Hey meiden, Eeen vriendin van mij probeert al tijden om zwanger te worden en geloof het of niet....ze heeft een tweede streep! Ze kan het alleen zelf niet geloven....wat denken jullie?
Als iedereen zo'n duidelijke streep zou hebben was dit onderdeel niet nodig geweest Gefeliciteerd met je vriendin!
Het is wel een licht streepje maar een streep is een streep toch! Heeft ze voor of na haar NOD getest? Ik kan me trouwens voorstellen dat ze het niet kan geloven maar toch voorzichtig gefelicteerd voor je vriendin!!
Ze mag heel hard beginnen met geloven, want deze is echt hartstikke positief! Gefeliciteerd, want je vriendin wordt mama
'De vriendin' heeft inmiddels nog een tweede test gedaan (2 voor 5 euro) en heeft EXACT hetzelfde streepje gekregen. Et ken toch niet waar zijn?? Ik heb die testen al 30 keer bekeken, nog steeds in shock na al die negatieve testen. Morgen ga ik zo'n digitale halen voor de absolute zekerheid (en dan nog 1 en nog 1 denk ik zo ) Ik heb trouwens getest NA mijn NOD. Laatste ongi was 25 april, en meteen cyclus van gemiddeld 31 dagen zou ik afgelopen maandag NOD hebben.