test vaag streepje en net een beetje bruine afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Sep 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

moet ik me zorgen gaan maken heb geen buikpijn ofzo
    net bij het afvegen bruine afscheiding en test gaf vaag streepje
    wat moet ik nu denken grrr

liefs kaley

2. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Pfff, lastig, je kan natuurlijk van alles denken. Innestelingsbloeding, nog wat oud bloed of iets ergers. Je kan volgens mij niks meer dan afwachten, maar bij een heel klein beetje bruin hoef je je volgens mij nog niet al te erge zorgen te maken. Succes

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    beetje stomme vraag misschien, maar bij een innestelingsbloeding verlies je toch een beetje licht roze bloed? Ik lees hier regelmarig dat mensen bruine afscheiding of bloed verliezen is dat een teken dat je zwanger kan zijn?

groetjes

4. Niet meer actief

hai
    nee is gewoon alleen bij het afvegen en is niet veel beetje slijmerig spul sorry voor de benaming weet het anders niet uit te leggen hahaha
    dus w8 het maar af dan denk ik wat een rotgevoel krijg je he als je dit dan weer ziet en merkt

liefs kaley

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    oeh meiske, spannend!

Een vaag posi streepje klinkt goed, ffkes afwachten of het door komt zetten en zo niet dan ga ik je feliciteren meiske!

Veel meiden hebben een beetje bruin slijm bloed in het begin van de zwangerschap!

Succes!

6. Niet meer actief

hey ninet lieverd

ja heb al 2x een test gedaan en beide keren een vaag streepje mn zus en zwager zagen het ook duidelijk en mn man natuurlijk hahah heb geen buikpijn alleen bij het afvegen zag ik het glibberig spul hahaha wat een toestand ook he lijkt me dat die strepen niet standaard in een test zitten of wel? zonet tosti geprobeert gatver smaakte nergens naar hahaah
    heb nog steeds steekje rondom mn navel en jeuk op mn buik enzo

liefs kaley

7. Niet meer actief

Hey kaley

Ik denk toch echt dat je zwanger bent wijffie, Ik had bij mijn 1e ook bruinverlies en toch een positieve test.
    Nog een test doen over twee dagen ofzo en dan weet je het zeker.
    Maar ik denk van wel.

Groetjes hielkje

8. Niet meer actief

hey hielkje
    ik denk zelf ook dat ik zwanger ben waarom weet ik niet maar heb zo'n gevoel heel raar maar ik w8 het toch nog even af voor een duidelijker dikke streep haahahah al zal deze 2 testen niet zomaar een streep neerzetten denk ik hihi
    is spannend hoor maak iedereen gek geloof ik hahahah

liefs kaley

9. Niet meer actief

hallo ben ik weer
    morgenvroeg afspraak met HA dus morgen horen jullie meer dan ik verlies nog steeds af en toe met afvegen wat afscheiding maar nog geen buikpijn
    heel raar maakt me doodsnerveus eerlijk gezegd

liefs kaley

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wil ik best geloven dat je hier doodnerveus van wordt. hopelijk heb je morgen een positief antwoord. :D

11. Niet meer actief

hey adine
    ja hoop ik ook dat de HA het bevestigd mijn vermoeden nou ja meer de testuitslag vermoeden hahaha het streepje ws lichter dan de test streep en ik denk weer van alles hahahah
    wat spannend hoop dat ik vanavond kan slapen hahahaha

liefs kaley

12. Niet meer actief

Ik duim en duim en duim en duim en duim en duim
    Ik hoop dat je binnenkort heel goed nieuws gaat krijgen [-o<

Liefs,
    Gerrina

13. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0