Hallo allemaal, Ben ik weer. Even een vraagje over het gebruik van de Persona. Ik kan van iemand een Persona monitor overkopen (25 euro). De teststaafjes moet ik er dan zelf nog bijkopen. Deze zijn toch gewoon los (per 8st) te koop? Nou zei laatst iemand tegen mij dat je de persona niet over kunt nemen van iemand anders omdat je dan de eerste 16 staafjes om inzicht te krijgen in je cyclus niet hebt. Mijn vraag is dus klopt dat en heb ik deze 16 staafjes echt nodig? En zijn dit andere staafjes dan de teststaafjes die je elke maand bij de Persona gebruikt? Ik ga de Persona tenslotte niet gebruiken als anticonceptiemiddel maar juist om zwanger te worden! Graag jullie adviezen weer. Bedankt alvast. Gr. Dolfijn
Je kan de Persona wel gebruiken hoor volgens mij, want je kunt hem RE-setten. Wel heb je de eerste cyclus idd 16 staafjes nodig, maar die koop je toch gewoon nieuw. Ik heb de Persona ook klaar liggen, nog nieuw in de doos moet er nog steeds mee beginnen.domme doos dat ik ben! Succes! Mirre
ik heb er ook een gekocht via internet ook een gebruikte. Ik kan er volgende maand mee beginnen, maar ik hoop dat ik hem eigenlijk voor niks heb gekocht
heb ook net eentje gekocht via marktplaats,en ga de staafjes gewoon bij de drogist kopen.Denk dat ik hem deze week in huis heb,en dat komt goed uit dan kan ik volgende week ermee beginnen.Maar stiekem hoop ik dat het niet hoeft hahah en de wegblijven groetjes gemma
Ik gebruik de Persona nu ruim 1 maand en je kunt 'm inderdaad resetten! Daar heb je wel 1 teststaafje bij nodig (staat uitgelegd in het boekje wat erbij zit). Bij de etos kun je teststaafjes kopen, kosten 13,57 voor 8 staafjes (voor 1 cyclus). Je 1e ronde met Persona heb je 2 pakjes nodig (dus 16 staafjes) en moet je goed opletten dat je doosjes met hetzelfde serienummer koopt. Succes, XXAnnalise Oh ja, lees ook eens http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10533