Jammer @Pancakes: Het valt niet mee. Ik duim voor je. En je schreef onlangs dat je begonnen bent met etos zwanger worden. Die heb ik ook afgelopen maand gebruikt. Of het daaraan gelegen heeft (ben na 15 rondes eindelijk zwanger!), of aan de extra knuffeltijd, dat weet ik niet, maar baat het niet dan schaad het in dit geval niet.
Ja ik ben al weken met die pillen bezig. Er zijn dagen dat ik er maar 1 neem maar over het algemeen braaf 2. Tot nu toe weinig effect. Jij van harte meid!
Hmmm, gisteren dus roze gezien zowel op wc papier als op men maandverband dus ik dacht ja die komen der zeker door want had hoofdpijn en ongi krampen. Dus deze morgen opgestaan en wat zag ik. Niks, niks van bloed niks roze niks bruinverlies pfff. Dus ik reken 9 dagen terug (mss zoals jenneke88 zei dat men eitje dan niet gesprongen is maar later wel.). Zie ik in de kalender dat we de dag ervoor geklust hebben. Zou het dan toch eventueel met innesteling te maken hebben of zouden ze toch nog doorbreken. Heb geen hoofdpijn of buikpijn meer. Alleen harde buik en pijn als je duwt op mijn buik 😕.
Hmm, wat gek allemaal. Het is dan nog even afwachten voor je en wellicht over een paar dagen nog eens testen?
Nu ben ik echt ongesteld en heb het geweten ook. Was even vergeten hoeveel buikpijn ik heb zonder de pil 😓