Goedemorgen Ik zit even met een vraagje over de zwangerschapstesten van de Etos....een tijdje geleden heb ik met deze getest en er kwam een streep (volgens mij staat die ook nog in me album). Ik was dus niet zwanger omdat het zo een dun penstreepje is. Maar gister heb ik rond 3 uur en gister avond rond 7 uur weer die Etos test gedaan (dezelfde) en nu heb ik weer bij alle 2 zo een dun penstreepje, bij alle 2 verscheen dit penstreepje binnen de afleestijd heel licht en werd uiteindelijk steeds donkerder. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Want dit houdt volgens mij gewoon in dat ik niet zwanger bent. Maar ik vindt het zo raar dat ik het continue heb met die testen... Om te weten te komen of ik zwanger ben of niet moet ik maar even die van KV (2 voor 5 euro) halen, maar ben wel benieuwd naar jullie reacties over die Etos testen.
Hoi Cyntje deze testen had je vroeger ook bij het kruidvat die hadden dat ook en de hema heeft ze ook ik had ook altijd zo'n lijntje erg vervelend en waarom die zichtbaar worden geen idee weet wel dat ik ze daarna nooit meer heb gekocht. Maar heel veel succes en ik hoop voor je dat je binnenkort een mooie positieve test in handen mag hebben
Thanks Minimuis voor je reactie ik ben blij (nou ja blij) dat ik in ieder geval dus niet de enige ben. Zijn er nog meerdere dames die hier ervaring mee hebben of mij kunnen vertellen waardoor dit streepje verschijnt? Want als ik hem nog niet heb gebruikt zeg maar zie je geen lijntje voorgedrukt staan al. Echt heel apart.
Ik heb vanmorgen een etos test gedaan waarbij er een streepje overdwars verscheen. Ik snap er ook werkelijk niks van! Er staat in de bijsluiter dat een dwars streepje als negatief afgelezen moet worden,maar ik vind het gewoon niet kloppen. Voor mij geen etostest meer.
als ik jullie berichtjes zo lees, zou ik eigelijk meteen een test doen van een ander merk. Dan lijkt me die van de etos niet zo betrouwbaar. Maar dat weet ik ook niet zeker hoor, heb geen ervaring met de etos test
ik heb wel eens gehoord dat die testen van de etos geregeld een streepje laten zien terwijl je dan niet zwanger bent. zou een andere test halen.
De etos test is gewono betrouwbaar maar wel anders dan een KV test, dat klopt. Maar ze zijn gewoon af te lezen, als je de bijsluiter ook goed leest is er niks aan de hand. Ik gebruik ze bijna altijd, alleen mijn eerste test was een andere en ik gebruik verder nu altijd Etos testen, wat is je vraag er over nou precies?
mijn vraag is hierover hoe het kan dat ik elke keer bij die test een heel dun penstreepje kan krijgen ik heb hem eergister middag en avond een keer gedaan en bij alle 2 kwam dat en andere keren ook
Heb je de bijsluiter wel gelezen wat ik me kan herrineren is dat er een overdwars streepje komt te staan en 1 horizontaal, de dikte ervan doet er niet toe. Ik heb een test hier liggen , ik maak hem vanavond open en zal je vanavond het uitgebreidt uitleggen hoe het nu in elkaar zit Ik heb nu eventjes bezoek en niet de ruimte om uitgebreid te gaan zitten kijken
Haha, ik heb nu al gekeken, en op de verpakking van de test staat een vierkantje en een rondje. als in beide vakjes een streepje staat ben je WEL zwanger, en als er alleen een streepje staat in het ronde vakje ben je NIET zwanger. Snap je het? De dikte van het streepje maakt helemaal niks uit, als je ook een heel licht streepje hebt staan in beiden vakken reken ik dat als WEL zwanger
hoi cyntje volgens mij ben je gewoon zwanger .. ik heb net zon test gehad ook binnen de afleestijd en een paar dagen later lichter maar wel iets breder ben er toen mee na de etos gegaan met die 1e omdat ik uit de bijsluiter niet veel wijzer werd en ik ook dacht dat deze vals was maar hun zeiden ook gewoon posi hoor de dikte maakt niet uit ... alleen bij mij helaas een week daarna nega ook met die van etos dus ze zijn wel betrouwbaar hoor .. doe voor de zekerheid anders nog een clearb of predictor of bij de ha een test als je het echt niet vertrouwd ... veel succes hoop dat het goed zit ... liefs nic
hoi cyntje ik heb 2 keer een etos test gedaan op de eerste dag van de te verwachtte menstruatie. beide keren kwam er een vaag streepje , naast de teststreep die duidelijker was, omdat de beide streepjes na 10 minuten al verdwenen heb ik een clear blue test gehaald digitale die geeft aan zwanger of niet zwanger en de aantal weken dat je zwanger bent. deze was positief.!! dus de etos testen hebben wel hun werk gedaan. maar voor een eventuele volgende keer neem ik niet meer de etos test groetjes spinnekop
dames bedankt maar ik snap het niet...dan zou die van Etos dus posi zijn, maar ik heb vanmiddag ook nog een ClearBlue digitale test gedaan en deze gaf aan NIET ZWANGER nou snap ik er echt niks meer van... als jullie in mijn fotoalbum kijken zien jullie wat ik bedoel met die van de etos qua streepje...deze was van de vorige keer...toen ben ik naar de huisarts geweest. Heb urine test gedaan kwam niks uit toen nog een test bij de huisarts zelf en deze gaf nega aan terwijl ik wel die streep had op die etos test
Ik zie je foto, en dat hele dunne streepje vind ik inderdaad raar, als hij nou licht gekleurd was oké maar zo dun? Misschien met de foto of test terug naar de etos gaan en uitleg vragen hoe dit kan en wat dit te betekenen heeft, omdat je een andere test gedaan hebt en die was negatief... Weet je zeker dat hij negatief was?
dat kan ik beter inderdaad maar even doen. Maar ik weet 100 % zeker dat die cb negatief was. Het was er 1 die zei of k wel of niet zwanger was. Zodat ik niet van die rare streepjes kon krijgen. Maar ik denk dat ik nog een test ga doen en dat ik even terug ga met die testen naar de etos.
Hoi , deze streepjes wat jij krijgt zijn INDROOGSTREEPJES ,helaas niet zwanger. Als je duidelijk wil weten of je zwanger bent test dan met cb indicator of van kruidvat 2 voor 5 ,woon je in BE dan is QUID -test van GB/Carrefour de beste en deze geven ECHT GEEN indroogstreepjes ! Succes!
Dank je Naline Maar wat een rot testen dan! Ik heb ze in totaal 4 keer gebruikt en iedere keer kreeg zo een verdomd dun rot lijntje waardoor ik helemaal in de war was...maar nu heb ik meer duidelijkheid Dus dat wordt voor mij NOOIT meer een Etos test
ik ben het met Naline eens, een pennestreepje is negatief en dan ben je niet zwanger. heb het zelf ook meerdere malen gehad, waaronder ook met de etos test. ik raad je ook de kruidvat 2 voor 5 euro aan, die zijn het beste. cb gewoon geeft ook pennestreepjes en de digitale heeft meer hcg nodig dus die zou ik beiden niet kiezen. ik zag dat je je vraag ook bij de vlossen hier gepost hebt, ben benieuwd wat zij ervan vindt.