Test van Etos

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ukkie88, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wat je wel kunt hebben bij de Kv test is dat er na verloop van tijd een soort wittig streepje staat...dus precies op de plek waar een roze streep hoort te staan! Heb dit niet altijd gehad maar al wel een keer of 3 !!!
    Dus....echt pas als het een gekleurt streepje is, is het iets!!

x

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ja bij de Etostesten heb je ook dat er echt zo'n witstreepje staat, maar die moeten inderdaad ook echt blauw worden anders zijn ze niet positief ( bij de kv testen natuurlijk roze ).

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Michelle: ik heb al testen gedaan (1 van etos en 1 van kv) maar deze zijn heel vaag...dus ik wacht nog uiterlijk 1 dag als het lukt...want als ik wel zwanger zou zijn zou die streep dan veel en veel duidelijker moeten zijn :) ze zijn nu zo slecht in ieder geval die van kv dat ik hem niet eens op de foto krijg :(

4. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Michelle wat zeg je dan van mijn test van de etos (staat in me fotoalbum) naar mijn idee is deze nega,maar had het ook aan de vk hier op het forum gevraagd en die zei posi

5. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Dat is een indroog streepje, en deze beschouw ik helaas als negatief, omdat ik deze dan niet meer vertrouw.
    Nog 1 dagje wachten en dan kun je die nieuwe test doen.

6. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

ja inderdaad dat dacht ik dus ook (in het begin niet moet ik zeggen) maar ik moet inderdaad maar even wachten...hoop echt dat me ongie niet door komt zetten...
    want stel nou dat ik zwanger ben is het dan niet verkeerd dat ik nu bruine, donker rode en soms licht rode afscheiding heb?

7. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Als je geen stolsels verliest, dan is er niks aan de hand.
    Het komt vaker voor dat vrouwen tijdens de zwangerschap bruine afscheiding hebben, of zelfs rode afscheiding tot bloedverlies.
    Weet wel meid: dat ik gewoon denk dat je ongesteld bent, maar dat het deze maand gewoon eventjes anders is omdat jij jezelf ook een beetje druk aan het maken bent.
    Maar, morgen kun je de test doen neem ik aan? Als deze negatief is, kun je ervan uit gaan dat dit dus je menstruatie is.

8. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

thanks michelle voor je reacties je helpt me een hele hoop. Alle andere dames ook! :) maar ik stond net onder de douche en mijn baarmoeder zit nu weer hoog kom er net met mijn vingertop bij. Maar het lijkt wel alsof het helemaal dik is van binnen ofzo is heel moeilijk uit te leggen...maar het gaat vrijlastig om iets naar binnen te brengen. Het is ook erg droog. Maar die rare afscheidingen zijn nu ook opgehouden lijkt het wel...en voor zover ik weet en heb gezien heb ik geen stolsels verloren

9. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nou dan zit er niks anders op als wachten, ik neem aan dat je morgen ( eigenlijk vandaag want het is bijna 12.00 maar dat maakt niet uit je weet wat ik bedoel ) dan die test doet?
    Veel succes meid, en ik hoop voor je dat hij positief is meid! :D

10. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

:( nou snap ik er niks meer van. Net een nega test maar me ongie is er ook nog niet en volgens mij komt ook niet meer die afscheidingen zijn helemaal weg had vanmorgen alleen nog maar witte :( Die rare afscheiding kan toch niet mijn ongie zijn geweest? Want heb het in totaal volgens mij maar ander halvee dag gehad

11. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

ben bang dat de test van vanmorgen goed is :( want had net weer een beetje bruine met donker rode afscheiding :( het zou wel fijn zijn als het nou wel of niet doorgaat zetten want hier wordt ik niet vrolijk van. Dan weet ik teminste waar ik aan toe ben en kan ik verder gaan...

12. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    #72 XxMiichelle, 31 jul 2009
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
    Luister meid, je ongesteldheid kan ten alle tijden veranderen of een keertje anders zijn.
    Negatief = negatief bij mij, en bij deze...
    Als je zwanger had willen zijn, heel jammer de volgende keer beter.

Deel Deze Pagina