Test van Etos

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ukkie88, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi dat streepje wat jij had was een indroog streepje die heb ik zo vaak gehad bij de clearbleu plus test ik zou kv test doen 2 voor 5 euro die zijn echt goed en heb nog nooit indroger gehad

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Moet ook even een andere test gaan halen. Denk dat ik dat van het weekend maar even doe want dan heb ik tijd.
    Maar ik ben ook heel erg benieuwd wat de vk gaat zeggen op deze site, want blijf het raar vinden ondanks dat het ongeldig is wil ik toch wel weten hoe dat kan

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

heeellluuupppp!!! nou weet ik het helemaal niet meer!!!!!!!!!!

Ik schiet nou een beetje in de stress.
    Kon niet meer wachten dus ben maar een predictor test gaan halen en heb hem net gedaan...toen het schermpje vol liep zeg maar zag ik al gelijk een soort van lichte streep!En nu binnen de afleestijd staat die d'r nog steeds!!!!! Ik kan hem helaas niet op de foto zetten maar nou weet ik het helemaal niet meer!!!!

4. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    schat, blijf kalm, zowieso even proberen te wachten met een volgende test. je hcg verdubbelt elke 48 uur en je hebt een goede kans op een dikke positieve test overmorgen.die van kruidvat twee voor 5 euro kan ik je aanraden, ik deed er eergisteren een er kwam echt maar 1 streep, en ik werd idd ongesteld dus ik was niet zwanger, ik geloof die test. niet panikeren, gewoon hopen:D:D

5. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    en wie weet zien wij het ook op de foto? je kan het proberen...

6. Naline

Naline Niet meer actief

predictor de nieuwe geeft ook indroogstreepjes........

je luisterd niet echt naar welke raad we je geven

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Idd predictor geef indrooglijntjes, die zie je zoals jij hem zag meteen als het schermpje volloopt.
    Als ik jou was zou ik naar de winkel rennen voor een kruidvat testje, en anders een clear-bleu.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

misschien moet je sensitest ook doen? die geeft ook valse lijntjes ;)

nee even zonder gekheid, haal die kv test en doe m morgen, dan duimen wij hier met zijn allen dat ie positief is! :)

9. Marieke1983

je hebt trouwens antwoord van de vlos, zij zegt positief.

kunnen wij het wel niet mee eens zijn, maar wie weet heeft ze wel gelijk..

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik denk niet dat de test van etos posi is.. Het is echt een TE dun lijntje. Maar ik gun het je van harte meid. Doe nog een test voor de zekerheid !

11. Of je bent veel te vroeg met testen, want ik merkte bij mij toen ik met andere merken dikke strepen kreeg dat ik bij de etos test een penstreep uitlopend naar een lichter streepje kreeg.. vond het ook echt een kuttest..
    Kruidvat 2 voor 5 idd goed.. en cb digi vind ik ook goed.. de gewone matcare midstream.. koop die eens..

12. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou nu ben ik toch wel heel erg benieuwd of je zwanger bent cyn...we wachten af ik hoop het echt voor jou:)

13. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Niet luisteren naar jullie advies :( nou sorry maar dat doe ik wel, maar stel nou is even dat ik geen kruidvat in de buurt heb. Als ik daar een test moet halen ben ik wel even onderweg...
    Maar ik heb nog een CB gehaald die een + geeft als je zwanger bent, maar deze wil ik eigenlijk morgen ochtend doen maar ik weet niet of ik me in kan houden........

14. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe jezelf een groot plezier en leg hem even weg, even goed in en uitademen desnoods een douche nemen en daarna gestrekt op de bank een filmpje kijken,...als je zwanger bent heeft je hcg echt tijd nodig om te stijgen en die geef jij het op deze manier niet, de testen gaan echt niet donkerder worden als je ze op dezelfde dag doet, geloof het nou maar.
    en ach je bent een beetje eigenwijs dat zou ik ook zijn:)

15. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ja en dit keer de Kruitvat test :p Laat anders een bloedtest doen bij de huisarts.

16. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou het hoeft niet per se een kruidvat test te zijn natuurlijk,..die van de apotheker en de hema schijnen ook heel goed te zijn, en van test point...maar doe gewoon geen etos test meer die dingen zijn ruk en predictor schijnt vals positief uit te slaan.clearblue is een goede keus denk ik

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou ik zeg ook idd over 2 dagen pas weer testen..
    maar de etos test die je hebt is zeker niet vals die heb ik ook gehad namelijk en was toen wel echt posi alleen helaas bij mij niet goed gegaan maar hij was wel posi .. en elke test kan wel eens vals posi geven want ik heb ook al eens een indroog lijn gehad van kv 2v5
    maar niet binnen de afleestijd en die van etos kwam gelijk binnen 5 min dus dan kan het geen indrooglijntje zijn ... dat verschijnt pas later .. ik ben met de test van etos na etos zelf geweest en naar de ha en zelfs mijn vk en ze zeiden allemaal posi en dat de etos die strepen vaak heeft inplaats van dikke strepen
    wacht nog even over 2 dagen pas weer doen dan is hij vast donkerder en duidelijker ..;)

18. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

bedankt dames dit is voorlopig mijn laatste berichtje...ik ga over een paar dagen nog een keer testen en dan laat k t wel weer weten...
    Alleen wil k nog zeggen dat ik zelf ook heel erg twijfel of die predictor test wel posi is want het streepje is van donker naar nog lichter verander je ziet nu echt bijna niks meer alleen een soort van schaduw lijkt t wel

19. Marieke1983

Cyntje nog 1 ding voor je de cb gebruikt,

die kan ook pennestreepjes geven, zoals de etos. op de website van cb staat dat een pennestreep negatief is. de teststreep MOET EVEN DIK zijn als de controlestreep.

ik zeg je dit omdat ik wik voorkomen dat je misschien teleurgesteld wordt.

succes meid!!

20. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    en laat het ff weten he meid we zitten allemaal te duimen voor je:D

Deel Deze Pagina