Ja, dat heb ik vaker gelezen, maar ik ga toch ff wachten tot manlief thuis is. Ik voel me nu al super schuldig dat ik getest heb zonder hem... Morgenvroeg ga ik het proberen...denk ik.... Hé dondertje, nog geen test gekocht/ gedaan? Ik ben nieuwsgierig!!!
Nog niet ga over half uurtje 1 halen... oo ben zo zenuwachtig,me vriend wil dat ik op hem wacht hij is 5uur vrij,ik zei nee je belt me maar ik kan niet langer wachten!! Erg he.. ben heel ongeduldig,tel de minuten af...
ja, dat ken ik, ik heb ook getest zonder hem en voel me heel schuldig. Succes meid, ik kom straks nog even kijken!
Meid neem je wel van de kv die van 2 voor 5 euro, die is gevoeliger en geen indrooglijntje! Anders moet je echt binnen de afleestijd een streepje hebben, na afleestijd krijg je namelijk altijd een streepje...
ik ben ik het niet mee eens ik teste deze zwangerschap met die van kruidvat negatief 4 dagen voor nod en met sensi test teste ik positief en ik ben nu al 28 weken zwanger dus ik vind die van sensi test gevoeliger
Hoi meid, Okee, dan hebben we allebei een andere ervaring! De kv teste bij mij eerde rpositief dan welke test dan ook! Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ga morgen ook aan de KV test ( 2 voor 5 ) na vage test met predictor en negatief met CB digitaal Spannend!
negatief!! :'( maar heb er 2 mischien met deze urine niet goed ofzo,probeer morgen ochtend wel pff moet echt me best doen om niet te huilen! had idd die 2 van 5 euro gehaalt met zo'n pincet er bij. Had 1 streepje bij de c had nog na gelezen maar negatief
Toch nog hoop,tot morgen vroeg stiekem. Heb al wel tig keer gecontroleerd ondertussen of er echt niks te zien is,maar nee niks..