Zanger of niet? hulp!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MOHkimke, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Hallo, ik ben vandaag 1dag over tijd.
    Ik heb dus een zwangerschapsstest gedaan.
    De eerste test gaf 2 streepjes aan, dat wil dus zeggen zwanger!
    En dan heb ik er nog 2gedaan, maar die gaven maar 1streepje aan, niet zwanger dus. Wat betekent dit? Ben ik nou zwanger of niet?
    Ik zou jullie graag de foto's tonen maar ik weet niet hoe ik die hierop krijg! groetjes

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi welke test was het die posi gaf?

het is trouwens ook zo dat de ene test gevoeliger is dan de andere sommige kan je al voor de ongi komt doen en sommige pas later

groetjess

3. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    het waren er van sensi test, alle 3 van hetzelfde merk. Maar ik voel me niet zwanger hoor, vind het allemaal beetje raar ;)

4. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    oke ja die heb ik nog nooit gebruikt

ja snap ik
    aan je cyclus te zien ben je nog onregelmatig of heb ik het mis?

5. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    ja klopt, denk een beetje ontpillen ? Maar voor mijn pil ben ik altijd heel regelmatig geweest, en ik ben ongeveer 1,5jaar geleden ook een paar maanden gestopt met de pil en dan was het juist hetzelfde, eerst een korte cuclus, en die kwam met elke maand dichter en dichter bij de 28dagen, nu is het juist hetzelfde, eerst 19dagen, dan 22, en dan 26... en nu? tja :d groetjes!

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja vervelend ja is dan maar effe afwachten he
    ;)
    groetjes

7. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Lisje18, jij bent ook al effe bezig zie ik, ik hoop dat het gauw raak mag zijn voor je!

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja pff 20 maanden ja ik hoop deze ronde anders ga ik toch maar naar die fertiliteitspoli om alles na te laten kijken ;)

9. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    groh ik zou het moeilijk hebben zolang! gebruik je dan ook ovu testen? Ik ben iemand dat me rap zorgen maakt, ik zou het nooit zolang volhouden! Ik vind het heel jammer dat mensen die het zo graag willen lang moeten proberen, en de mensen waar een kind niet bij gewenst is het zo maar in de schoot geworpen krijgen :(

10. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja dat heb ik nou ook met een vriendin van mij die net is bevallen toen ze mij vertelde dat ze zwanger was voelde ik me echt K... zij had geen huis geen werk geen geld geen vriend zeg maar helemaal niets en ze raakt pats boem zwanger en ik die alles wel heb krijgt niks :(

nee ik heb nog nooit ovu testen gebruikt vind dat allemaal te veel werk ahahaha maar ik klus zowiezo bijna elke dag dus daar kan het niet aan liggen

Deel Deze Pagina