CB digitaal met indicator vs Kruidvat 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kim1903, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,
    Heeft iemand meer ervaring dan ik met de testen van kruidvat 2v5 en de clearblue digitaal met indicator?

Even in het kort, heb in februari een miskraam gehad, sindsdien onregelmatige cyclus variƫrend tussen 33 en 42 dagen.
    Afgelopen zaterdag (dag35) (avond) test van kruidvat 2v5 gedaan, hierop verscheen een lichte streep waarvan ik niet overtuigd was.
    Zondag ochtend nogmaals gedaan met ochtend urine, deze test leek wel mislukt, weer lichte streep, maar leek wel niet goed doorgelopen..
    Vanmorgen ochtend urine opgevangen, vervolgens test van kruidvat weer gedaan, pas na 10 min streepje en nog lichter dan zaterdag, was al helemaal teleurgesteld...
    Om helemaal zeker te zijn clearblue digitaal gedaan en deze gaf zwanger 1-2 aan! Ik helemaal blij, maar ook bang..
    Snap niet goed waarom de 2v5 bijna niks laten zien en de cb wel.
    Iemand hier ervaring mee?

Heb besloten om over een ruime week nog 1 test te doen (wil mezelf niet gek testen) hopelijk ben ik gewoon zwanger en verloopt alles goed!

2. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat verwarrend voor je meis! Ik heb geen ervaring met de CB digital, maar wat ik voornamelijk lees is dat de testen van CB hoger HGC nodig hebben om positief aan te geven. Alleen ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Dus ik hoop voor je dat de CB klopt. Daarnaast wel heel gek idd dat je kv testen mislukten.

Btw, knap dat je een week gaat wachten om nogmaals te testen! Ik denk dat je al over een paar dagen nog een keer kunt testen.

Ik ben benieuwd!

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik had 4 dagen voor NOD een negatieve kv test binnen afleestijd. Buiten afleestijd was er een licht streepje zichtbaar.

Die middag een cb digital gedaan en gaf 1-2 weken aan.

4. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hier ook een heel licht streepje... En ook een cb digitaal gedaan en gaf ook zwanger 1-2. Het heeft zelf een twee weken nog geduurd eer ik een knaller had.

En nu 30 weken dus! Gefeliciteerd zou ik zeggen!

Groetjes

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor de reacties dames! Ik had ook gelezen dat de kruidvat 2v5 gevoeliger zouden zijn dan de cb digitaal, maar had dus geen idee of dat waar is.. In ieder geval fijn te lezen dat ik niet de enige ben!

@porkie, jou bericht stelt me enigszins gerust.. Hopelijk verloopt het bij mij net als bij jou :)

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Kruidvat is niet meer zo gevoelig als eerst. Bovendien drogen de streepjes pas later goed op... Maar van harte! Super toch dat de db zwanger aangaf!

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hier inmiddels bloedverlies, dus denk einde verhaal :(

8. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend voor je meid! Ik had vorige maand ook een licht kv streepje en CB gaf 1-2 weken aan. 3 dagen later werd ik ook ongesteld. VK zei toen als je positief hebt getest was je zwanger, dus denk dat jij daar ook vanuit kunt gaan. Sterkte!

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    ach jee sterkte!

10. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel meiden, bloeden heeft doorgezet, dus zal het maar beschouwen als een vmk :(
    We gaan maar weer rustig verder en zullen zien wat de toekomst zal brengen...

Deel Deze Pagina