Test van MvM

Discussion in 'Zwangerschap' started by Trees, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Trees, wat fijn dat alles goed is!
    Nu proberen om lekker te genieten he meis!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ben ook heel blij voor je!!!
    XXX

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat ik begrepen heb is dat elke test anders is al is het van hetzelfde merk dus dat het niet echt uitmaakt hoe donker de streep is als hij er maar staat.. bij mij was de teststreep donkerder dan de controle streep maar hoeft toch niks te zeggen??

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Trees,

Ik ben zo blij dat alles goed is met de plakbeeb! maar ik kan me de zorgen zo maar voorstellen!!

Wel zo af en toe genieten he???

*kus*

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh had alleen de eerste pagina gelezen :S maar hihi succes verder met je zwangerschap geniet ervan ;)

6. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Fijn dat alles goed is afgelopen.
    Wilde alleen even een note aantoevoegen overal wordt gezegd dat de testen van MvM niet gevoelig zijn.
    Deze zijn het namelijk wel.
    Een vriendin van werkt voor MvM en die dropte bij mij nog wel eens een paar testjes.
    Deze gaan gewoon van HCG +25 dit is gelijk aan die van het kruidvat.
    Heb bij mijn zoon dan nog voor NOD positief getest met deze test.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Dat vermoeden had ik zelf ook al. Ik weet namelijk bijna zeker dat ik dezelfde testen ook ooit heb gehad (en ook vroeg positief mee getest). Je kon ze ooit via een Duitse site bestellen voor een spotprijs en deze hadden ook een gevoeligheid van +25. Qua uiterlijk zien ze er exact hetzelfde uit en denk dat het dezelfde testen zijn.

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik denk dat de gevoeligheid van positief testen ook misschien wel tzelfde ligt, maar misschien is de teststreep gewoon anders van kleur of minder heftig qua kleur?

Dat die daardoor minder heftig lijkt?

een streep is een streep dus eigenlijk maakt de kleur of donkerte daarvan niet uit toch?

9. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Het zijn dezelfde testen vermoed ik, de gebruiksaanwijzing op de verpakking is in het duits.
    Zij kopen ze erg groot in als ik mijn vriendin mag geloven, die krijgt elke maand wel een doos vol met testen.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Je kon ze inderdaad per doos bestellen en ze kosten maar 17 euro (waarvan 5 euro verzendkosten) voor 20 stuks. Het nadeel vond ik dat als je net iets teveel urine erop dropte dat je een heel licht vals streepje kreeg.

Ik denk zelf dat veel vrouwen niet zo dikke streep krijgen, omdat MvM aanraad om 's ochtends te plassen en je urine in de koelkast te bewaren tot ze langskomen. Wat ik van de gynaecoloog begreep gaat dit ook al ten kosten van de duidelijkheid, maar wat nog belangrijker was dat je de test erop tijd uithaalt en op kamertemperatuur moet laten komen. Als je dit te vroeg of te laat doet (of het urenlang naast een warme radiator laat staan :)) kan dit de test behoorlijk beinvloeden. Het valt me namelijk op dat best wel veel vrouw een lichtere streep hebben op deze test, terwijl het schijnbaar wel gevoelige testen zijn.

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Pfff gelukkig was alles goed.. Idd weer wat geleerd. Blij dat alles goed blijft gaan meid!

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    :) Trees wat fijn dat het gewoon goed is!!!

En wat fijnnnnn voor mij om dit topic even te ontdekken voor morgen :) Ik krijg morgen bezoek van MvM...

Heeft iemand nog tips over het bewaren?
    Koelkast? Of gewoon kort voordat ze komt plassen?

13. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik deed ook mee met mvm
    morgen laatste dag
    en kwa bewaren?cker niet in de koelkast haha
    ik probeer alles vol te piesen
    en bewaar het gewoon in de gang
    en als ze het op komen halen,dan zorg ik dat het buiten staat
    en ze maken elke x schoon als ze nieuwe bussen afleveren

14. Danique2007

Danique2007 Actief lid

Oct 5, 2009
    170
    0
    0
    Limburg
    Mijn MvM test was juist weer donkerder dan de kruitvat testen, toen ik die test zag was ik pas gerust hihi...
    Zal er een foto van bijvoegen

15. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Hier de mijne van vanavond... ik was er super blij mee!! Positief toch?!

16. Trees

Trees Niet meer actief

In de koelkast en ongeveer een half uurtje vantevoren eruit halen en op kamertemperatuur laten komen. Hou er rekening mee dat de test toch wat lichter kan uitvallen, omdat je het bewaard.

Veel plezier met je bezoek :)

17. Trees

Trees Niet meer actief

Ze bedoelt niet de bussen vol pies, maar de urine voor de zwangerschapstest van MvM ;)

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Ik heb mijn urine 's morgens opgevangen en bewaard in het potje op de wc. en 's middags om 15:00 een goed positieve test..

zal er zo even een fotootje van maken..

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
  20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    :D Oeh.. het was een knaltest weer...
    Donkerder dan de controlestreep

Kwam uiteindelijk qua tijd goed uit..
    kwartiertje van te voren ff potje vol gepiest :)

Share This Page