Test van een vriendin.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DeeLighT, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Nee hoor, dan ben je niet de enige. Dat was precies wat ik ook zag. ;) Misschien toch gewoon nog een test doen.

2. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Ik dacht Kruidvat2voor5 maar matcare weet ik niet of die dat wel hebben ik ben niet zo van de indrooglijnen ik denk altijd als er een streep staat ben je zwanger geen streep niet een zwangerschapstest reageerd op HCGhormoon en als dat er niet is ook geen streep maar dat is mijn mening

Liefs

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik denk dat ze nog even een kv 2 voor 5 euro of een CB moet gaan doen.

Maar ik denk niet dat ze zwanger is.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey AstridDi, ik zie het nu ook hoor.... ze gaat morgen nog eens testen maar gaat ervan uit dat het negatief is.

Zou ook al erg wonderlijk zijn met spiraal, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Haar eerste kwam ook dwars door de pil vandaar haar argwaan. Heb hem nog eens anders bewerkt en daar zie je beter de witte voordruklijn op:

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    yep zwanger

6. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb ook de mirena spiraal nu, en had voorheen ook de pil, daar ben ik dus dwars doorheen zwanger geworden, en heb ik nu een prachtig zoontje... :D
    Maar ik heb dus ook erg argwaan, en ik vertrouwde het ook niet, rare klachten, zere buik/rug, veel afscheiding en volle borsten, en geen menstruatie. Ik kneep 'm echt even, dus direct een test gehaald van de KV 2 voor 5. Gelukkig was er niks.. :)

wat ik van deze test moet zeggen... geen idee, maar het lijkt mij ook dat het streepje echt onder de 'T' moet staan, als ze zwanger zou zijn.

7. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Het gebeurt vaker dat de teststrip niet helemaal goed in de casette zit dat betekent niet dat de streep daar niet hoort te staan
    Als je hem openbreekt zie je dat hij goed staat

Liefs

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze test is negatief denk ik hoor.
    Ik snap niet zo goed waarom zoveel meiden denken dat hij positief is terwijl er een witte streep staat i.p.v. een roze.
    Gelukkig ziet de ts het nu zelf ook.

Groetjes Gwen

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik vind hem positief, zo was mijn eerste test toen ik zwanger van Jayden was ook..

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat ze even nog een testje van KV 2 v 5 moet doen...........maar ik zie die tweede treep ook hoor!

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik zie wel een streepje.. Maar of het positief is.. Geen idee.
    Misschien toch nog een extra test doen ;)

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Het kan ook zijn dat het stripje wat verder zit in de huls ,had ik bij een kvtestje ook zag het streepje niet ,haalde de huls weg en hupla ,kreeg bijna een beslag ;):(;)

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ai ai ai het wordt toch weer spannend....

Heb met een posi test van iemand die zeker weten zwanger is vergeleken en zie het resultaat.... de kwaliteit is wat slecht door het kleine bestand van de gekregen foto.

14. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Dat zij ik een bladzijde terug ook al

Liefs

15. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Door wat astriddi zegt ben ik gaan twijfelen.. die 1 na laatste test ik niet goed lijkt me...

En die laatste kan ik niet goed zien, de kwaliteit is niet zo bijzonder.

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik blijf erbij dat ze nog een keer moet testen !!! Alleen dat zal zekerheid geven!

Ik blijf nog negatief zeggen ;)

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bij mijn tweede zwangershap was mijn streepje ook zo bij een zwangershapstest van matcare. Vele twijfelde ook even maar diezelfde dag had ik een positieve digitale test. Ik denk dus wel dat die positief is omdat ik een soortgelijk streepje had en hetzelfde merk gebruikte toen.

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hoelang duurde het voor je de foto trok? Want al snel kreeg ik ook zo een dun donker rood pennelijntje.

Mss kan ze best onmiddellijk terug testen want moest ze toch zwanger zijn moet ze toch "dringend" naar de dokter...

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo'n test had ik alle 3 de keren van mijn zwangerschap.

Ik zeg dus positief!

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi allemaal,

bedankt voor het meedenken en kijken.
    Ze is dus zwanger want ze had vanmorgen een erg duidelijke test.
    Ze heeft contact opgenomen met haar huisarts.

Verder weet ik nog niet zoveel.

Groetjes!

Deel Deze Pagina