indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miffy11, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hoi,

ik heb even een vraagje, ik heb sinds een uurtje een heel raar gevoel in mijn buik, een heel drukkend gevoel aan de onderkant, alsof de baby naar beneden word gedrukt ofzo. zou dit het indalen kunnen zijn?

(heb dit bij de eerste nooit gehad, die lag in stuit en is pas tijdens de bevalling gedraaid.)

en zoja, vanaf het moment van indalen, hoe lang duurt het dan gemiddeld nog tot de echte bevalling?

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik lees ook mee, heb dit ook!!

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Volgens mij wil dat helemaal niks zeggen. Ik heb het gevoel ook al een paar weken (ene dag meer als de andere) En de beeb was gisteren nog helemaal niet ingedaald...
    Bij mijn 1e zwangerschap was de kleine al heel vroeg ingedaald 30 of 31 weken, en ben pas bevallen met 42+2. Dus helaas wil dit lang niet altijd wat zeggen

4. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Ik wil jullie niet mismoedigen dames, maar ik had vanaf week 34 flinke indalingsweeén.
    Mn vk voorspelde dan ook dat ik deze zwangerschap niet zou gaan uit lopen....
    Ben vandaag 41 weken en 1 dag zwanger...;)

mamavan

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Met 32 weken ingedaald, maar de gyn zei dat het niks met de bevalling zelf te maken had. Ik had echte ongi krampjes en paar keer steek naar mn vagina en om 2 a 4 min harde buiken... Dat waren bij mij de indalingsweeén. Heel stom ik wist gewoon dat het dat was, twijfelde er niet aan.

Deel Deze Pagina