Ovuluatie test meekijken, jullie mening?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roos23, 29 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Al maanden op za een positieve ovuluatietest. Cyclus van 28 dagen.
    Vorige maand op zaterdag begonnen met testen en licht streepje wat steeds lichter werdt. Ik dacht ooh heb mijn piek al gehad.
    Helaas want niet ongesteld geworden en niet zwanger.
    Normaal gesproken zou ik dit weekend weer mijn ei moeten hebben maar heb nog geen menstruatie gehad dacht gisteren ga toch eens testen. Kwam licht streepje wat ik vaker heb maar die zijn niet positief. Vandaag getest en streek werdt dikker en donkerder maar was nog niet positief. Toch ga je denken dat hij wel oploopt naar een piek. Zou het kunnen dat ik een maand mijn ei oversla en heb nu als nog zou krijgen? 20161029_113133.jpg

2. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Bij mij werd de action niet echt donker dit keer, en niet even dik als de test streep... ik denk wel dat j nog moet soortesten
    Probeer anders ook de kv ovutest

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Je kan inderdaad wel eens een cyclus overslaan.

Ik vraag me alleen af of je elke dag getest hebt of er nu zomaar 2 hebt gedaan. Dan is er namelijk niks over te zeggen of hij al geweest is of niet.

Ovulatietesten hoeven niet op te lopen dus dat ie nu donkerder word zegt ook niks.

Edit: net overheen gelezen dat je gisteren en vandaag hebt getest. Fannie het dus zoals ik zei niks van te zeggen of ie nog moet komen of al geweest is.

Deel Deze Pagina