Test van Etos

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ukkie88, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hoe is het nu?

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

volgens mij ben ik in de maling genomen heb net die van kv gedaan (2 voor 5) en deze is nega, maar ik ben ook nog niet ongie :( Ik weet ook niet precies wanneer ik dat moet worden omdat ik het niet heb bijgehouden dus dat wordt waarschijnlijk gewoon wachten op me pngie :(

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Toevallig keek ik net op me test (2 van 5 van de kv) en ik weet dat het niet meer geldig is na 5 a 10 minuten, maar ik zie nu in ene een HEEL licht roze streepje die net zo dik is als de controle streep...het lukt me helaas niet om hem op de foto te zetten, maar volgens mij wordt die wel donkerder. Maar dit kan toch helemaal niet? dit betekend toch gewoon niet zwanger :(

4. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Niemand???:(???

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Na de maximale afleestijd ,mag je de streepjes niet meer serieus nemen. Etos testen hebben vaak een indrooglijntje ook bij positief zijn ze vaak erg licht ( heb die evaring zelf) Toch zijn Etos testen op de 2e plaats gekomen in een algemene zwangerschapstesten test. Ik hoop toch voor je dat je zwanger bent. Misschien nog weer even een paar dagen wachten.

6. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Dank je voor je reactie maar ik had dit met een etos test (2 voor 5 euro) dat er een licht roze streep verscheen buiten de afleestijd....ik dach dat je geen indrooglijntjes had bij die kv test

7. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeee wat spannend...ik had bij mijn zwangerschappen ook (duidelijke) lijnen na de afleestijd ik zou het nog niet opgeven!

8. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

oke :) maar die van mij is niet zo heel erg duidelijk ik krijg hem ook gewoon niet op de foto :( maar ik hou het in de gaten voorlopig is er nog geen ongie wel heb ik het gevoel dat het elk moment komt maar dat heb ik al een tijdje

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    spannend cyntje!

Over een paar dagen weer een testje tegen aan gooien!

10. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

ja inderdaad jullie geven me nog wel een beetje hoop :) nu nog maar hopen dat ik niet ongie wordt :)
    En ik moet proberen vol te houden om niet eerder te gaan testen...

11. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

nou dames volgens mij komt mijn ongie eraan...heb net tampon verwisseld en daar zat een heel klein beetje bruine afscheiding en donker rode afscheiding op (sorry!) en mijn baarmoeder ligt laag want ging net erg makkelikk een nieuwe in...vokgens mij houdt dit in dat me ongie komt :(

12. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt idd wel als ongie...meestal is donkerrood bloed geen goed teken maar het kan nog alle kanten op!

13. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Kruitvat heeft roze streepjes, Etos heeft blauwe streepjes. Dus iets klopt er niet :p En kruitvat heeft altijd de aanbieding 2 voor 5 euro.

De kruitvat en de etos test zijn zover ik weet beiden hetzelfde alleen de Kruitvattest geeft roze streepjes en de Etostest blauwe streepjes.

Welke test gebruik je voor de volgende?

14. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Als ik niet ongie wordt ga ik de kv (2 voor 5) weer gebruiken...maar ik ben even benieuwd hier heb je toch geen indrooglijntjes op??

15. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nee zover ik weet zijn dit de beste zwangerschapstesten die je zo'n beetje kan hebben, en ze geven zover ik weet nooit tot bijna nooit een verkeerde uitslag.
    Dus dan maar even de KV test doen, en kijken wat eruit komt.
    Als de test al indroogstreepjes vertoont moet je gewoon voor de zekerheid even een nieuwe halen, maar je kan er vanuit gaan dat die ze niet vertoond.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Waar kanik de antwoorden van de VK vinden dan??? Zie dat er hier ergens een VK is???

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Klopt idd , die van kruidvat stonden op de 1e plek in die test.:)

@ Ts, is het inmiddes doorgezet. of nog twijfelachtig?

18. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

He Tessa ik denk dat je vraag op mij bedoeld is (of het doorgezet is of nog twijfelachtig). Maar mijn ongie heeft nog niet doorgezet...tijdens het wisselen iedere keer een beetje bruine afscheiding met heel licht helder rood bloed maar dat is echt heel weinig (het licht heldere bloed).....
    Ik weet het nou echt niet meer...normaal gesproken als ik dit heb duurt het nog geen 2 uur en ik ben ongie maar nu niet :(

19. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

hey KimZa je kunt de vk vinden als je in het algemene forum overzicht zit (waar alle forums staan) dan verder naar beneden onder de forums vlindertjes. Daar kun je vragen stellen aan een verloskindigen

20. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Heb je al een test gedaan of niet? Hoe lang ben je van plan om te wachten en op de hoeveelste dag zit je nu?

Ik neem aan dat je eigenlijk al overtijd bent, maar dat je maar heel lichtelijk bloed verliest en daarom twijfelt?

Deel Deze Pagina