Hello allemaal, Hoe doen jullie dat met je plaspotje na het testen. Iedere keer een nieuwe of was je hem af of...? Ooit gehoord dat je geen afgewassen voedingspotjes mag gebruiken, omdat dit niet schoon genoeg zou zijn. Telt dit ook bij plaspotjes? Haal nu steeds bij de apotheek of kruidvat, maar wordt een 'duur grapje' nu de maanden verstrijken. Dit kan vast anders toch? Vast erg bedankt.
Plastic bekertje en spoel t na gebruik om met water. Bewaar t i Op t toilet in afgesloten bak zodat niemand er per ongeluk aanzit. Ik zie t een beetje het zelfde als t potje van mijn zoontje, die spoel ik ook om en koop na gebruik niet steeds een nieuwe.
haha wil net zeggen ik gebruik ook gewoon een plastic bekertje en gooi m daarna weg. Plas bekertjes zijn meer voor het bewaren en inleveren van je plas
De afgewassen voedingspotjes zijn prima hoor wanneer je urine opvangt om te testen. Je mag ze alleen niet gebruiken als je urine in moet leveren voor onderzoek
Zo leuk hihi gaat weer een wereld voor me open.😜😝 Voor de eerste twee was het bij de eerste keer testen raak. Dus dan maakte me zo'n plaspotje niet uit en heb ook nooit verder gekeken. Oké fijn te weten dat die voedingspotjes alleen gelden voor officieel onderzoek. Denk dat ik het plaspotje wat ik nog heb met deksel maar ga recyclen. Was al benieuwd hoe iedereen dat betaalbaar hield met de ovulatietesten e.d. Zelf nooit gedaan, maar zo zou dat nog eens een optie kunnen worden in de toekomst. Bedankt dames!!
Ik gebruikte altijd een vierkant plastic bakje kan je er ook niet naast piesen en later schoonmaken en klaar...
Ik gebruikte gewoon een bekertje. Leeggooien, omspoelen en in de vaatwasser. Vooral als je ook nog ovulatietesten gebruikt wordt het anders wel een heel duur grapje
Ik gebruik gewoon een beker waarin we daarna weer drinken. Wel eerst de vaatwasser in natuurlijk. Is dat onhygiënisch?
nee hoor, kan prima, alleen zou ik de associatie met plas hebben als ik vervolgens uit die beker drink. ik gebruik ook wegwerpbekertjes
Het idee klinkt onhygiënisch .. maar word natuurlijk gewoon schoon in de vaatwasser.. Ik hou het bij wegwerp bekers kosten niks bij de action En hoeft er iig niemand uit een beker te drinken waar urine in gezeten heeft de gedachten vind ik dan weer vies maargoed das mijn mening
Iedereen ontzettend bedankt voor alle reacties!! Ik ga het plaspotje wat ik nog heb maar eens goed hergebruiken. Of nouja liever niet te vaak natuurlijk. 😉
Ja he, beetje wel. Maar doe dit alleen met zwangerschapstesten hoor want bij de ovulatietesten plas ik gewoon over het staafje heen. Dus gebeurt ook niet zo vaak.
Ik ga zelf ook wegwerp plastic bekertjes gebruiken thuis, lekker makkelijk. Alleen hoorde ik ook van dames die twee keer op een dag testen of dat het beste test moment 's middags rond het middag uur is. En dat ze dan testen op het werk; wat gebruiken jullie dan? Om dan telkens met plastic bekertjes naar het toilet te lopen is ook zo apart...
Haha dat is idd een raar gezicht .. Misschien met je tas richting wc? Dat is niet zo raar Ik neem aan dat dat ook gebeurd wanneer wij vrouwen ongesteld Zijn en een andere tampon etc willen verschonen
Ik ga altijd met een klein handtasje naar de wc of ik nu ongesteld ben of niet. Het is groot genoeg voor bijvoorbeeld een potje/bekertje en dan heb je ook niet gelijk zo'n grote tas (voor wie dat heeft) mee. Zou dat zelf ook fijner vinden dan zo openbaar langs iedereen heen met mijn spullen. Dat is het voordeel van vrouwen die hebben (bijna) altijd wel een tas mee en dat wordt als 'normaal' gezien. Men weet haast niet beter.😁
Je kan toch ook over die ovulatietesten heen plassen? Ik gebruik die van cb, hup er overheen plassen, doppie erop en in de 'wachttijd' stop ik hem onder mijn shirt of in broekzak en bekijk ik hem daarna weer aan mijn bureau (ik zit alleen en niet echt mensen die dan spieken ofzo en kan de deur dicht doen)