Positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door masrya, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Deze maand gebruik ik voor het eerst kruidvat ovulatietesten.

Nu vraag ik me af of deze positief is of moet hij nog donkerder?

Links is vandaag rechts gisteren avond

Alvast bedankt.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik denk dat hij nog iets donkerder kan.
    Zou vanmiddag/avond nog eens testen en kijken loopt hij af dan is je piek geweest.

3. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

Mn hele keuken la uitgezocht wist dat ik nog 2 clearblue staafjes moest hebben. En een vaststaande smiley met 1 plasje later.

Toch wel verwarrend die streepjes!

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik doe altijd bij twijfel de smiley test omdat ik nooit overtuigende streepjes heb.
    Bij een smiley is het direct duidelijk. Via internet zijn ze ook wat goedkoper dan bij de drogist.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Bij de bigbazaar liggen ook ovutesten van clearblue. Scheelt behoorlijk

6. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Bedankt voor de tip! Al hoop ik ze niet meer nodig te hebben natuurlijk. Deze maand ook voor het eerst beginnen met utrogestan ivm vroege miskramen. Dus extra spannend!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik strooi deze tip te pas en te onpas rond.. Maar laat je bloed bij vmk altijd testen op tpo antistoffen!! Dat wordt standaard niet gedaan, maar is een belangrijke reden bij vmk ( schildklier antistoffen )

8. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Mijn man en ik moesten wel een uitgebreid bloedonderzoek doen. Krijgen de uitslag pas binnen 6 tot 8 weken. Zit daar geen tpo bij om te testen ?

Ik heb as maandag in ieder geval een afspraak bij de vruchtbaarheidspoli zal het voor de zekerheid vragen.

Zouden ze ook kunnen zien of mn eitje al gesprongen is op de echo?

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ja dat zien ze..

Bij de mk onderzoeken zit geen tpo. Wel Tsh. Dat kun je ook eerst afwachten. Als die aan de hoognormale kant is moet je zeker tpo laten prikken.

Veel fertiliteitartsen doen er niks mee. Ik heb vorig jaar mei tijdens mijn zwangerschap mijn Tsh zwanger laten prikken. Die was omhoog geschoten, daardoor naar de internist en die prikte op tpo.
    Ik kreeg toen pas weer groen licht voor een nieuwe zwangerschap nadat mijn Tsh rond de 1 zat. Anders was de kans op mk te groot.
    Mijn antistoffen vallen waarschijnlijk een zwangerschap aan als lichaamsvreemd

Deel Deze Pagina