Test véél vager?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Soraya, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi, even een vraagje.

Ben nu 5 weken zwanger en omdat Moeders voor Moeders vanavond komt dacht ik nog even een testje doen zodat ik zeker weet dat haar test goed uitslaat vanavond. Nu zie ik een véél vager streepje dan een dag of drie geleden. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan? Zit het nog wel goed dan? Maak me zorgen!

2. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ben bang dat ik het antwoord al weet, verlies veel slijm en wat bloed nu.

:(

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier ben ik weer....

Heb vanochtend weer getest en deze is weer wat duidelijker, nog wel minder duidelijk dan die van maandag. Heb van woensdag ong 15.30 tot gister (donderdag) ong 15.30 een behoorlijke hoeveelheid bruin slijm verloren + paar druppels iets helderder bloed en woensdagavond/nacht had ik veel buikkrampen. Nu lijkt dat allemaal achter de rug. Ben naar de huisarts geweest en hij is er niet van overtuigd dat het mis is. Wat zou dit allemaal kunnen zijn? Ben doodonzeker hiervan! Zou ik een echo kunnen vragen? Zou woensdag as 6 weken zijn. Mijn borsten zijn wel minder gevoelig, al zie ik er vanochtend wel meer witte puntjes op, op mijn tepelhof dan. Kunnen jullie mijn vragen beantwoorden? Alvast heel erg bedankt

ps geen test bij MvM gedaan, ze belde om de afspraak te verzetten.

Deel Deze Pagina