In September bevallen normale menstruatie gehad in December vandaag met middag urine had ik deze test. Kan die nog vals positief zijn?
Ik denk dat er wel erg veel tijd tussen zit als je in september al bevallen bent! Kan het niet zijn dat je opnieuw zwanger bent?
Nee ik denk niet dat dit nog een restant HCG is van september. Ik denk toch echt dat je opnieuw zwanger bent.
Ik ben ook in september bevallen van onze 2e en ik heb voor het plaatsen van de mirena nog moeten testen en die was echt wit (en dat was begin december) dus ik zou zeggen dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd
Hoi bedankt voor jullie reacties nooit gedacht de tweede heeft namelijk 6 jaar geduurd uiteindelijk via de medische weg zwanger geraakt. Nu nog zo onzeker heb me vraag ook in het verloskundige topic neergezet. Maar stiekem heel blij.
Spannend zeg, dan komt dit wondertje als een spontane verassing voor jullie. Denk dat je nu gewoon je eigen vk weer terug kunt bellen, om een afspraak te maken voor een eerste echo. Heel veel geluk.
Wauw, dat is bijzonder zeg! Dit is inderdaad van een nieuwe zwangerschap. Wat anderen al zeiden, even contact opnemen met je eigen vk/gyn. Je gaf aan een keer een menstruatie te hebben gehad, mss slim om snel een echo in te plannen om te kijken hoe ver je bent, want mss ben je al verder dan 4/5 weken. Ze zeggen vaak dat je na een bevalling erg vruchtbaar bent.
Ik zeg ook zwanger Helemaal omdat je ook al een menstruatie heb gehad. Gefeliciteerd snel de verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend hoor