Haha thanks mop ❤️ Was even vergeten om een gil te geven, ben nog steeds beduusd van gister en vandaag
❤️ Jij ook gefeliciteerd zo te zien!!! Wow!! Nu het topic houden voor TS hoor Op naar een prachtige oploop van haar testen
Helemaal in de stress, Vandaag is me Nod , en heb nu af en toe lichtbruine afscheiding met afvegen ik weet dat het niks hoeft te betekenen maar maak me echt druk Hierbij nog een test overzicht ( gister nog een test gedaan)
De testjes zijn echt goed opgelopen! Bruin bloed zegt echt helemaal niets alleen dat het oud bloed is. Mijn mk begon meteen met echt rood bloed (kleine druppeltjes in het begin), maar ook dat zegt niets natuurlijk. Afwachten is het enigste wat je kunt doen hoe moeilijk ook. Morgen nog een testje als het dan weer opgelopen is ben je misschien wat meer gerust?
Ben gewoon sowieso wat angstiger, met mijn mk vorig jaar had ik tot 8 weken nergens last van, en 1 op de andere moment gutste het bloed eruit ( sorry voor de beeldvorming) Maar toen liepen de testen achteraf gezien ook niet op en had ik 1 dag na Nod eenzelfde soort test als wat ik nu op 11/01 had ( 9 dpo) We gaan maar heel hard duimen
Ziet er goed uit die oploop! Ik had ook een dag bruin verlies in t begin, is idd oud bloed wat Elmii ook zegt. Ik snap ook je angst voor een mk, ik herken het. Tot nu toe ziet het er in elk geval goed uit, misschien kun je vragen aan de vk voor een vroege vitaliteitsecho?
Ja het blijft weer spannend, Ik mag 9 feb voor een echo ben dan ongv 7w+3dg. Eerder mocht echt niet . Ivm dat ze misschien niks konden zien. Er is veel veranderd in die bijna 10 jaar, met mn zoontje had ik namelijk al een echo met 5+5 . Zie dat jij nu ook spontaan zwanger bent! Gefeliciteerd hoe gaat het?
Spannend! Ik mocht niet eerder dan 6+3 komen, terwijl ik hier ook dames zie die met 5+ al echo’s kregen. Zal wel van de verloskundige afhangen. En dankjewel! Met de baby gaat t tot nu toe goed. Ik voel me nog steeds beroerd (HG) en heb een week geleden ook wat bloed verloren. Was even schrikken maar het leek ‘onschuldig’ volgens de vk. Is ook weer gestopt na een paar dagen. Het blijft toch altijd spannend, voor mij eigenlijk de hele 9 maanden. Ben blij als ze voorbij zijn en ik de baby in m’n armen heb
Kan me heel goed voorstellen dat het schrikken was. Het is altijd maar afwachten of het niks ergs is het bloedverlies. Ik snap je volledig , en hoop ook voor jou dat je straks wat minder kan stressen, en een een gezonde baby in je armen mag hebben ❤.....stress me ook rot en ben vandaag precies 4 weken , dus worden lange weken helaas. Weet ook dat ik er niks aan kan doen verder en er geen invloed op heb maar toch... nagelbijtend spannend!
Ik voel me opzich wel goed, alleen blijft de ongerustheid ( maar denk dat dat wel normaal is ) en hoop dat het snel 9 feb is haha
heb je nog bruinverlies of is het inmiddels gestopt! De testen zijn iig wel mooi opgelopen! Gefeliciteerd!
Mooie testen hoor! Gefeliciteerd! Bruinverlies zegt niets. Ik had bij onze 1e ook bruinverlies op NOD en af en aan bloedverlies tot week 11 zonder reden. Adertje die sprong waarschijnlijk na niezen, tillen oid. Er ligt nu een heerlijk mannetje te spoken in zijn bed (wil niet slapen ).