrijdag/zondag/maandag seks gehad). Vandaag zie ik partner pas heel laat en zou het vandaag liever keertje overslaan want we zijn allebei erg moe maar willen wel het zo goed mogelijk benutten.. wat denken jullie? Morgen weer testen en als deze dan wel donkerder is dan gewoon morgenavond weer seksen?
Ik ben geen geweldige expert, maar alles wijst er toch echt op dat je gister een eisprong hebt gehad. Zeker omdat je buikpijn hebt gehad gister! En by the way al zou je vandaag ovuleren dan zit je nog steeds goed, die zaadjes blijven nog wel even in leven . Veel succes met testen over 2 weken!!!!
ik denk het ook... gek dat het tweede streepje er ineens was en er dit keer niet van af sprong zeg maar. Vorige zwangerschap ging het geleidelijker en had ik meerdere dagen knalrood streepje.. Nu zijn ze allebei echt duidelijk lichter, helemaal nu ze opgedroogd zijn, kun je prachtig het verloop zien... Hopelijk over twee weken goed nieuws!!! Tourist, geniet van je zwangerschap, hopelijk heb je over 7,5 maand een prachtig gezond kindje in je armen!! dank jullie wel meiden!