Hoi allemaal , Ik twijfel of nouja ben heel onzeker. Vorig jaar rond deze tijd een miskraam gehad. Nu heb ik weer een positieve test heel blij natuurlijk. ----- Me menstruatie was 19 dec Ovulatie test positief: 31 dec Nod: 15/16 jan ------ Is deze oploop een beetje goed? En maak ik me voor niks druk? Zie altijd iedereen met gigaa knaltesten en vind dit nu niet echt "KNAL" Bedankt alvast ❤
Ziet er wat mij betreft uit als een mooie oploop! Bij dit soort testjes zou ik mezelf als zwanger bestempelen, gefeliciteerd!
Nee heb al een zoontje van bijna 10. Daarna wou het maar niet vorig jaar dus zwanger met Clomid en dat werd helaas een miskraam. Nu spontaan
Wat knap dat je je zo in kan houden!!! Maar idd dan wel de beste manier om oploop te spotten Ik las dat je nu spontaan zwanger bent trouwens… wat supergoed!!! Het lijkt erop dat 2022 een heel magisch jaar is aangezien er nu ineens allemaal spontane wonders gebeuren (inclusief mezelf ) Geweldig!
Haha liefst doe ik het morgen hoor, maar ik ken mezelf kan snel in de stress schieten dus vandaar zondag
Fijn dat het toch nog bestaat he zulke wondertjes. Maar jij dus even over de 5 weken heen? Spannend ook weer he
Ja echt heel bijzonder! Nooit gedacht dat dit mij zou overkomen hoor… Ja heel spannend! Vandaag echo gehad ivm krampen en gister wat bloedverlies, maar we hebben boven verwachting al een kloppend hartje gezien
Deze oploop is zeker goed hoor gefeliciteerd! Offtopic: @DCG wat zie ik nou een kloppend hartje! Yes wat goed! Gefeliciteerd schattie♡