Ervaringen vroege test? Predicor early & Testpoint

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamavanjuul, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Zuchterdezucht.....

Ik heb gisterochtend de Predictor Early test gedaan en die was oom-wit. In de middag nog een test gedaan van test.point.

Allebei negatief...

Maar...ik moet zondag of maandag mijn nod hebben en ik voel me zo vaag. Kan het niet omschrijven. Wel aanwijsbare "klachten" zoals
    - hoofdpijn
    - opvliegers, vooral 's nachts
    - weeiig op de maag
    Daarom toch een test gedaan maar die zijn dus negatief. Het hoeft ook allemaal niks te betekenen natuurlijk!

Bij de vorige zwangerschap voelde ik het voor mijn NOD. Toen had ik erg veel last van stemmingswisselingen, diarree of juist verstopping en buikpijn.
    Nu helemaal niks....misschien af en toe een krampje.

Maar wie heeft ervaringen met deze tests? En iemand alsnog postief na een eerdere negatieve?

2. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Spannend... Ik zo sowieso niet voor de predictor early gaan.. hoor ik erg veel slechte verhalen over!

misschien de 2v5 van etos of kruidvat proberen?

Heel veel succes en hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Helaas het eerste rood net gespot.....

Maar ga echt nooit meer een vroege test doen, wat een stres leveren die dingen!

4. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    He bah wat jammer...

Ik heb die vroege van testpoint ook wel eens gebruikt en bij mij werkte ie niet, kruidvat gaf toen wel een licht streepje en testpoint niks (en toen was ik wel zwanger) en dat was zo'n drie dagen voor nod (moet kunnen volgens die test)

Share This Page